درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شهرک راه آهن

مبل شویی در شهرک راه آهن

مبل شویی در شهرک راه آهن

مبل شویی در شهرک راه آهن یا همان منطقه ۲۲ یکی از شعبات مبل شویی در منزل تهران می باشد. مبل شویی در منزل با دستگاه های مکانیزه انجام می شود و این کار در خانه مشتری بدونه آب ریزش و کمتر از یک ساعت زمان می برد.

ما در شهرک راه آهن تمامی خدمات شستشوی فرش در منزل با دستگاه و شستشوی مبلمان در منزل را با ضمانت نامه و تحت حمایت بیمه ایران انجام می دهیم. مبل شویی جاوید یکی از بهترین و قدیمی ترین  شعبات مبل شویی در منطقه ۲۲ می باشد.

مبل شویی در شهرک راه آهن

مبل شویی جاوید در راستای توسعه سطح کاری خود در تمام مناطق تهران شعباتی را در تمام مناطق تهران و منطقه ۲۲ تهران تحت عنوان مبل شویی در کوهک تاسیس کرده ایم. تاسیس این شعبه مبل شویی در منطقه شهرک راه آهن کمک بسیار زیادی به مبل شویی در شهرک راه آهن کرده است. و دسترسی مشتریانی که در این منطقه هستند به مجموعه مبل شویی جاوید بسیار راحت تر و آسوده شده است. ما با دو شعبه فعال در شهرک راه آهن و دریاچه چیتگر تمام نیاز های مشتری های این منطقه را انجام می دهیم.

۴۴۰۳۹۲۱۷ ۴۴۰۳۹۳۱۴

البته بسیاری از مشتری ها در این منطقه خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در خانه را دارند با یک تماس می توانند خدمات خود را در شرکت مبل شویی جاوید رزرو کنند. و در کمترین تایم مورد نظر سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما را در خانه خود داشته باشند. سرویس کاران ما در طول ۲۴ ساعت در شهرک راه آهن آماده میزبانی و خدمات دهی به تمام عزیزان و ساکنین شهرک راه آهن هستند.

ما در شهرک راه آهن دو نیروی متخصص و کاربلد داریم که هنگامی که مشتری ها نیاز به خذمات دهی داشته باشند. در کمترین زمان خود را به خانه مشتری می رسانند. تا خدمات مبل شویی و خدمات فرش شویی و هم چنین خدمات شستشوی خوشخواب در منزل را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهند. شما عزیزان بهترین خدمات مبل شویی را از سرویس کاران مبل شویی در کوهک هم می توانید دریافت نمایید.

مبل شویی در شهرک راه آهن
مبل شویی در شهرک راه آهن با ضمان تانجام می شود

شستشوی مبل در شهرک راه آهن

از همان روزهای ابتدایی شهر نشینی و ورود مبلمان به بازار دکوراسیون خانه مبلمان جزو ضروریت های خانه مشتری شده است. مبلمان علاوه  بر این که ظاهری بسیار زیبا و جذاب را به خانه مشتری ها می دهد. مکانی امن و راحت برای انجام کارهای روزانه و حتی استراحت شبانه به حساب می آید. مبلمان برای بسیاری از خانواده ها نه تنها وسیله ای برای راحتی و میزبانی است. بلکه برای سایر کارهای روزمره هم ما از مبلمان استفاده می کنیم.

مبلمان ها انواع مختلفی دارند که در هر خانه ای نوعی از این مبل ها به چشم می خورد. بسیاری از افراد این قدر به نشستن روی مبلمان عادت کرده اند که حتی نوشیدن چای را هم روی مبلمان ترجیح می دهند. و می خواهند روی مبلمان لم بدهند و هر وقت که دوست داشتن از نوشیدن چای لذت ببرند. اما بسیاری از مشتری های دیگر هم برای فیلم دیدن و حتی میزبانی از مهمانان خود از مبلمان استفاده می کنند. نشستن و برخواستن روی مبلمان بسیار آسان تر از روی زمین است.

و به همین دلیل هم همه این روزها در خانه خود یک دست و یا دو دست مبمان را دارند. ولی اگر می خواهید که مبلمان شما طول عمر بیشتری داشته باشد. باید از روش صحیح استفاده کردن مبلمان با خبر شوید و آنها را در نگهداری مبلمان خود به کار بگیرید. که یکی از این روش ها شستشوی مبلمان در مبل شویی در شهرک راه آهن می باشد.

مبل شویی در شهرک راه آهن
شستشوی مبلمان در شهرک با دستگاه های مکانیزه انجام می شود

مبل شویی در شهرک راه آهن با مواد نانو

منطقه ۲۲ این روزها بسیار در اوج خود قرار گرفته است و جزو مناطق بکر و دیدنی شهرک راه آهن به حساب می آید. این روزها از شهرک راه آهن به عنوان دروازه جدید تهران یاد می کنند. که البته لایق این گفته و شعار هم می باشد و بسیار از لحاظ اقتصادی و ساخت و ساز پیشرفت کرده است.

مبل شویی در شهرک راه آهن با مواد نانو و با استفاده از جدید ترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. و تمام کارهایی که در مبل شویی در شهرک راه آهن و دریاچه چیتگر انجام می شود با ضمانت نامه خدمت مشتری ارائه می گردد. ما در تمام تهران خدمات خود را ضمانت می کنیم تا مشتری ها و ساکنین منطقه ۲۲ با آغوشی باز مبل شویی جاوید را برای انجام خدمات مبل شویی خود انتخاب کنند.

ما در شهرک راه آهن تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات خود را در این منطقه در زمینه شستشوی فرش های ابریشم، گل ابریشم، دست بافت، ماشینی و انواع فرش های متفرقه و هم چنین شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی را در منزل مشتری انجام دهند.  ما سرویس کارانی با سابقه بالایی در زمینه شستشو در شهرک راه آهن استخدام کرده ایم. تا بهترین خدمات خود را به مشتری های عزیز ارائه دهند. تا دیگر مشتری در منطقه ۲۲ مبل شویی جاوید را به عنوان بهترین و برترین مبل شویی بشناسد.

مبل شویی در شهرک راه آهن
شستشوی مبل در دریاچه خلیج فارس با مواد نانو انجام می شود

شستشوی موکت و فرش در شهرک راه آهن

مبل شویی ها درست است که در اصل با عنوان مبل شویی در سراسر تهران فعالیت می کنند. اما خدمات فراوانی را در منزل مشتری انجام می دهند که شستشوی موکت و فرش در منزل با دستگاه یکی از این خدمات مبل شویی ها می باشد. ما تمامی خدمات مبل شویی و موکت شویی را در خانه مشتری و بدونه حمل و نقل و یا جابه جایی در منزل مشتری انجام می دهیم.

وقتی که سخن از شستشوی فرش و موکت در منزل می شود. ذهنیت تمامی مشتری هاسمت شستشوی فرش و موکت با آب و پارو می رود. و انتظار دارند که سرویس کاران ما هم با همان شیوه قدیمی با آب و پارو فرش ها را در حیاط مشتری شستشو دهند. اما نحوه شستشوی موکت و فرش در خانه بسیار با این شیوه متفاوت می باشد. و سرویس کاران مبل شویی فرش ها را در منزل بدونه جابه جایی و با استفاده از بیست لیتر آب حدودا شصت متر فرش را می توانند در کمتر از دو ساعت تحویل مشتری بدهند.

هر چند که بعد از شستشو فرش ها تا چند ساعتی خیس هستند اما بعد از خشک شدن تمیزی و لطافت خود را به مشتری نمایش می دهند. فرش ها و موکت در خانه با این دستگاه ها به اندازه شستشوی بیرون تمیز می شوند. و اینجا از خیلی ضررهایی که در کارخانه به فرش و موکت وارد می شود میشه جلوگیری کرد.

مبل شویی در شهرک راه آهن
موکت ها و فرش ها در خانه مشتری با دستگاه انجام می شود

مبل شویی در دریاچه چیتگر 

شستشوی مبلمان در دریاچه چیتگر هم جزو کارهای روزانه ما در شهرک راه آهن می باشد. دریاچه چیتگر این روزها به قطب گردشگری در شهرک راه آهن تبدیل شده است. و روزانه از تمام مناطق تهران مردم برای تفریح و سرگرمی به این منطقه سرازیر می شوند. دریاچه چیتگر مرکزی ترین نقطه در منطقه است که بسیاری از شهرک های اطراف راه آهن به اینجا دسترسی دارند.

مبل شویی در دریاچه چیتگر
مبل شویی در دریاچه چیتگر و در خیابان ساحل واقع شده است

که از مهمترین شهرک ها و بلوک های اطراف می توان به شهرک های زیر اشاره کرد.

  • امید دژبان
  • شهرک روغن نباتی
  • بازنشستگاه
  • ابشار
  • دریاچه چیتگر
  • شهرک ثامن الامه
  • میدان ساحل
  • دریاچه خلیج فارس
  • شهرک باقری
  • سینما غزالی
  • شهرک اردستانی و نگین غرب
  • اسکان سبز

 

و بسیاری از برج ها و مجتمع های سر به فلک کشیده در دریاچه چیتگر دسترسی داریم. که از تمام این شهرک ها ما در مجموعه مبل شویی خود مشتری داریم. و به همه این عزیزانی که در این شهرک ها تشریف دارند و برای بار اول می خواهند از خدمات مبل شویی در دریاچه چیتگر استفاده کنند. به همه آنها ۱۰ % تخفیف تعلق می گیرد و در هنگام تسویه انجام خدمات از مبلغ کل فاکتور توسط سرویس کاران و متخصصان مبل شویی کسر می گردد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهرک راه آهن»

  1. با سلام و خسته نباشی خدمت عزیزانی که برای شستشو اومدند بسیار خوب و عالی کار و انجام دادند و عالی شستن ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید