درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی

مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی

مبل شویی در سی متری جی

مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی در همان محدوده سه راه آذری و در خیابان سبحانی است. که تمامی ساکنین محترم در منطقه سی متری می توانند به صورت کاملا حضوری به دفتر مبل شویی جاوید مراجعه کنند. و خدمات خود را رزرو کنند تا سرویس کاران ما برای انجام خدمات شما اعزام شوند. سرویس کاران ما بیش از یک دهه است که در این منطقه مشغول به کار می باشند و نام مبل شویی جاوید برای ساکنان این منطقه کاملا نامی آشنا می باشد.

 مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی

همان طور که در مقاله مبل شویی در کمیل صحبت کردیم ،مبل ها در خانه جزو اساسی ترین وسایل مورد نیاز و استفاده مردم در تهران و سایر شهر ها می باشد. در تهران به خاطر آب و هوایی که اکثر روزهای سال نا مناسب و دارای ریز گردها است. مبلمان خانه و سایر موارد مصرفی و یا پر مصرف در خانه نیز از این آلودگی ها در امان نمی مانند و به جسم و جان مبل ها رجوع می کنند و آنها را کثیف می کنند.

همه ما چون مدام از مبل ها استفاده می کنیم در طول سال متوجه این میزان کثیفی که روی مبل ها انباشته می شود، نمی شویم. اما زمانی که تصمیم به شستشوی مبل ها می گیرید و آنها را توسط مبل شویی ها شستشو می دهید. تازه متوجه این میزان کثیفی و آلودگی های داخل مبلمان خود می شوید. و شاید هم باور نکنید که، مبل ها اینقدر در معرض آلودگی ها قرار بگیرند.

ولی درکل قانون این است که تا زمانی که مشتری شستشو با دستگاه را تجربه نکند نمی داند که این شستشو تا چه اندازه کثیفی های داخل مبلمان را تمیز می کند. اگر مشتری تنها یک بار این خدمات را تجربه کرده باشد دیگر هیچ وقت مبل شویی در منزل به صورت دستی انجام نخواهد داد. و مطمئن هستم که سالی یک بار این خدمات را تجربه می کنند.

 

مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی
شستشوی مبل در سی متری جی با دستگاه

مبل شویی و موکت شویی در منطقه سی متری جی تهران

مبل شویی در منطقه سی متری جی تمامی مشترکین و ساکنین این منطقه و خیابان حسام الدین را پوشش می دهد. تمامی این خدمات در خانه مشتری تحت پوشش بیمه پاسارگاد و با ضمانت نامه کتبی انجام می شود. مبل شویی های زیادی در این منطقه  و حتی در منطقه های دیگر از جمله مبل شویی در منطقه آزادی وجود دارد اما مشتری باید بداند و بتواند که بهترین مبل شویی را براساس نظر سنجی هایی که قبلا مشتری تجربه کرده اند. سرویس کار مورد نظر خود را انتجاب کنند. تا بتوانند بهترین خدمات و کیفیت را از مبل شویی ها دریافت کنند.

مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی
موکت شویی در سی متری جی

موکت شویی در سی متری جی

مبل شویی ها خدمات گسترده ای را انجام می دهند که یکی از این خدمات موکت شویی است. موکت شویی و یا شستشوی موکت در محل بسیار به صرفه و کم هزینه است. با این روش شستشو موکت ها بسیار تمیز می شوند و نهایتا چهار ساعت بعد موکت خشک و می توانید روی آنها راه بروید. علاوه بر موکت شویی خدمات دیگری را هم مبلشویی در سی متری انجام می دهند که در زیر به آن اشاره می کنم. اما با توجه به این که آپارتمان نشینی در تهران به اوج خود رسیده است و اکثر مشتری ها مانند قدیم نمی توانند فرش و موکت های خود را در حیاط خانه بشویند.

بنابراین خدمات خود را به مبل شویی و موکت شویی در منزلمی سپارند. مشتری ها با تماس با مجموعه مبل شویی ما خدمات خود را در کمترین زمان ممکن انجام شده بدانند. چرا که ما در منطقه سی متری جی شعبه ای رابرای آسایش و آرامش شما عزیزان تاسیس کرده ایم. تا شما به راحتی بتوانید از خدمات موکت شویی در محل ما به خوبی استفاده کنید. در زیر من دوتا نمونه شستشوی موکت در منزل را برایتان به نمایش گذاشته ام. تا به راحتی با دو تا عکس قبل و بعد از شستشو  بتوانید میزان تمیز بودن موکت با دستگاه را در نظر بگیرید.

نمونه ای که من برایتان گذاشته ام. شستشوی موکت در سی متری جی می باشد که سرویس کاران ما با استفاده از تجربه و تخصص خود در این کار نمونه زیر را تحویل مشتری های عزیز داده اند.

مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی
بهترین مبل شویی در سی متری جی در منطقه ازادی

خدمات مبل شویی در سی متری جی و فلاح

بسیاری از مبل شویی ها این خدماتی که به آن اشاره می کنم را انجام می دهند. یعنی کار اصلی هر مبل شویی این است.

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، چستر و صندلی های نهار خوری
  • شستشوی انواع خوش خواب های یک نفره، دونفره و کودک در محل بدونه اب ریزش
  • خشکشویی موکت های چسبی و پرزدار در محل
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا و ابریشم در محل با ضمانت نامه کتبی
  • خشک شویی انواع تابلو فرش های ماشینی و دست بافت در منزل
  • شستشوی کابین داخلی انواع ماشین ها ایرانی و خارجی با ضمانت نامه

تمامی خدمات فوق در منزل با ضمانت نامه کتبی و تحت حمایت بیمه پاسارگاد انجام می شود. و مشتری هایی که خارج از خدمات بالا هر چیزی را برای شستشو داشته باشند می توانند با یک تماس با مبل شویی جاوید در سی متری جی خدمات خود را تر و تمیز در محل زندگیشان تحویل بگیرند.

مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی
قیمت مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی چقدر است

شعبات مبلشویی در سی متری جی

ما در تهران بالای ده شعبه فعال داریم که تمامی این ده شعبه به صورت شبانه روزی آماده ثبت و ضبط نظرات و پیشنهادات و رزرو خدمات شما هستند. جهت مشاهده میتوانید به وبلاگ مبل شویی جاوید مراجعه کرده و مناطق مختلف را مشاهده نمایید.

مبل شویی در اکباتان                      ۶۶۹۳۴۷۳


مبل شویی در کاشانی و بلوار فردوس          ۴۴۰۳۹۳۱۴


مبلشویی در جنت آباد و شاهین شمالی       ۴۴۸۲۷۴۶۴


     مبل شویی در شهرآن و شهر زیبا            ۴۴۰۳۹۲۱۷


مبل شویی در جیحون و کمیل                      ۶۶۹۳۲۴۷۳


مزایای مبل شویی در جیحون در منزل

مبل شویی با دستگاه بسیار مفید تر و خیلی به صرفه تر از شستشوی مبلمان با دست می باشد. شاید بسیاری از مشتری ها وقتی این مقاله را می خ.وانند به این فکر کنند. که ما می خواهیم ذهن مشتری را به سمت شستشو با دستگاه بکشانیم. اما در واقعیت این امری بسیار ضروری برای مبلمان است.

مبلمان زمانی که با دستگاه شستشو می شوند تمامی کثافت و آلودگی های داخل مبل به بیرون کشیده می شوند. و هیچ کثیفی و چرکی در داخل مبل ها باقی نمی ماند. و مبلمان بعد از تمیز کاری توسط کارکنان و متخصصان ما مثل روز اول می باشد. چرا که این دستگاه هم مبل را تمیز می کند و هم آن را خشک می کند. یعنی مبلمان بعد از چند ساعت، بعد از شستشو قابل استفاده می باشد.

این کار طول عمر مفید پارچه را نیز بالا می برد و هیچ آسیبی به پارچه مبلمان وارد نمی شود. چرا که این شیوه شستشو با شیوه دستی بسیار متفاوت می باشد. و هیچ گونه آلودگی در داخل مبل باقی نمی ماند که مبلمان پوسیده  و یا خراب بشوند.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی و موکت شویی در سی متری جی»

  1. با سلام و خسته نباشی خدمت شما بزرگواران به خاطر استخدام ادم های مودب و کاربلدی مثل اقای جاوید بسیار با حوصله و با دقت کار من رو لانجام دادند انشاالله خدا به بازوشون قدرت عنایت بفرماید
    ممنونممممم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید