درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در اردستانی

مبل شویی در اردستانی

مبل شویی در اردستانی

مبل شویی در اردستانی یکی از پر بازدید ترین مقاله های سایت ما است که مشتری ها آن را می بینند. شرکت مبل شویی در منطقه ویلاشهر و ایران خودرو نزدیک ترین مبل شویی به شما عزیزان است. مبل شویی جاوید به خود می بالد که توانسته است مدت سه سال در این منطقه جایگاه خوبی را بدست بیاورد. خدمات شستشوی مبل و فرش در منطقه اردستانی را با متخصصان ما تجربه کنید.

مبل شویی در اردستانی 

مبل شویی در شهرک قدس و گرم دره با توجه به امتیاز زیاد آن جزو بهترین شعبات ما به حساب می آید. که ما در این منطقه  خدماتی در زمینه مبل شویی و قالی شویی را انجام می دهیم. این خدمات شستشوی مبلمان عبارتند از: شستشوی مبل های راحتی، تمام پارچه، نانو، چستر و صندلی های نهارخوری را انجام می دهیم. مبل شویی در شهر قدس با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد هم از تهران و هم از کرج می توانند خدمات مبل شویی را بگیرند.

چون این شهرک در وسط است و از طریق اتوبان فتح و شیخ فضل الله و از طرفی با اتوبان حکیم و اتوبان همت راه دارد. این همه دسترسی به این شهرک  امکان این را داد که بسیاری از مبل شویی ها و قالی شویی ها تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهند. من زمانی که برای بار اول به این شهرک رفتم با مدیر ساختمان قراردادی را تنظیم کردم. که برای ساکنین شهرک نگین در اردستانی و شهرک دانشگاه تخفیف ۱۰ درصدی برای خدمات فرش و مبلمان را در نطر بگیریم. و با این ترفند مشتری های ما در این شهرک روز به روز افزایش پیدا کردند. همه مشتری هایی که ما را در این منطقه می شناسند با نحوه کار و خدمات دهی مبل شویی در شهر قدس کاملا آشنا و رضایت کامل دارند.

اگر به هر دلیلی مشتری از خدمات دهنده ها رضایت داشته باشد بدونه هیچ نگرانی و تازه با خیالی راحت کار خود را به سرویس کاران مجرب و استاد کار ما می سپارند. ما هم در شهرک در عوض کاری کرده ایم که تمامی ساکنین این منطقه ما را با نام های نیکو به دیگران و همسایه ها و بستگان خودشان تبلیغ کننیم.

مبل شویی در اردستانی
مبل شویی در شهرک اردستانی

مبل شویی در اردستانی با مواد نانو

همه ما به خوبی می دانیم که منطقه ۲۲ در غرب تهران نگین منطقه است. و به قطب گردشگری تهران هم معروف است و این شهرک هم در همین منطقه قرار دارد. شهرک دانشگاه در دل شهرک اردستانی واقع شده است و تمامی خانه های این جا ویلایی و بسیار تمیز هستند. تمامی عزیزانی که ما را در شهرک برای کار مبل شویی و قالی شویی خود انتخاب می کنند باید به خود افتخار کنند. چرا که ما در منطقه با سابقه ای پنج ساله داریم کار و خدمات خود را به مشتریان عزیزمان ارائه می کنیم. مبل شویی در منزل با دستگاه شرایط و اصول خود را دارد که در قسمت زیر کامل برایتان توضیح خواهم داد.

 

 

نحوه شستشوی مبل و موکت در شهرک اردستانی 

مبل و موکت و حتی فرش ها جزو وسایل های پر مصرف خانه به حساب می آیند که مشتری حتما باید سالی یک بار برای تمیز کاری آنها دست به دامان مبل شویی ها شود. مبل شویی ها و یا بهتر است بگویم سرویس کاران در خانه مشتری صفر تا صد کار مبل شویی ها را خودشان انجام می دهند و مشتری نیازی نیست که کاری انجام دهند.

در بسیاری از موارد سرویس کاران مبل شویی نیازی نمی بینند که فرش های زیر مبلمان را جمع آوری کنند. و روی فرش ها کار مبل شویی خود را انجام می دهند و هیچ گونه مشکل و کم و کسری برای فرش ها را ندارد. و بسیاری از سرویس کاران هم به محض ورود به خانه مشتری فرش ها را جمع می کنند و مبل ها را روی زمین می شویند. که در حالت کلی این بسیار خوب و مفید است شاید مشتری فزش هایش را تازه شسته باشد را کثیف کنند.

مبل شویی در اردستانی
مبل شویی در اردستانی با مواد نانو

شستشوی مبل در اردستانی

در حالت کلی به صورت واضح می گویم که این کار برای بسیاری از مشتری ها پر اهمیت است. اکثر مشتری هایی که در شهرک دانشگاه و شهرک اردستانی هستند از این نحوه شستشو بسیار استقبالب می کند. استقبال گرم مشتری ها دل گرمی ما را نیز برای انجام خدمات مبل شویی بسیار بالا می برد. ما هم تمام تخصص و مهارت خود را به کار می گیریم تا در منطقه ۲۲ بهترین ها باشیم و همیشه در ذهن مشتری باقی بمانیم.

۴۴۰۳۹۳۱۴              ۴۴۰۳۹۲۱۷

شستشوی فرش در منزل با دستگاه در تهران هیچ آسیب جدی به فرش و مبلمان نمی رساند. چرا که فرچه ای که روی فرش می چرخد تمامی کثیفی ها را به سطح فرش ها می آورد. و متخصص دیگر با استفاده از مکنده های قوی که در اختیار دارند تمام سطح فرش را تمیز می کنند.

مکنده ها طوری طراحی شده اند که تمامی آب و آلودگی را که در کف حاصله به وجود می آید را با قدرت تمام بالا می کشد. این مکش کردن برای فرش ها بسیار مفید می باشد و فرش ها به حالت نم دار باقی می مانند. که بعد از گذشت چهار ساعت می توان روی فرش ها نشست و استراحت نمود.

 مزایای شستشوی فرش و مبل شویی در اردستانی

  • دسترسی اسان در منطقه
  • مدیریت زمان و زمانبدی خوب برای شستشو در محل
  • کم هزینه بودن و به صرفه بودن آنها
  • پاره نشدن و چروک نشدن فرش ها در منزل با شیوه شستشو
  • کنده نشدن ریشه ها و تمیز شدن آنها در حد قالی شویی
  • نداشتن استرس برای بردن و آوردن فرش

خیلی چیزهای دیگر در این کار دخالت دارند که بعد ها در این مقاله اضافه خواهیم کرد. ما با استفاده از دستگاه های مبل شویی در منزل این کار را به صورت ضمانتی برای مشتری انجام می دهیم. مشتری هم با توجه به این کار رقبت بیشتری برای شستشوی فرش ها پیدا می کند.

مبل شویی در شهر قدس و شهرک ابریشم
شستشوی مبل در شهرک ابریشم و شهرک فرزان

مناطق تحت پوشش در اردستانی

  1. شهرک دانشگاه
  2. شهرک ۲۲ بهمن در ایران خودرو
  3. ورد آورد و شهر قدس
  4. ویلا شهر
  5. شهرک سینما غزالی
  6. شهرک شهرداری
  7. چیتگر شمالی
  8. خیابان جهاد
  9. چیتگر جنوبی
  10. کرمان خودرو
  11. شهر فرش
  12. گرم دره

تمامی شهرک ها و خیابان های اصلی و فرعی شهر قدس را تحت پوشش داریم. خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را در این  مناطق و تمام منطقه های تهران به صورت ضمانتی انجام می دهیم. مشتری های عزیز خرسند و شادمان باشند که ما را به خانواده بزرگ خود اضافه کرده اند. هر نوع خدماتی که به مبل شویی و قالی شویی مربوط باشد را فقط با یک تماس با ما در میان بگذارید. ما تمام توان خود را برای انجام نهایی این کار ها و نتیجه ای مشتری پسند انجام خواهیم داد.

وجود یک مبل شویی خوب در منطقه ساکنین آن منطقه را نیز خوشحال می کند. چرا که مشتری بسیاری از سوالاتی را که در ذهن خود دارد را به صورت حضوری می تواند از متخصصان ما بپرسد.

سوالات شما در مورد مبل و فرش

 

آیا شستشوی فرش در خانه بهتر است یا کارخانه؟

شستشوی فرش در خانه بهتر است؟

مبل شویی در خانه چگونه انجام می گیرد؟

هزینه شستشوی مبلمان چقدر است؟

آیا موکت ها را هم می توان در خانه شستشو داد؟

هزینه شستشوی فرش در خانه چقدر است؟

برای دانستن جواب این سوالات و تمامی سوال هایی که در ذهن شما است با کارشناسان ما تما بگیرید. و جواب خود را از ما بخواهید. ما با نهایت احترام در خدمت شما عزیزان برای پاسخ سوالات تان هستیم.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در اردستانی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید