درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در امیر آباد شمالی

مبل شویی در امیر آباد شمالی

مبل شویی در امیر اباد شمالی

مبل شویی در امیر آباد شمالی یا منطقه ۶ تهران یکی از مناطق مهم و مرکزی برای مبل شویی جاوید به حساب می آید. انجام خدمات با کیفیت برای مشتری همیشه جزو ارکان اصلی شستشو به حساب می آید. امیر آباد شمالی یکی از نزدیک ترین شعبات مبل شویی در منزل با دستگاه می باشد. که سرویس کاران ما در منطقه ۶ به صورت ۲۴ ساعته آماد میزبانی شما عزیزان می باشند.

شست و شوی مبل در امیر آباد شمالی

مبل شویی های زیادی در سراسر تهران آمادگی ارائه خدمات مبل شویی به مشتری را دارند. اما تعداد مبل شویی هایی که مشتری ها دنبال اسم و نام آنها می گردند، بسیار اندک است. شاید به جرات بتوان گفت که مبل شویی در کرج و حومه یکی از این مبل شویی ها است. که مشتری خود را به آب و آتش می زند تا  با متخصصان مبل شویی ما در ارتباط باشد. یا خئمات مبل شویی خود را در تهران به سرویس کاران مبل شویی جاوید بسپارد.

من بارها تاکید بر این را داشته ام تا سرویس کاران و متخصصان ما زمانی که خانه مشتری می روند. اولویت اصلی را برکیفیت شستشو بگذارند، نه بر میزان بالا بردن قیمت ها شستشو، چرا که زیاد جالب نیست. اما هر جایی سخن از کیفیت و کار تمیز می شود بی شک نام مبل شویی جاوید در سراسر تهران می درخشد و به چشم می خورد.

چرا که ما با توجه به کیفیت و ارائه آنها به مشتری کار خود را ضمانت می کنیم و همیشه در قیمت گذاری جزو مبل شویی ها منصف به حساب می آییم. و من نیز خود بر این واقفم که همه جای تهران باید با یک تعرفه ثابت و شفاف کار کرد. شفاف سازی در قیمت ها برای مشتریان بسیار مهم و ضروری می باشد.

مبل شویی در امیر اباد شمالی
مبل شویی در امیر اباد شمالی با ضمانت نامه کتبی

شفاف سازی قیمت ها در امیر اباد شمالی

قیمت گذاری مبلمان به صورت کاملا شفاف برای شرکت و هم برای مشتری ضروری است. چرا که فرض بر این می گیریم که یکی از مشتری هایمان در منطقه پونک یک دست مبلمان هفت نفره داشته است. سرویس کاران ما به خانه مشتری رفته اند و با توجه به قیمت ها ۳۵۰۰۰۰ تومان از مشتری دریافت کرده اند. این مشتری اگر از نحوه شستشوی مبلمان رضایت داشته باشد و بخواهد ما را به سایر بستگان خود معرفی کند.

        ۸۸۹۴۲۶۴۴                           ۲۲۸۷۴۵۳۱

ما زمانی که به خانه مشتری می رویم می دانیم که مشتری از طریق تبلیغات به ما نه پیو سته است. مشتری از طرف بستگان خود به مبل شویی ما ملحق گردیده است. این مشتری هم انتظار دارد که مانند خانه قبلی از او مبلغ مبلمان دریافت شود. اگر به هر دلیلی قیمت این دو با هم دیگر متفاوت باشند مشتری شاکی می شود. و اعتماد شرکت و مبل شویی جاوید در منطقه ۶ به خطر می افتد.

بس بنابراین باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم در مورد قیمت گذاری در مورد شستشوی مبلمان کاملا شفاف عمل کنیم.

مبل شویی در امیر اباد شمالی
مبل شویی خوب در امیر اباد شمالی

خشک شویی مبلمان در امیر آباد و منطقه ۶

خشک شویی مبلمان در منزل همان شستشو مبل در منزل می باشد. مبل ها با توجه به این که در معرض آلودگی و کثیفی ها هستند بنابراین برای تمیز کاری آنها نیز باید همیشه دست به کار باشند. بسیاری از مشتری هایی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند همیشه با یک پارچه تمیز مدام مبل ها و اسباب اثاثیه خانه را تمیز می کنند. و همیشه خانه این مشتری ها از درخشش خاصی برخوردار است.

اما مشتری هر چند که به نظافت در منزل و شستشوی مبل در خانه اهمیت بدهد باید سالی یک بار خشک شویی مبلمان با دستگاه در منزل را نیز تجربه کند. چرا که با دستمال کشیدن فقط سطح خارجی مبلمان تمیز و مرتب می گردد و این در حالی است که اگر کثیفی هم روی مبمان وجود داشته، با دستمال کشیدن به لایه های زیری مبلمان می رود. که اگر مشتری تصمیم به شستشو با دستگاه در منزل را نگیرد، بی شک مبلمان در کمترین زمان ممکن چرک مرده می شود.

که این چرک مردگی نیز خود مضرات زیادی یرای مبلمان به وجود می آورد که از مهم ترین آنها می توان به میکروب ها اشاره کرد. یعنی چون مبل ها خیس می شوند و داخل آنها کثیفی است بهترین جایگاه برای لانه کردن و زندگی میکروب ها و جانداران به حساب می آید. میکروب ها چون در این جایگاه بیشتر بمانند بقیه موجودات ریز نیز برای تغزیه آنها به این نقاط می آیند و مبل ها را ساس  می زند.

نحوه پاک سازی ساس ها از روی مبلمان

مبلمانی که بیشتر توسط مشتری ها دستمال کشیده می شوند به این بلا دچار می شوند. چرا که اگر مبلمان با دستگاه شستشو شود تمام کثیفی ها و آلودگی ها روی پارچه و داخل پارچه توسط مکش های قوی به بیرون می آیند.

اما ساس ها موجودات ریزی هستند که بسیاری از مشتری ها در تهران و شهر های مختلف درگیر آنها می شوند. ساس ها را به چشم نمی توان دید و بسیار کوچک هستند. اما این موجودات کوچک طوری مشتری را اذیت  می کنند که مشتری برای خوابیدن راحت خود مجبور به تمیز کردن آنها می شود. و این را هم بگویم که با شستشو با دستگاه در منزل به هیچ عنوان ساس ها از بین نمی روند.

در ابتدا باید توسط متخصصان این کار سم مخصمص ساس را تهیه و کل نقاط خانه و بخصوص نقاط چوبی را سم زدایی کنند. در این حالت که تمام نقاط را سم ریختند بگذارید تا یک روز کامل باقی بماند و بعد از آن توسط سرویس کاران مبل شویی شروع به شستشوی مبل ها بکنید. تا تمامی ساس ها و جانورانی که در داخل مبل ها و لابه لای درزهای خوش خواب ها لانه کرده اند را شستشو دهیم.

در پایان بگذارید که کاملا خشک و قابل استفاده گردند و بعد می توانید با خیالی آسوده روی تشک های خود به آرامش برسید.

 

مبل شویی در امیراباد شمالی
نزدیک ترین مبل شویی در منزل با دستگاه

مناطق تحت پوشش مبل شویی در امیر آباد

همان گونه که گفتم امیر آباد جزو مرکزی ترین شعبات مبل شویی و قالی شویی جاوید در منطقه ۶ می باشد. که ما تمام خدمات مربوط به شستشوس مبلمان در منزل و خشک شویی تشک های خوش خواب در منزل را با ضمانت برای مشتریان و ساکنین مناطق زیر انجام می دهیم.

  • کارگر شمالی
  • کارگر جموبی
  • جمال زاده شمالی
  • باقرخان و ستارخان
  • دکتر فاطمی
  • سین دخت
  • اعتماد زاد
  • بزرگراه جلال آل احمد
  • گیشا
  • هشت بهشت
  • خیابان بابا طاهر
  • رهی معیری
  • خیابان پروین اعتصامی
  • کاج جنوبی

و تمامی خیابان هایی که در منطقه ۶ تهران و یا همان کارگر شمالی واقع شده اند را پوشش میدهیم. یعنی تمامی عزیزانی که در این منطقه واقه حضور دارند را با یک تماس می توانیم میزبان خود کنیم. تا تمامی خدمات مربوط به مبل شویی و قالیشویی در منزل را بر عهده بگیریم. سرویس کاران متخصص و استاد کار ما با آرامش خیال تمامی فرش های اعلا، ابریشم، گل ابریشم و ماشینی شما را در اسرع وقت با دستگاه در منزل انجام می دهند.

            ۸۸۹۴۲۶۴۴                    ۲۲۸۷۴۵۳۱

سرویس کاران ما برای انجام حدمات فوق سال ها است که تجربه کسب می کنند. و حاظر هستند که تمام این تجربیات خود را در منزل مشتری به نمایش بگذارند. تا اگر مشتری از سرویس کاران مبل شویی ما کمک گرفت برای همیشه نام مبل شویی در امیر آباد شمالی را در ذهن خود داشته باشد.

ما برای انجام چنین کاری تا در ذهن مشتری هایمان باقی بمانیم از خدمات ویژه ای چون سرویس رایگان در منطقه ۶ استفاده می کنیم. و همه عزیزان در این منطقه می توانند از سرویس رایگان و هم چنین لکه گیری مبل در منزلدر منزل به صورت کاملا رایگان بهره ببرند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

7 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در امیر آباد شمالی»

  1. سلام من چندین سال است که خدمات شستشوی مبل در منزل را انجام می دهم اما امسال خیلی خیلی از شستشوی مبلمان راضی بودم واقعا مممنونم و پیشنهاد می کنم کارشنو

    1. سلام خدمت شما زهره خان مما هم از شما کمال تشکر را داریم که نظرتونو ثبت کردید. این باعث دلگرمی ما و انتخاب سریع سایر مشتری ها می شود سپاس گذاریم

  2. من به خود می بالم چون یکی از بستگان این مبل شویی معرفی کردند و من هم از خدماتشون استفاده کردم بسیار خوب و تمیز و عالی کار کردند

    1. سلام آقای سهرابی عزیز
      ما هم از شما متشکریم و خوشحالیم که مشتری هایی مثل شما در مجموعه ما خواهند بود و با افتخار سال ها در خدمتتون خواهیم بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید