درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در اندیشه

مبل شویی در اندیشه

مبل شویی در اندیشه

مبل شویی در اندیشه شهریار یکی از مهم ترین شعبات مبل شویی جاوید در تهران و شهریار می باشد. ما در مبل شویی اندیشه تمام توان خود را به کار گرفته ایم. تا بهترین متخصصان و استاد کاران خود را در این شعبه داشته باشیم. تا بهترین خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل با دستگاه را تقدیم مشتری های عزیز در اندیشه شهریار نماییم. ما تمام خدمات خود را در مبل شویی اندیشه با ضمانت نامه کتبی در محل انجام می دهیم. مبل شویی در فاز یک اندیشه، فاز دو اندیشه،فاز سه اندیشه و شهرک صدف را پوشش می دهیم.

مبل شویی در اندیشه شهریار 

مبل شویی در اندیشه شهریار تمام خدمات شستشوی مبلمان و شستشوی فرش در منزل شما را با ضمانت انجام می دهد. ما در شهریار و منطقه اندیشه شعبه ای را تاسیس کرده ایم. تا بتوانیم تمامی مشتری هایی که در اندیشه شهریار سکونت دارند. بتوانند به راحتی از خدمات مبل شویی و قالی شویی ما در محل خود استفاده کنند. و مشتری برای پیدا کردن یک مبل شویی خوب در اندیشه مجبور نشود که از تهران خدمات بگیرد.

ما برای رفاه حال مشتری ها و هم چنین برای اینکه تقاضای شست و شوی مبلمان در این منطقه چون زیاد بود. ما را مجبور به تاسیس شعبه اندیشه کرد. ما در فاز ۳ اندیشه شعبه ای از شعبات خود را با نام مبل شویی جاوید بنا کرده ایم. و حدود ۱۴ نیرو و سرویس کاران فعال مبل شویی خود را در این منطقه مستقر نموده ایم. تا بتوانیم نیاز های مشتری هایی که در منطقه اندیشه شهریار حضور دارند را برآورده کنیم.

بسیاری از مبل شویی ها نیز درز تهران و کرج و یا حتی خود شهریار می توانند خدمات مبل شویی و فرش شویی مشتری را در منزل انجام دهند. و همه نیاز های آنها را در زمینه شستشوی مبلمان برآورده کنند. اما اینکه در خود اندیشه خدمات فرش شویی و قالی شویی تحت عنوان مبل شویی در اندیشه وجود داشته باشد. بسیاری از مشتری ها و ساکنین این منطقه از خدمات ما استقبال خواهند کرد.

مبل شویی در اندیشه
مبل شویی در اندیشه

قیمت مبل شویی در اندیشه 

قیمت شستشوی مبل در اندیشه شهریار با قیمت مبل شویی در تهران بسیار متفاوت می باشد. بسیاری از مشتری هایی که خدمات مبل شویی و قالی شویی خود را از تهران می گرفتند. نسبت به کار مبل شویی بسیار استرس داشتند. و حتی پیش می آمد که چندین روز منتظر یک سرویس کار می مانند تا خدمات آنها را انجام دهد. اما اینکه ما خدمات مبل شویی و قالی شویی شما را در اندیشه شهریار انجام می دهیم. برای دو طرف بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

بسیاری از مشتری هایی که برای بار اول می فهمیدند که ما در خود اندیشه شهریار سکونت داریم. بسیار شادمان می شدند نسبت به این قضیه که ما در منطقه خود آنها خدمات مبل شویی را انجام می دهیم. و خیلی از خدمات ما و آمدن ما به منطقه اندیشه شهریار تشکر می کردند. ما در طول این یک سالی که خدمات مبل شویی خود را در این منطقه گسترش داده ایم. خوشبختانه توانسته ایم که مشتری های زیادی را جذب مبل شویی در اندیشه بکنیم.

ما در منطقه اندیشه شهریار نسبت به قیمت هایی که در تهران اعلام می شود. بسیار پایین تر است و ما خدمات خود را با پایین ترین قیمت ها در اندیشه شهریار به مشتری های این منطقه اعلام می کنیم. و مشتری ها هم از اینکه با بهترین کیفیت می توانند خدماتشان را انجام دهند. و هم چنین قیمت کمتری نسبت به خدمات دهی تهران  می گیرند. مردم از این کار هم بسیار شادمان و خشنود هستند.

مبل شویی در اندیشه
قیمت مبل شویی در اندیشه

قیمت مبل شویی در اندیشه شهریار

قیمت هایی که در زیر مشاهده می کنید مربوط به سال ۱۴۰۲ می باشد. و این قیمت ها هر ساله از طرف شرکت ها بازبینی می شود و اصلاح می گردند. ما در اندیشه شهریار با این قیمت ها کار می کنیم.

قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره در اندیشه شهریار با تشک دوبل ۷۵۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در اندیشه شهریار و کرج ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی خوش خواب های دو نفره در اندیشه کرج ۴۵۰۰۰۰ تومان و خوش خواب یک نفره در اندیشه شهریار ۳۵۰۰۰۰ تومان
قیمت کوسن ها و پشتی های جدا  دو نه ای ۱۵۰۰۰ تومان
هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا و ابریشم و موکت در اندیشه شهریار ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در اندیشه شهریار با ضمانت نامه ۶۰۰۰۰۰ تومان

تمامی قیمت ها مقطوع می باشد و ما در تمام مناطق اندیشه شهریار و اندیشه کرج با این قیمت ها خدمات خود را به مشتری ها ارائه می کنیم

مبل شویی در اندیشه
قیمت مبل شویی در اندیشه شهریار

مبل شویی در شهر اندیشه

اندیشه جزو معدود شهر هایی است که از سه فاز تشکیل شده است. و ما در هر سه فاز شهریار فعالیت خود را با تمام توان خود در بر می گیریم. تا بتوانیم بهترین خدمات مبل شویی در اندیشه شهریار را به مشتری های عزیز در شهر اندیشه ارائه بدهیم. ما خدمات زیادی را در شعبه شهر اندیشه انجام می دهیم که در زیر به همه آنها اشاره خواهم کرد.

  • شستشوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم و دست بافت در شهر اندیشه با ضمانت نامه
  • شست و شوی انواع مبل های نه نفره و هفت نفره در اندیشه  و هم چنین انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه و کلاسیک در شهر اندیشه با تضمین کیفیت
  • تمیز کردن و پاک سازی انواع لکه های قهوه، چای، آب میوه و حتی چربی هایی که روی مبلمان و فرش های مشتری در خانه و در شهر اندیشه ریخته می شود
  • شستشوی انواع صندلی های اداری و صندلی های نهار خوری در شهر اندیشه 
  • خشک شویی انواع خوش خواب های دو نفره و یک نفره با ضمانت تمیز کردن زردی ها و کثیفی های روی خوش خواب ها
  • شست و شوی انواع پشتی ها و سجاده اهی مساجد و ادارات در محل  و سر جای خود طوری که نیاز به جا به جایی نداشته باشد.
  • شستشوی انواع موکت های چسبی که برای بسیاری از مشتری ها مشکل شده است. که چگونه آنها را تمیز کاری بکنند.

ما در شهر اندیشه تمام خدمات بالا را با ضمانت نامه کیفیت و دور از هر گونه زیاده خواهی و طبق تعرفه مبل شویی جاوید در محل انجام می دهیم. و امید واریم که تمامی عزیزانی که برای بار اول از خدمات مبل شویی در شهر اندیشه استفاده می کنند. از بهترین و با کیفیت ترین خدمات ما در منطقه بهره ببرند. طوری باشد که در سال آینده من در زیر همین مقاله صد ها کامنت و نظرات مثبت شما را ببینم. این بزرگ ترین امتیاز برای مبل شویی در شهر اندیشه می باشد.

مبل شویی در اندیشه
مبل شویی در شهر اندیشه

شست و شوی مبل در اندیشه شهریار

شست و شوی مبلمان در اندیشه شهریار با استفاده از جدید ترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. ما  تمام خدمات مبل شویی و خدمات شستشوی فرش در منزل را در اندیشه شهریار به مشتری های عزیزمان با این دستگاه ها ارائه می کنیم. دستگاه های مبل شویی سه دستگاه کوچک که با همدیگر متصل می شوند، درست شده است.

دریلی که با فرچه های پلاستیکی در سر آن وجود دارد به راحتی کار می کند. این فرچه ها با چرخش شون تمام کثیف های روی مبلمان را به بیرون می آورد. و مبلمان بعد از شستشو با دستگاه دریلی بی نهایت تمیز می شوند. طوری می شود که بسیاری از مشتری ها از نحوه نظافت و تمیز بودن مبل ها در منزل و در شهر اندیشه تعجب می کنند.

و در بسیاری از موارد هم با این گفته روبه رو می شویم که مشتری به ما می گوید. که این کثیفی ها روی مبل های ما بوده است. همه ما چون در طول روز در خانه هستیم و تمام وسایل های خانه را مدام می بینیم. برای ما مثل یک عادت شده است که به وسایل داخل خانه خود عادت کرده ایم.  و این عادت کردن مانع دیدن این کثیفی هایی که هر روز روی مبلمان ما می شیند، می شود.  و مبلمان شما با این شیوه شست و شو بسیار تمیز و مرتب می شوند. و مشتری بسیار احساس خوبی نسبت به این قضیه در شهر اندیشه دارد.

مبل شویی در اندیشه
شست و شوی مبلمان در اندیشه شهریار

مبل شویی در اندیشه (فاز۳)

مبل شویی در اندیشه (فاز۳) یکی از شعبات مهم و مرکزی ما در شهریار به حساب می آید که ما در این منطقه دسترسی راحت تری به سایر مناطق شهریار و کرج را داریم. ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم که در اندیشه شهریار جزو بهترین ها باشیم. و شاید هم جزو آن دسته از مبل شویی هایی باشیم که زبان زد هستیم.

زمانی که چنین اتفاقی برای شرکت های مبل شویی در شهر اندیشه بیافتد. برای ما خیلی مهم و خوشایند است که می بینیم شرکت مبل شویی در اندیشه (فاز۳) هر روز بزرگ تر می شود. و این بزرگ تر شدن مبل شویی ما در اندیشه شهریار برای تمامی عزیزان و مشتری هایی که در دور و بر شهر اندیشه سکونت دارند. بسیار مهم و ضروری است که در نزدیکی آنها ما شعبه ای داریم. که در زیر به این مناطق اشاره خواهم کرد.

  • بلوار سرحد آباد
  • فردیس کرج
  • بلوار شهید کلهر
  • شهر اندیشه
  • فاز ۳ اندیشه
  • شهریار
  • فاز ۲ اندیشه
  • مشکین دشت
  • بلوار ولایت
  • خیابان چمران اندیشه
  • بلوار شورا اندیشه
  • بلوار رسول اکرم اندیشه
  • ملارد
  • اشتهارد
مبل شویی در اندیشه
مبل شویی دراندیشه ( فاز ۳)

و بسیاری از مناطق و بلوار های اصلی و فرعی که ما نتوانسته ایم همه آنها را در این لیست بیاوریم. ولی این دلیل بر آن نیست که ما به این مناطقی که اشاره کرده ایم فقط خدمات می دهیم. خیر چنین نیست و ما به تمام مناطق و خیابان ها و فاز های شهر اندیشه تسلط داریم. و خدمات خود را در این مناطق نیز گسترش داده ایم.

بهترین مبل شویی در اندشه

بهترین ها همیشه دنبال بهترین می گردند و این برای یک مشتری خیلی با اهمیت است. این که یک مشتری از میان چندین شرکت مبل شویی در اندیشه سراغ بهترین مبل شویی در اندیشه را می گیرد. به این معنی است که این مشتری برای خود و مبلمان خود احترام قاعل می باشد. و دوست ندارد مبل های گران قیمت خود را دست هر مبل شویی بسپارد.

بنابراین از میان این همه بهترین مبل شویی در اندیشه را انتخاب می نماید. و مطمعنن سرویس کاران مبل شویی جاوید برای تمیز کاری این مبلمان ها سنگ تمام می گذارند.

۴.۹/۵ - (۱۰ امتیاز)

15 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در اندیشه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید