درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در باغ فیض

مبل شویی در باغ فیض

مبل شویی در باغ فیض

مبل شویی در باغ فیض را فقط با نام تجاری مبل شویی جاوید در منطقه باغ فیض بشناسید. ما در مبل شویی باغ فیض تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل شما ساکنین باغ فیض را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. تضمین کیفیت کار امتیازی است کا مبل شویی در باغ فیض را با سایر مبل شویی ها متمایز کرده است.

ما هنگامی که سرویس کار و یا بهتر است بگویم که متخصص مبل شویی خود را به خانه مشتری می فرستیم. خیالمون بابت نحوه برخورد با مشتری و هم چنین انجام کار با کیفیت به مشتری راحت است. و تمام خدمات شما را ضمانت می کنیم. از نزدیک ترین شعبات ما به باغ فیض می توان به مبل شویی در کاشانی اشاره کرد.

مبل شویی در باغ فیض با مواد نانو

مبل شویی در باغ فیض شاید یکی از هزاران مبل شویی در منطقه ۵ تهران باشد که خدمات مبل شویی در منزل در تهران را انجام می دهند. شاید هزاران مبل شویی که در تهران فعالیت خود را شروع کرده اند یک و یا چند مبل شویی در منطقه ۵ تهران شعبه داشته باشند. و خدمات مبل شویی و قالی شویی در منطقه باغ فیض را پوشش می دهند.  باغ فیض جزو مرکزی ترین شعبات مبل شویی جاوید در تهراتن است که ما خدمات مبل شویی و قالی شوی را به مشتری ها ارائه می کنیم.

ارائه خدمات مبل شویی وقالی شویی در باغ فیض کار هر مبل شویی می تواند باشد. یعنی هر مبل شویی در باغ فیض می تواند خدمات مبل شویی مشتری ها را انجام دهد. اما انجام خدمات خوب، به صرفه و با کیفیت را هر کسی و یا هر سرویس کاری نمی تواند به مشتری ها هدیه بدهد. هدیه دادن تمیزی به مشتری بزرگ ترین هدیه است که متخصصان مبل شویی در باغ فیض به مشتری ارائه می کنند.

زمانی که مشتری ها در باغ فیض خدمات مبل شویی در منزل را نیاز داشته باشند می توانند با شماره های زیر خدمات خود را در مبل شویی باغ فیض رزرو بفرمایند. تا در کمترین زمان ممکن متخصصان ما در منزل شما عزیزان حاظر و خدمات شمارا شروع کنند. البته ناگفته نماند در تمام تهران شاید خیلی کم از این سرویس کاران و متخصصان وجود داشته باشند که ما استخدام کرده ایم.

مبل شویی در باغ فیض
مبل شویی باغ فیض تمام خدمات مشتری را با ضمانت انجام می دهد

مبل شویی در باغ فیض با دستگاه

دستگاه های مبل شویی حدوده ۱۰ سالی است که پا به عرصه بازار گذاشته است. و خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل جزو شغل های اصلی بسیاری از همکاران به حساب می آید. در طول این ده سال با توجه به اینکه فضای مجازی یک فضای خوبی برای شناساندن کار مبل شویی در منزل با دستگاه بود. بسیاری از مشتری ها و ساکنین تهران از نحوه شستشو با دستگاه در منزل آگاهی دارند.

اما باز هم با وجود این همه تبلیغات در سطح کشور این همه میزان تبلیغات باز هم عده ای هستند، که با این خدمات آشنایی ندارند. و  باز هم با همان شیوه های سنتی کار و خدمات مبل شویی خود را در منزل انجام می دهند. شما به این فکر بکنید که مشتری که بخواهد مبل های خود را به شیوه سنتی شستشو دهد چقدر باید خودش را اذیت کند تا مبل ها را شستشو دهد.

در ابتدا با زحمت فراوان باید مبل ها را به خارج از خانه ببرد تا آنها را در حیاط خانه قرار دهد تا شروع به شستشوی مبلمان بکند. مبلمان زمانی که با این همه زحمت به پایین و بالا می برند. همه جای مبلمان به دیوار و درب و حتی آلودگی های روی حیاط سابیده می شوند. زمانی که مبلمان خیس باشند بیشتر این کثیفی ها را به خود می گیرند و دو باره مقداری کثیفی به مبل ها می چسپد.

مبل شویی در باغ فیض
مبل شویی باغ فیض از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می کند

شستشوی مبلمان در باغ فیض

همان گونه که در بالا توضیح دادم این مبل ها در همان ابتدا دوباره کثیف می شوند و اگر مبل ها برای اینکه خشک بشوند تا صبح در حیاط خانه بمانند. امکان اینکه بسیاری از جانوران و گربه ها روی مبلمان رفت و آمد کنند بسیار است. و دوباره کثیفی ها به مبلمان اضافه می شوند. از این که بگذریم مشتری چقدر باید زحمت بکشدو چقدر باید هزینه کند تا مبل ها را بالا و پایین کند.

شما فکر کنید که همان هزینه ای که به کارگران می دهد تا مبل ها را جابه جا کنند را به سرویس کاران ممبل شویی باغ فیض بدهند. در خانه و بدونه جابه جایی خدمات مبل شویی آنها را با ضمانت نامه انجام و تحویل مشتری می دهند. باید این را هم دانست که شستشو با دستگاه در منزل هیچ ضرری برای مبل ها ندارد. و آنها نه تنها اینکه زرد نمی شوند و چروک نمی شوند. بلکه بافت و اسفنج آنها هم بسیار سالم و تمیز می مانند.

نحوه شستشو مبل در منزل با دستگاه یکی از راه کارهای بسیار ساده و آسان برای سرویس کاران ما و هم چنین برای مشتری هانیز می باشد. و مشتری در عرض یک ساعت مبیل های خود را بدونه اینکه بخواهد جابه جا کند تمیز و خشک در منزل خود تحویل می گیرد. دیگر مشتری نیازی نیست که کلی هزینه برای بالا و پایین آوردن مبل ها بکند. تا مبل ها را تمیز کند. این کار با ضمانت و کمتر از یک ساعت مانند روز اول خرید سرویس کاران و متخصصان مبل شویی در باغ فیض تحویل مشتری می دهند.

مبل شویی در باغ فیض
مبل شویی باغ فیض مراحل شستشوی مبلمان را می داند و با ضمانت نامه این خدمات را انجام می دهد

قیمت مبل شویی در باغ فیض سال ۱۴۰۲

تمامی هزینه ها و تعرفه بالا مربوط به سال جاری (۱۴۰۲) می باشد و این قیمت ها در سال های اینده براساس سیاست های دولت و میزان بالا بودن تورم و اقتصاد جامعه بالا و پایین می شود.

مبل شویی در باغ فیض
قیمت های ارائه شده در منزل مشتری به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد

موکت شویی و فرش شویی درباغ فیض

موکت شویی وفرش شویی در منزل با یک قیمت انجام می شود. یعنی مشتری هایی که قصد شستشوی فرش در منزل را دارند از لحاظ قیمت هیچ تفاوتی با شستشوی موکت و یا فرش ابریشم در خانه ندارد. و همه این خدمات با یک دستگاه در منزل و با قیمت متری ۳۰۰۰۰ تومان انجام می شود. اما اگر نیاز به لکه گیری و یا لکه بری داشته باشد. باید آن را به شیوه زیر لکه بری کرد.

در این صورت هزنه لکه گیری به موکت اضافه می شود. در هرخانه با وجود بچه ها کوچک  و بازی گوش دیگر رنگ و ظاهر مبلمان، را همیشه کثیف می بینیم که شما مشتریان با تماس  مبل شوییدر باغ فیض خیالتان بابت برداشتن لکه ها و کثیفی ها آسوده می شود. چرا که متخصصان مبل شویی ما با استفاده از لکه برهای نانو بهترین خدمات را برای شما انجام می دهند.

راحت ترین کار برای از بین بردن لکه چربی در خانه از شامپو های نانو که امروزه در دسترس است می توان استفاده کرد. البته بسیاری معتقدند که با  پودر سوختگی که در اکثر خانه یافت می شود، می توان لکه ها را از بین برد. اما ما این کار را نه انجام داده ایم و نه تجربه کرده ایم. هر زمانی که مبلمان شما لکه چربی به خود گرفت، به راحتی با مایع های طرفشویی لکه چربی را با یک اسکاج به راحتی می توانید بردارید و دیگر هیچ گونه لکه ای رو مبل باقی نخواهد ماند. چون در لحظه بسیار خوب پاک می شود.

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در باغ فیض»

  1. سلام و دست مریضا به این سرویس کارانی که فرستادید من قبلا یک شرکت دیگه اومد و مبل ها رو دید گفت نمی شورم و یا باید دوبرابر قیمت بشورم
    اما اقا جاوید بدونه هیچ هزینه اضافه ای مبل های منو مٹل روز اولش کردن هزاربار ممنونم ازتون🙏🙏🙏🙏🙏🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید