درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در ولنجک

مبل شویی در ولنجک

مبل شویی در ولنجک

مبل شویی در ولنجک با مواد نانو و با ضمانت نامه کتبی خدمات خود را به ساکنین محترم این منطقه ارائه می دهد. شستشوی هر ست هفت نفره در ولنجک ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ما در تمام مناطق تهران با این تعرفه ها خدمات مبل شویی در منزل و قالی شویی را انجام می دهیم.

که از نزدیک ترین شعبه به شما عزیزان می توان مبل شویی در نیاوران را نام برد. که حدودا سه سال پیش تاسیس و ما برای انجام خدمات مشتری هایمان در ولنجک از این منطقه نیرو اعزام می کرید.

شستشوی مبلمان در ولنجک

این روزها در سراسر تهران و حتی در تمام مناطق تهران سرکت های مبل شویی زیادی وجود دارند. که کار خدمات شستشوی مبل در منزل و شستشوی خوش خواب در منزل را با دستگاه انجام می دهند. مبل شویی جاوید هم یکی از این شرکت ها می باشد. که در منطقه ولنجک  کار و خدمات مبل شویی را انجام می دهد.

اما اصلی ترین کاری که مبل شویی ها باید انجام دهند این است که: خدمات خود را در منطقه با کیفیت بالایی به مشتری ها ارائه کنند. تا وجه تمایزی بین مبل شویی در ولنجک و سایر مبل شویی هایی که در منطقه هستند، باشد. بسیاری از عزیزان و مشتری ها در سراسر تهران سر کیفیت خدمات خود همیشه می جنگند. و حتی برای تمیز کاری بهتر مبل هایشان حاضر به پرداخت مبالغ بیشتری می شوند.

اما اگر مبل شویی ها کاری بکنند که مشتری ها از نحوه خدمات دهی یک شرکت رضایت داشته باشند. تمام دوستان و آشنایان و حتی بستگان خودشان را هم ترقیب به شستشو می کنند. تا با شعبات مبل شویی در ولنجک ما تماس بگیرند. و خدمات خودشان را به ما بسپارند.

مبل شویی در ولنجک
Sofa washing in Velanjak

قیمت مبل شویی در ولنجک

همان گونه که توضیح دادم شرکت های زیادی در تهران فعالیت مبل شویی و قالی شوی را انجام می دهند. و تعدادی از این شرکت ار نرخ هایی که توسط اتحادیه مبل شویی ها ارائه می شود، استفاده می کنند.این کار سالی یک بار و با توجه به تورم بازار  دچار تغییراتی می شود. و هرساله برای تمام مبل شویی هایی که در زمینه مبل شویی فعالیت می کنند، ارسال می شود.

اما بسیاری هم برای خود هر ساله نرخ هایی را در نظر می گیرند. تا کار وخدمات مبل شویی شما عزیزان را انجام دهند. اما نرخ مبل شویی در ولنجک در مبل شویی جاوید به شرح زیر می باشد.

  • قیمت هر دست مبلمان نه نفره در ولنجک با ضمانت نامه کتبی ۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه هر ستمبلمان هفت نفره در منزل مشتری در منطقه ولنجک ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت هر عدد صندلی نهار خوری که دارای یک کفی و پشتی می باشند را ۴۵۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه هر عدد تشک دو نفره ۵۰۰۰۰۰ تومان و تشک یک نفره در ولنجک با ضمانت ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در ولنجک ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی این نرخ ها مقطوع و مربوط به سال ۱۴۰۳ می باشد. و ما در تمام شعبات خود در سراسر تهران از این تعرفه تبعیت می کنیم. و تمام خدمات شما عزیزان را با ضمانت نامه کتبی و سرویس رایگان ارائه می دهیم.

مبل شویی در ولنجک
قیمت شستشوی مبلمان در ولنجک با مواد نانو

فرش شویی و موکت شویی در ولنجک

بسیار زیادی از مشتری ها هنوز هم نمی دانند که با دستگاه مبل شویی می توان فرش ها را هم شستشو داد. شستشو فرش در منزل مانند تمام خدمات دیگر ما در منزل مشتری انجام می شود. و مشتری ها نیازی به جابه جایی و زحمت دادن به خودشان را نمی دهند. که یک بار فرش ها را جمع آوری کنند. و قالی شویی ها بیایند تا فرش ها را به کارخانه ببرند. و بعد از چند روز فرش ها را برای مشتری ها باز گردانند.

در این حالت شستشو سرویس کاران همان جایی که فرش ها پهن می باشند. خدمات شستشو را روی فرش ها انجام می دهند. متخصصان ما در تهران برای انجام این کار گواهینامه مهارت کسب کرده اند. و می توانید با خیالی آسوده خدمات خود را به آنها بسپارید. متخصص ما با یک دستگاه دریلی که فره چرخشی دارد. تمام سطح فرش ها را شستشو داده و تمیز می کند.

بعد از اینکه شستشو توسط متخصص تمام شود . نوبت کار به آبکشی و وکیوم کردن آب و کفی که روی فرش ها وجود دارد می کنند. جارو هایی که سرویس کاران ما استفاده می کنند مخصوص آب می باشد. وبه راحتی تمتم آب و کثیفی مبل و فرش را در داخل مخزن خود جمع می کند.

مبل شویی در ولنجک
فرش شویی و موکت شویی در منطقه ولنجک

خدمات شستشوی مبل در ولنجک

مبل شویی در ولنجک مانند تمام شعبات ما در تهران تمام خدماتی که بشود در خانه مشتری انجام داد، را انجام می دهد. که از مهمترین آنها خدماتی است که سرویس کاران و متخصصان ما در تهران انجام می دهند. پرطرفدار ترین خدمات مبل شویی همان گونه که از نامش پیدا است. خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه می باشد.

که اکثر مشتری ها سالی یک بار این خدمات را در خانه خود انجام می دهند. اما بیاییم، با هم ببینیم که، مبل شویی در ولنجک چه خدمات دیگری را هم انجام می دهد.

  • شست و شوی انواع مبل های راحتی، سلطنتی، تمام پارچه، استیل، ترک و فرهی در منزل مشتری با ضمانت نامه
  • شستشوی انواع فرش های دست بافت، اعلا، ابریشم، گل ابریشم و ماشینی در منزل
  • شست و شوی انواع موکت های چسبی،پرزدا و معمولی که در بسیاری از خانه ها وجود دارد
  • خشکشویی انواع صندلی های اداری و نهار خوری در منزل مشتری در منطقه ولنجک
  • شستشوی صندل انواع ماشین های ایرانی و خارجی در پارکینگ مشتری در منطقه ولنجک
  • شست و شوی انواع تشک های یک نفره و دونفره در منزل مشتری با ضمانت نامه

و هم چنین تمامی کفی ها و کوسن های مبلمان که قابلیت جداشدنی دارند. و حتی پشتی ها و شاه نشین هایی که حتی به ذهن مشتری ها نمی رسد. که می شود همه این ها را با این دستگاه ها در منزل مشتری و با ضمانت نامه انجام داد.

مبل شویی در ولنجک
خدمات مبل شویی ولنجک در منطقه دو

مزایای مبل شویی در ولنجک

بسیاری از مبل شویی هایی که در سراسر تهران وجود دارند. همه این ها دارای مزایا و معایبی می باشند. اما همه مشتری ها تلاش خود را به کار می گیرند که خود را براساس فاکتورهای خوبشان به سمت بالا تری بکشند. البته اکثر عزیزانی که مبل شویی را تاسیس می کنند. برای ارتقا و پیشرفت شرکتشان زحمات زیادی را می کشند.

اما در این مقاله برایتان بیان خواهم کرد. که چه چیزهایی است که مبل شویی در ولنجک را با سایر مبل شویی های رقبا متمایز می کند. را برایتان به اشتراک می گذارم.

    • انجام کار با کیفیت و رضایت مشتری می تواند بزرگترین فاکتور برای پیشرفت و ترقی یک شرکت به حساب بیاید
    • انجام خدمات خوب اما با هزینه هایی منصفانه و معقول همیشه برای مشتری ها جای سرکشین و چالش را دارد
    • خوش پوش و استفاده از لباس فرم می تواند بهترین فاکتور برای تمایز باشد.
    • اخلاق نیکو و برخورد خوب با مشتری برای همیشه در ذهن مشتری رسوخ می کند. و مشتری ها این لبخند ها را تا سالها از یاد نخواهند برد
    • دادن اشنتیون و تخفیفات به مشتری همیشه برای مشتری ها جالب توجه می باشد. مثلا در هنگام انجام خدمات مبل شویی اگر سرویس کار یک عدد پادری را برای مشتری رایگان بشوید. مشتری این لطف را برای همیشه در جلوی چشمان خود احساس خواهد کرد.

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید