درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در خیابان ولیعصر

مبل شویی در خیابان ولیعصر

مبل شویی در خیابان ولیعصر

مبل شویی در خیابان ولیعصر را فقط با نام تجاری مبل شویی جاوید در ولیعصر بشناسید. و این را هم بدانید که ما در خیابان ولیعصر و منطقه ولیعصر تمام خدمات شستشوی مبل در منزل تهران را با دستگاه های راد اکتور و بروز ترین دستگاه های دنیا انجام می دهیم.

مبل شویی در خیابان ولیعصر در نزدیکی خیابان میر داماد در ضلع جنوبی خیابان ونک تاسیس شده است. و تمامی پرسنل و متخصصان مبل شویی ما در این شعبه سال ها برای انجام خدمات مبل شویی در منزل تجربه کسب کرده اند. و نشان مهارت شستشوی مبلمان و شستشوی فرش ها در منزل را کسب نموده اند.

مبل شویی در خیابان ولیعصر

مبل شویی در ولیعصر یکی از مهم ترین شعبات مبل شویی در مناطق تهران به حساب می آید. خیابان ولیعصر یکی از قدیمی ترین مناطق و خیابان های تهران می باشد. که در سال های قبل از انقلاب با درختان زیبا تزئیین شده اند. و این درخت ها سراسر خیابان ولیعصر را از جنوب تهران تا شمال تهران در برگرفته اند. بسیاری از مشتری ها به خاطر همین مناظر زیبا سکونت خود را در خیابان ولیعصر تر جیح می دهند.

بر همین اساس مبل شویی جاوید در شرف تاسیس شعبه ای دیگر در خیابان ولیعصر برای راحتی و آسایش مشتری ها را در این منطقه شدیم. و خدا را شاکریم که در این منطقه هم توانستیم که تمام نیازهای مشتریان را یکی به یکی در این منطقه تحت حمایت خود بگیریم. مبل شویی در خیابان ولیعصر حدودا ۱۰ نفر متخصص و استاد کار را درولیعصر آماده به کار برای انجام خدمات مبل شویی و خدمات شستشوی فرش در منزل با دستگاه آماده هستند.

مشتری هایی که در خیابان ولیعصر سکونت دارند می توانند با یک تماس با کارشناسان ما در دفتر مرکزی تماس بگیرند. و خدمات مورد نظر خودشان را به منش ها اعلام کنند. و منشی ها هم بعد از اینکه آدرس و زمان مورد نظر را برای شما رزرو کردند. به سرویس کاران آماده به کاری که در نزدیک ترین شعبه مورد نظر شما هستند، اعلام می شود. و متخصصان در کمترین زمان و یا همان زمانی که شما خواسته اید خود را به شما عزیزان می رسانند.

مبل شویی در خیابان ولیعصر
مبل شویی در خیابان ولیعصر

مبل شویی در ولیعصر

مبل شویی های زیادی در تهران وجود دارند. که کار خدمات شستش و شوی مبلمان و شست و شوی فرش در منزل را به عنوان شغل اول و اصلی خود در تهران انتخاب کرده اند. انتخاب این شغل به عنوان شغل اول برای بسیاری از سرویس کاران بسیار خوب بوده است. و شاید بشود گفت فقط در تهران حدود ۱۰۰۰ نفر از این راه کسب درآمد می کنند. و این خود جای شکر دارد که این شغل تعدادی را به خود مشغول کرده است.

شست و شوی مبل مانند تمامی خدمات دیگری که مشتری ها در طول روز به آنها احتیاج پیدا می کنند. بسیاری از مشتری هایی که خود خانه دار هستند. و بیشتر در فضای خانه رفت و آمد می کنند. و در اصل وقت لازم برای نظافت کردن و تمیز کاری خانه و مبلمان خانه را دارند. خود هر هفته اقدام به تمیز کردن مبلمان می کنند. اکثر این مشتری ها هر هفته به صورت کاملا مرتب مبل ها را جارو کشی می کنند. و تمام خاک و کثیفی هایی که در طول روز روی مبلمان می نشیند، را جمع می کنند.

بسیاری از این مشتری ها چون به نظافت خانه زیاد اهمیت می دهند. حتی تشک های دوبل را نیز پشت و رو می کنند. و زیر و دور بر تشک هایی که جدا می شود را هم جارو می کشند. علاوه بر این اگر مبل هادر خانه مشتری حالت کثیفی و چرک مردگی به خود گرفته باشند. شروع به درست کردن مواد و شامپو می کنند. و همه مبل ها و پارچه مبلمان را با این شیوه دستمال کشی می کنند. و آنها را همیشه تمیز و مرتب نگه می دارند.

مبل شویی در خیابان ولیعصر
مبل شویی در ولیعصر

شست و شوی مبلمان در خیابان ولیعصر

شست و شوی مبلمان در خیابان ولیعصر بسیار منظم و دقیق توسط سرویس کاران و متخصصان مبل شویی جاوید انجام می شود. انجام این خدمات مهم را به سرویس کارانی که سال ها برای این کار زحمت کشیده اند، بسپارید. متخصص شدن و داشتن گواهینامه مهارت برای شستشو و خدمات مبل شویی به راحتی به دست نمی آید. و سرویس کاران برای گرفتن یک گواهینامه باید سال ها در شرکت ها کار کنند.

با کار کردن هم سرویس کاران می توانند روز به روز با تجربه شوند. و هر روز بر میزان تجربه خود بیافزایند. حالا شاید سوال پیش بیاید که شستشوی مبل چه نیازی به تجربه و سابقه کاری دارد. در جواب باید گفت که این کار هم مانند تمام خدمات دیگر نیاز به تجربه کافی دارد. چون اگر سرویس کاری بی تجربه باشد، می تواند مبل شویی را انجام دهد. اما یک روزی و یک جایی به خاطر بسیاری از مشکلات گرفتار خواهد شد.

که از بزرگ ترین و مهم ترین مشکلاتی که در کار مبل شویی برای سرویس کاران ما پیش می آید. رنگ دادن مبل هایی است که بعد از شستشو رنگ می دهند. رنگ دادن بسیاری از مبل ها نیازمند تجربه است. بارها پیش آمده است که سرویس کاران برای شستشوی مبلمان به خانه مشتری رفته اند. و چون تجربه و مهارت کافی در شناخت مبل ها را نداشته اند. بنابراین اقدام به شست و شوی مبلمان با دستگاه در منزل کرده اند. و مبلمان مشتری رنگ داده است و نتوانسته اند زیر هزینه این ضرر بیرون بیایند.

مبل شویی در خیابان ولیعصر
شستشوی مبل در ولیعصر

خشک شویی مبل در ولیعصر با دستگاه

همان گونه که گفتم نداشتن تجربه برای سرویس کارانی بسیار ضروری است. خشک شویی مبلمان در خیابان ولیعصر درست است که توسط همان دستگاه های مبل شویی انجام می شود. اما اگر شناخت کافی نداشته باشید دچار مشکلاتی مانن نمونه رنگ مبلمان می شوید. که در این حالت سرویس کار راه برگشتی ندارد و نمی تواند که کاری بکند. چون در اصل رنگ هایی که روی مبلمان می آیند، قابل حل نمی باشند.

در بسیاری از موارد پیش آمده است که سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما با استفاده از لکه برهای قوی توانسته اند. تا حدودی رنگ هایی را که روی مبلمان آمده است، را بردارند. ولی این رنگ هیچ وقت ۱۰۰% پاک نمی شود. اما اگر سرویس کار با تجربه باشد. در همان نگاه اول می داند که این مبل ها رنگ می دهد. و آن را به مشتری اعلام می کند. اگر مشتری مجوز شروع شستشو و قبول رنگ شدن مبل هایش را داد. شما دیگر خیالتان راحت است و به راحتی می توانید کار شستشو را انجام دهید.

زمانی که برای این کار از مشتری اجازه می گیرید. و احتمال این که مبل هایش رنگی شود را می شنود. بسیاری از این مشتری ها اجازه شست و شوی مبلمان را نمی دهند. و نمی توانند که ریسک کنند که مبل هایشان رنگ بدهد. و سرویس کار در همان لحظه اول با گرفتن هزینه ایاب و ذهاب از خانه مشتری بیرون می رود. در این حالت تجربه است که خودش را به رخ می کشد. و مشتری را راضی می کند.

مبل شویی در خیابان ولیعصر
خشک شویی مبل در خیابان ولیعصر با دستگاه

قیمت مبل شویی در خیابان ولیعصر در سال۱۴۰۲

قیمت های مبل شویی در ولیعصر مانند تمام مناطق تهران از تعرفه اصلی استفاده می شود. و قیمت ها برای تمامی مناطق یک سان می باشد. اما برای شما عزیزانی که دارید این مقاله را مطالعه می کنید. و دوست دارید همین جا حدودی از قیمت ها را ببینید. من لیست قیمت ها را به ترتیب برای شما عزیزان می نویسم.

  • قیمت شست و شوی مبلمان نه نفره با تشک دوبل در خیابان ولیعصر ۷۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست و شوی مبل های نه نفره در منزل و خیابان ولیعصر بدونه تشک ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شست و شوی مبلمان هفت نفره در منزل با دستگاه ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره ساده با دستگاه در ولیعصر ۶۰۰۰۰۰تومان می باشد.
  • قیمت شستن هر متر مربع فرش های ماشینی، اعلا، دست بافت، ابریشم و موکت های چسبی در منزل مشتری در خیابان ولیعصر ۳۰۰۰۰ توملن می باشد.
  • هزینه شست و شوی هر عدد صندلی نهار خوری که کفی و پشتی آنها پارچه ای می باشد. دونه ای ۴۵۰۰۰ تومان حساب می شود. 
  • قیمت پاک سازی و میکروب زدایی انواع خوش خواب های دونفره در منزل ۴۵۰۰۰۰ تومان و خوش خواب های یک نفره ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد. 
  • هزینه شستشوی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل زندگی شما ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • مبل شویی در خیابان ولیعصر
    قیمت مبل شویی در ولیعصر در سال ۱۴۰۲

این قیمت ها به صورت کلی برای شما عزیزانی که در حال مطالعه این مقاله هستید، می باشد. اما ما در صفحه اصلی سایت به صورا واضح تر تمامی قیمت های مبل شویی و فرش شویی در منزل را برایتان به صورت بنرهای جذاب نمایش داده ایم.که همه این ها تحت پوشش بیمه ایران انجام می شود

امتیاز شما به این مقاله

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در خیابان ولیعصر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید