درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در آریاشهر

مبل شویی در آریاشهر

مبل شویی در آریا شهر (صادقیه)

مبل شویی در آریاشهر  یکی از شعبات مبل شویی در منزل است. که مبلمان هفت نفره در آریا شهر را با قیمت ۶۰۰۰۰۰ تومان شستشو می دهد. مبل شویی در صادقیه یکی از پر طرفدارترین شعبه مبل شویی جاوید در غرب تهران می باشد. ما تمامی خدمات مبل شویی شما را در صادقیه با ضمانت نامه کتبی انجام می شود.

مبل شویی آریاشهر ( صادقیه ) در خیابان ستارخان و نزدیک به فلکه دوم صادقیه شعبه ای را تاسیس کرده ایم. تا برای راحتی شما عزیزان و مشتری هایی که در آریا شهر سکونت دارند. نزدیک ترین شعبه به صادقیه مبل شویی در ستارخان است. که می توانید از آنجا هم خدمات بگیرید.

مبل شویی در آریاشهر (صادقیه)

شستشوی مبل در منزل وو در شادقیه برای رفاه حال مشتریان تاسیس شده است. ما در خیابان صادقیه این شعبه را به شعبات دیگر خود اضافه کرده ایم. تا خود ما راحت تر بتوانیم به مشتری هایمان در منطقه آریا شهر خدمات بدهیم. خدماتی که ما در آریا شهر می خواهیم به مشتری ها ارائه کنیم. همان خدماتی است که سایر مبل شویی ها در سراسر تهران برای شستشوی مبل استفاده می کنند.

اما برای اینکه ما با بقیه مبل شویی ها در منزل فرقی داشته باشیم. باید مشتری ها مواردی را که در زیر به آنها اشاره می کنم. را با سایر مبل شویی ها مقایسه کنید و بهترین مبل شویی را از میان چندین مبل شویی برگزینیم. ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در آریا شهر و منطقه صادقیه بهترین باشیم. شستوی مبلمان در منزل با دستگاه های راداکتور و مکش های بسیار قوی انجام می شود. که ما نیز از همین دستگاه های پیشرفته استفاده می کنیم.

بسیاری از مشتری ها نمی دانند که شستشوی مبل در منزل انجام می شود. و به خاطر همین قضیه از شستشوی مبلمان خود و حتی زنگ زدن به مبل شویی ها پشیمان می شوند. چون دغدغه این را دارند که هنگام پایین بردن، مبل ها را کثیف تر می کنند. و یا اینکه مبل ها را کجا و چگونه شستشو می دهند. برای مشتری بسیار آزار دهنده و سمی می باشد. و مشتری نمی تواند این ریسک را قبول کند تا مبل های خود را به مبل شویی ها بسپارد.

مبل شویی در آریاشهر
مبل شویی در آریا شهر (صادقیه)

مبل شویی در آریاشهر (صادقیه) با دستگاه

ما در تمام مناطق و محله های تهران و کرج فقط با یک تعرفه مساوی کار می کنیم. ما در تمامی این مناطق خدمات خود با تعرفه ای ثابت و دور از اشکال و حتی بالا و پایین کردن قیمت ها خدمت مشتری هایمان در آریا شهر و صادقیه انجام می دهیم. انجام دادن شسنتشوی مبل توسط هر مبل شویی امکان پذیر می باشد. اما شستشویی که مشتری ها لبخند رضایت را به ما نشان می دهند. زمانی که مشتری لبخند رضایت را به سرویس کاران ما نشان می دهند.

سرویس کاران مبل شویی وقتی که لبخند رضایت مشتری را می بینند. بیشتر دل به کار می دهند. و عاشقانه به کار خود ادامه می دهند. این رضایت در روح و روان سرویس کاران مبل شویی تاثیر مثبت می گذارد. و این سرویس کاران هر جای دیگری هم بروند با جان و دل خدمات خود را به مشتری ها ارائه می کنند.

سرویس کاران مبل شویی سال ها برای انجام خدمات مبل شویی در محل با دستگاه تجربه کسب کرده اند. و دوست دارند همه این تجربه ها را یک جا روی مبل های مشتری پیاده سازی کنند. قیمت ها هر ساله توسط اتحادیه مبل شویی ها در تهران برای تمامی مبل شویی های مجازی که در تهران وجود دارند، ارسال می شوند. در زیر قیمت ها را به صورت مقطوع برایتان به نمایش می گذارم

مبل شویی در آریا شهر
مبل شویی در آریا شهر (صادقیه)

قیمت مبل شویی در آریاشهر (صادقیه)

قیمت های مبل شویی را با استفاده از بنرهایی که در اول سایتمان گذاشته ایم. می توانید ببینید و قیمت ها را با سایر مبل شویی هایی که در منطقه وجود دارند، مقایسه کنید.  مبل شویی در آریا شهر و صادقیه سالها است که در خدمت مشتری های این منطقه می باشد.  قیمت ها را در زیر برایتان به نمایش می گذارم.

  • قیمت شستشوی مبلمان نه نفره استیل و راحتی در منزل با دستگاه ۷۵۰۰۰۰ تومان 
  • هزینه شستشوی مبلمان نه نفره بدونه تشک دوبل در منزل ۷۰۰۰۰۰ تومان 
  • قیمت شست و شوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل در منزل با دستگاه ۶۵۰۰۰۰ تومان 
  • هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره بدونه تشک دوبل در منزل با دستگاه و با مواد نانو ۶۰۰۰۰۰
  • قیمت های صندلی های نهار خوری و میز های آرایش در منزل منطقه آریا شهر ۴۵۰۰۰ تومان
  • هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی، دست بافت، اعلا و ابریشم در آریا شهر ۳۰۰۰۰ تومان 
  • قیمت شستشوی هر عدد کوسن و پشتی و تشک اضافه در آریا شهر ۱۵۰۰۰
  • هزینه شستشوی هر عدد پشتی های بزرگ در آریا شهر با مواد نانو ۵۰۰۰۰
  • تابلو فرش های تزئینی  را هم هر کدام ۱۰۰۰۰۰ تومان 
  • موکت شویی در منزل با دستگاه هر متر مربع ۲۰۰۰۰ تومان 
مبل شویی در آریاشهر
قیمت مبل شویی در آریاشهر در مبل شویی جاوید

شستشوی مبل در آریاشهر (صادقیه)

شستشوی مبل در آریاشهر (صادقیه) براساس استانداردهای جهانی انجام می شود. و تمامی این شستشو ها با ضمانت نامه کتبی انجام می گیرد.

  1. کیفیت: کیفیت بالا ترین و بهترین کاری است که راحت تر می توان مبل شویی ها را مقایسه کند. هر شرکتی که با کیفیت در آریا شهر و منطقه صادقیه کار کند. بی شک جزو بهترین و خوب های منطقه آریا شهر خواهد شد. چرا که بسیاری از مشتری ها نتیجه نهایی کار برایشان بسیار مفید و مهم است.
  2. خوش اخلاقی و خوش پوش بودن: تمامی پرسنلی که ما در مبل شویی در آریا شهر (صادقیه) به کار گرفته ایم. از همان روز اول تذکرات لازم درز مورد نظافت و پاکیزگی مبل داده شده است. و موظف به این شده اند که هر روز لباس های فرم خود را تمیز و شستشو بدهند. تا هم لباس هایشان تمیز باشد. و هم بوی نامطبوعی به مشام مشتری هایی که در منزل آنها خدمات انجام می دهید، نرسد.
  3. ضمانت نامه کیفیت و بیمه نامه: ما در مبل شویی جاوید تمامی خدمات مبل شویی در منزل شما را ضمانت می کنیم. ما در شرکت خود تمامی خدماتی که برای مشتری انجام می دهیمرا تحت حمایت بیمه ایران انجام می دهیم. بیمه بودن و بیمه شدن خدمات انجام شده برای مشتری یک امتیاز حساب می شود.

شستشوی خوشخواب در آریاشهر (صادقیه)

بسیاری از مشتری ها در سراسر ایران تا چند سال پیش نمی دانستند که خوشخواب ها را می توان شست. شستشوی خوش خواب ها در منئزل خیلی راحت و روان انجام می شود. خوش خواب ها سال ها است که پا به عرصه بازار گذاشته است. و همه مشتری ها برای راحتی خود و استراحت کردن خود از خوش خواب ها استفاده می کنند.

بس بنابراین باید به این نکته توجه کرد. زمانی که خوش خواب ها در منزل استفاده می شوند. باید به کثیف شدن آنها و هم چنین به تمیز کردن خوش خواب ها در منزل توجه کرد. توجه کردن به شستشوی خوش خواب ها در آریا شهر ضروری است. و شستشوی خوشخواب در آریا شهر را به تیم مبل شویی جاوید بسپارید. و خیال خود را بابت شستشوی خوشخواب ها و تمیز کاری آنها راحت کنید.شرکت  شستشوی خوشخواب در آریا شهر صفر تا صد خدمات شستشوی شما را دردست می گیرد. و تمامی این خدمات ها را هم با ضمانت نامه کیفیت انجام می دهیم.

زمانی که سرویس کارزان برای شستشوی خوشخواب در آریا شهر می روند. نیازی نیست که مشتری کار خاصی انجام دهد. چرا که سرویس کاران در ابتدا تمام سطح خوش خواب را که بیرون می باشد را با دریل شستشو می کنند. و بعد از آن تمام این کثیفی ها و آلودگی ها با جارو برقی وکیوم می کنند. و بعد از آن تشک ها را برمی گردانند تا زیر تشک ها را هم شستشو دهند.

۴.۳/۵ - (۲۵ امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در آریاشهر»

  1. با سلام و خسته نباشی خدمت عزیزان مجترمی که اومده بودند بسیار خوش برخورد و فوق العاده تمیز کار کردنند حلاشون باشه اشالله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید