درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شهر ری

مبل شویی در شهر ری

مبل شویی در شهر ری

مبل شویی در شهر ری با مواد نانو جزو شعبات تازه کار مبل شویی جاوید در تهران و شهر ری به حساب می آید. ما در منطقه شهر ری خدمات مبل شویی و خدمات شستشوی فرش در منزل را با ضمانت نامه و با دستگاه انجام می دهیم. شهر ری چون بسیار به تهران نزدیک می باشد. این روزها تعداد زیادی از تهرانی ها در این منطقه سکونت دارند.

و از احاظ خدمات دهی و حتی هزینه شستشوی مبلمان در منزل تفاوت زیادی با تهران ندارد. و ما در شهر ری هم با همین تعرفه ای که در تهران کار می کنیم. خدمات مبل شویی و موکت شویی خود را در شهر ری انجام می دهیم. از نزدیک ترین شعبات ما به شهر ری می توان به مبل شویی در عبدل آباد تهران  نام برد.

مبل شویی در شهر ری با مواد نانو

شهر ری جزو شهر هایی هستند که به تهران چسپیده و الان میشه گفت که جزو تهران به حساب می آید. ما در شهر ری در محله ۱۳ آبان شعبه را با نام مبل شویی در شهر ری تاسیس کرده ایم. تا تمام خدمات مبل شویی و خدمات شست و شوی فرش در منزل مشتری را با رعایت اصول انجام دهیم. رعایت اصول یعنی اینکه ما تمام نیاز های مشتری را در نظر بگیریم.

نیازهای مشتری در درجه اول باید تمام و کمال انجام و مورد احترام قرار گیرد. و مشتری هر امر و یا دستوری را در مورد تمیز کاری و یا پاک سازی لکه ها روی مبلمان را انجام دهند. ولی علاوه بر این که نیاز های مشتری را در نظر گرفته اید. باید سرویس کاران و متخصصان لبرای انجام خدمات مشتری در منزل آموزش کامل را پیدا کرده باشند.

اگر سرویس کاران مبل شویی در شهر ری مهارت لازم برای شستشو مبل در منزل مشتری را داشته باشند. بسیار به راحتی خدمات مبل شویی و فرش شویی مشتری را در منزل انجام می دهند. مهارت یعنی اینکه مشتری در داخل خانه خود احساس راحتی و امنیت کند. و فکر و خیالش بابت شستشوی مبل ها گران قیمتش جمع باشد. مشتری نه تنها از متخصص بودن سرویس کاران باید خیالش راحت باشد. بلکه باید از نوع مهارت و برگه مهارت سرویس کاران هم مطلع باشد.

مبل شویی در شهر ری
ما در تما مناطق شهر ری و تهران با مواد نانو و با ضمانت نامه کار می کنیم

مبل شویی در شهر ری با دستگاه

مبل شویی در شهر ری هماننند سایر مبل شویی ها در سراسر تهران با دستگاه های مبل شویی انجام می شود که این دستگاه ها از سه قسمت تشکیل شده اند.

  • پمپ سمپاشی: چرا می گوییم پمپ سمپاشی چون این پمپ برای کار سمپاشی طراحی شده است. و باغبانان و کشاورزان این پمپ و نحوه کار با آن را به خوبی می دانند. اما در کار ما کاملا با سمپاشی کردن متفاوت است. و پمپ مخصوص مخلوط کردن آب و شامپوهایی است که سرویس کاران برای کار مبل شویی همراه خود به خانه مشتری می آورند.
  • دریل: دریل را هم همه می شناسند و در طول سال حداقل یک بار همه افراد با دریل کار می کنند. و خدمات سوراخ کاری و برش دادن رو با این دستگاه اجام می دهند. اما در کار ما یک فرچه پلاستیکی را به سر دریل اضافه می کنیم. دریل از نقطه ای دیگر به یک شیر آب پاش و از سر دیگر به پمپ آب و مخزن آب متصل می شود. این دو با کمک همدیگر چرک و کثیفی های روی مبلمان را تمیز می کنند. طوری که هیچ کثیفی،چرک مردگی و آلودگی روی مبلمان باقی نخواهد ماند.
  • جارو برقی صنعتی: جارو برقی همان جاروی است که همه ما در خانه های خود برای نظافت و تمیز کاری از آن استفاده می کنیم. با این تفاوت که این جارو مخصوص آب و خاک می باشد. یعنی با این جارو هم می توان آب را جمع آوری کرد. و هم می توان خاک را در آن ذخیره کرد. که آب و کفی که دریل روی مبلمان می آورد را با این دستگاه پاک سازی می کنیم.
  • مبل شویی در شهر ری
    مبل شویی در شهر ری با دستگاه های راداکتور و به روز دنیا انجام می شود

قیمت مبل شویی در شهر ری سال ۱۴۰۲

در شهر ری هم تعداد قالی شویی ها و مبل شویی های زیادی وجود دارند. که ما با نام مبل شویی جاوید حدود یک سال است که در این منطقه فعالیت خود را گسترش داده ایم. قیمت ها در شهر ری با قیمت های تهران یه مقدار تفاوت دارد. یعنی قیمت هایی که از طرف اتحادیه و صنف مبل شویی در شهر ری ارائه می شود. با قیمت های اتحادیه تهران مقایرت دارد و کم و زیاد می باشد.

اما من در زیر قیمت شستشوی خدمات در شهر ری را با توجه به قیمت های سال ۱۴۰۲ برای شما به نمایش می گذارم. و سرویس کاران و متخصصان مبل شویی در شهر ری با این تعرفه میزبانی شما عزیزانی که خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل را دارید، را بر عهده می گیرند.

قیمت شستشوی مبلمان نه نفره تشک دوبل در شهر ری با شامپو های اعلا و نانو ۸۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
شستشوی مبلمان نه نفره در منزل بدونه تشک دوبل با دستگاه ۸۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا، ابریشم و موکت در سال ۱۴۰۲ در منزل ۳۰۰۰۰ تومان می باشد. 
قیمت شست و شوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در شهر ری ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
هزینه شست و شوی انواع مبل های هفت نفره راحتی، استیل، تمام پارچه در شهر ری ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی خوشخواب یک نفره در شهری ۳۵۰۰۰۰ تومان و خوش خواب دونفره نیز ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد. 
۲۲۸۷۴۵۳۱ ۶۶۹۳۲۴۷۳

عزیزان و مشتری های عزیز و گرامی می توانید با شماره های بالا تماس بگیرید. و خدمات مبل شویی خود را در شهر ری رزرو بفرمایید. سرویس کاران مبل شویی ما در اسرع وقت اداری برای انجام خدمات راهی می شوند. و تمام خدمات شما را با ضمانت نانه در منزل انجام می دهند.

مبل شویی در شهر ری
قیمت مبل شویی در شهر ری براساس همین قیمت ها که در بالا تایین شده است، خواهد بود

شستشوی خوش خواب در منزل در شهر ری 

خوشخواب ها انواع مختلفی دارند و همه خوش خواب ها با همه مارک های مختلف قابل شستشو هستند. یعنی با دستگاه های مبل شویی می توان خوش خواب ها را هم در منزل تمیز و مرتب کرد. طوری تمیز کاری کنند که مشتری از خریدن خوش خواب های نو پشیمان بشود. این روزها شستشوی خوش خواب ها هم در منزل خیلی زیاد شده است. و همه مشتری ها برای شستشوی خوش خواب ها هم دست به کار می شوند.

خوش خواب ها با توجه به این که همیشه از آنها استفاده می شود. و به خاطر راحت بودن و نرم بودن آنها بسیاری از افراد حتی برای کتاب خواند، نوشیدن چای نیز از روی خوش خواب ها بلند نمی شوند. همین امر باعث شده است که خوش خواب ها در معرض انواع کثیفی ها و لکه های نوشیدنی و خوردنی و حتی پاشیدنی قرار بگیرند. که نیاز به شستشوی مدام را دارند. در سال های قبل این گونه نبود و مشتری ها هر چند سال یک بار خوش خواب ها را تعویض می کردند.

اما این روزها با توجه به گران شدن خوش خواب ها و وضعیت اقتصادی مردم، دیگر قادر به خرید خوش خواب نیستند. و مجبور به شستشوی خوش خواب ها در منزل می شوند. که این کار توسط پرسنل مبل شویی در شهر ری به آسانی انجام می شود. و سرویس کاران ما در عرض نیم ساعت خوش خواب کثیف و چرک مرده شما را مثل روز اول تمیز و مرتب می کنند.

مبل شویی در شهر ری
شستشوی خوش خواب ها و تمیز کاری خوش خواب ها را مانند نمونه بالا از متخصصان ما بخواهید

شستشوی مبل در منزل (شهر ری)

شستشوی مبلمان در منزل یکی از خدماتی است که ما در منطقه شهر ری با دستگاه و شامپو های نانو در منزل انجام می دهیم. اما خدمات دیگری که ما در کنا مبل شویی انجام می دهیم همانند خوش خواب ها شستشوی فرش و موکت در منزل است. که آنها را نیز با دستگاه در منزل انجام می دهیم.

در این نوع شستشواصلا نیازی نیست که شما فرش ها و موکت های خود را جمع کنید. و به حیاط خانه بیاورید، تا شستشو بشوند. این خدمات در خانه بدون جابه جایی در منزل و با ضمانت نامه تنجام می شود. موکت ها با دستگاه دریلی سر جای خودشان شستشو می شوند. و همان جا با دستگاه جارو برقی آب و کثیفی های روی موکت و یا فرش وکیوم می شود.

کشیدن آب توسط جارو برقی تا ۸۰% انجام می شود. و حدودا ۲۰% باقیمانده جذب موکت می شود که مدت زمانی که برای خشک شدن می خواد سه ساعت می باشد.

زمانی که موکت ها و فرش ها شستشو می شوند. باید تا یک و یا دو ساعتی مراعات آن را کرد. و روی آنها راه نروید تا زمانی که نرم کننده و براق کننده ای که در ترکیبات شامپو های نانو وجود دارد، تبخیر شوند.  زمانی که موکت ها و فرش ها خشک شوند بسیار تمیز و براق خود را به مشتری نشان می دهند. و به قول یکی از بچه ها فرش ها با آدم حرف می زند.

مبل شویی در شهر ری
شستشوی مبلمان در شهر ری توسط کار آزموده و با سابقه مبل شویی جاوید انجام می شود

 

۵/۵ - (۲۴ امتیاز)

13 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهر ری»

    1. سلام خانم رامین عزیز ما غیر از انجام وظیفه کار خاصی را انام نداده ایم و خوشحالیم که مشتری هایمان از نحوه کار و کیفیت کار رضایت کامل دارند. این برای ما هم افتخار بزرگی است ممنونم

  1. امروز از این شرکت اومدن و کار منو انجام دادند من هم از نحوه برخورد پرسنل و هم از نحوه شستشو بسیار رضایت داشتم و جائز دونستم که ن ظرمو اینجا ثبت کنم تا بقیه هم ببینند.🌺🌺🌺🌺🌺

  2. درود فراوان خدمت همکارانی که فرستاده بودید بسیار فوق العاده کار کردند و خیلی تمیز برام شستشو انجام دادند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید