درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » نحوه شستشوی مبلمان د منزل

نحوه شستشوی مبلمان د منزل

نحوه شستشوی مبلمان در منزل

نحوه شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه های راداکتور و به صورت بسیار حرفه ای انجام می شود. این شیوه شستشو در منزل و توسط استاد کاران و متخصصان مبل شویی جاوید انجام می شود. ما در تمام تهران شعباتی را تاسیس کرده ایم. تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن خدمات شما عزیزان و مشتری ها را انجام دهیم.

شستشوی مبلمان در منزل به دو صورت انجام می شود که ما در قسمت پایین به این شستشو ها می پردازیم. تا شاید شما عزیزان هم بتوانید از این مقاله ای که ما نوشته ایم. درسی گرفته، و بتوانید به راحتی مبلمان خود را تمیز و مرتب کنید.

آموزش شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه

شاید این روزها بسیاری از مشتری ها حتی برای یک بار هم که شده است. شستشو مبملمان در منزل را دیده باشند. و به راحتی می دانند که شستشو در منزل با چه دستگاه هایی و حتی چگونه شستشو می شود. اما این مقاله برای افرادی است که دوست دارد که بداند مبل ها را چگونه شستشو می کنند.

 

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه توسط استاد کاران این کار انجام می شود. و متخصص اصلی این کار پمپی را که در اختیار دارد. را با آب گرم پر کرده و با محلول شامپویی که در اختیار دارد، مخلوط می کند. اهرمی که روی این پمپ درست شده است، صرفا برای پر فشار کردن آنها درست شده است. و این محلول آماده شده با فشار زیادی از لابه لای شلنگ ها خود را به دریل رخشی می رساند.

متخصص با فشار دادن این اهرم میزان ورودی آب و کف را تنظیم می کند. و با حالت چرخشی که دارد تمام مبل ها را شستشو و تمیز کاری می کند. و در نهایت هم یک سرویس کار دیگر تمام آب، کف و کثیفی روی مبلمان را با جارو برقی های بسیار قوی جمع آوری می کنند.

نحوه شستشوی مبلمان در منزل
How to wash furniture at home

آموزش شستشوی مبلمان در خانه

تا جایی که شستشو با دستگاه وجود داشته باشد. به نظر من ضروریتی ندارد که فرد یا مشتری خدمات خود را در خانه انجام دهد. اما اگر به هر دلیلی مشتری تصمیم به انجام شستشوی مبلمان را گرفت. حتما باید طبق این نوشته عمل کند. تا بتواند نتیجه خوب و عالی از شستشوی مبلمان در خانه را بگیرد.

مشتری هایی که دوست دارید خودتان خئمات مبل شویی در خانه را انجام دهید. این را در نظر بگیرید که، در هر خانه شوینده های زیادی برای تمیز کاری و نظافت یافت می شود. اما شما به هیچ عنوان نباید از سفید کننده و وایتکس ها برای تمیز کاری مبلمان در خانه استفاده کنید. چرا که این ها رنگ پارچه شما را کاملا از بین می برند.

شما مقداری از مواد ظرفشویی را که در اخیار دارید را داخل یک کاسه بریزید. و اینقدر آن را به هم بزنید تا کف فراوانی تشکیل شود. و شما فقط از این کف برای تمیز کردن سطوح مبل هایتان استفاده کنید. چرا که اگر بخواهید مبل ها را خیس کنید دیگر نمی توانید آب آن را جمع کنید. و به احتمال زیاد مبل بعد از خشک شدن زرد می شود. و چهره بدی را به خود می گیرد.

نحوه شستشوی مبلمان در منزل
نحوه شستشوی مبلمان در منزل توسط مشتری ها

قیمت شستشوی مبلمان در خانه

قیمت شستشوی مبلمان مانند تمام قیمت های دیگر بستگی به خیلی چیرها دارد. که در بازار بالا و پایین می شود و با عث تغییرات هر ساله قیمت مبل شویی ها در بازار می شود. از مهمترین عواملی که در این کار هست، می توان به تورم سالیانه بازار، پارچه ای بودن مبلمان، تشک دوبل داشتن مبلمان و حتی حالت تخت شدن خیلی از مبل ها در این اصل تغییراتی را ایجاد می کند. اما قیمت ها:

  • قیمت شستشوی یک دست مبلمان نه نفره در منزل با ضمانت نامه کتبی ۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست و شوی هر دست مبلمان هفت نفره در منزل مشتری با بهترین مواد ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر متر مربع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم،دست بافت و ماشینی در منزل مشتری با ضمانت کتبی ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر متر مربع موکت های معمولی و پرزدار در منزل که چسبی هستند. و مشتری نمی تواند آنها را جدا کند تا برای شستشو بفرستد، متری ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد کفی و کوسن و پشتی های جدایی که روی مبلمان وجود دارد، هر عدد ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری در منرل که کفی و پشتی دارند ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه تمیز کاری و شستشوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل مشتری ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر متر تاتامی هایی که در سرای محله ها و مهد کودک ها از آنها استفاده می کنند. به ازای هر عدد تاتامی ۵۰۰۰۰ تومان دریافت می شود.
  • هزینه شستشوی هر عدد تشک دو نفره به صورت کامل و پشت و رو در منزل مشتری با لکه گیری ۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد تشک یک نفره در منزل ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی این قیمت ها در سال ۱۴۰۳ نوشته شده است. و صرفا برای سال جاری می باشد. و این قیمت ها از طرف کارشناسان مبل شویی جاوید هر ساله تغییر داده می شود.

نحوه شستشوی مبلمان در منزل
قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه

محلول خانگی برای تمیز کردن مبلمان 

بسیاری از عزیزانی هم که کار خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل را انجام می دهند. خود برای تمیز کاری و نظافت مبل ها از محلول های دست ساز استفاده می کنند. یعنی خود در خانه چندین محلول را با هم ترکیب کرده و از آن برای تمیز کاری و شستشو استفاده می کنند.

اما به نظر من کسی که می خواهد در داخل خانه مبل های خود را تمیز و مرتب کند. بهترین شوینده و در دسترس ترین شوینده استفاده از مایع های ظرفشویی می باشد. مایع های ظرفشویی پاک کننده های بسیار قوی هستند. و به راحتی می توانید از کف درست شده آن ها مبل هایتان را در حدامکان تمیز و مرتب کنید.

مواد را تا جایی به هم بزنید که کف فراوانی تشکیل شود. و شما عزیزان این کف را با هر پارچه و یا اسکاجی که در اختیار دارید. روی مبل ها بمالید تا تما کثیفی های روی مبل به روی پارچه شما بیایند. و این حالت را تند تند تکرار کنید تا زمانی که بتوانید نتیجه مطلبوی از این کار گرفته باشید.

نحوه شستشوی مبلمان در منزل
همیشه از بهترین محلول ها برای تمیز کردن مبل هایتان استفاده کنید
امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید