درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در فرشته

مبل شویی در فرشته

مبل شویی در فرشته یکی از قدیمی ترین شعبات مبل شویی در منزل تهران می باشد. ما با تمام توان خود در ابتدایی ترین سال تاسیس شرکت مبل شویی در فرشته جنگیدیم. تا بهترین جایگاه را نسبت به رقبای خود در فرشته به دست بیاوریم. ما در مبل شویی خود در خیابان فرشته در طول ساعات اداری آماده میزبانی شما عزیزان و مشتریان عزیز در محله فرشته تهران هستیم. یعنی شما عزیزان می توانید به دفتر مرکزی ما در خیابان فیاضی پ۳۰۴ تشریف بیاورید. و خدمات مبل شویی و یا هر خدمت دیگری که از عهده کارکنان ما بر می آید، را رزرو کنید. مبل شویی در زعفرانیه یکی از شعبات نزدیک ما به خیابان فرشته می باشد.

مبل شویی در فرشته با مواد نانو

خیابان فرشته یکی از قدیمی ترین خیابان های تهران به حساب می آید که مشتری ها با نام مبل شویی در الاهیه می شناسند. هر جا و هر زمانی نام فرشته در تهران بیاید. ناخود آگاه ذهن مردم و مشتری ها به سمت خیابان فرشته می رود. خیابان فرشته از خیابان ولیعصری که پر از درختان سر سبز و بلند قامت می باشد رد می شود. فضای این خیابان ها اینقدر جذاب و دیدنی است که فکر نمی کنم کسی از آنجا نگذشته باشد.

بسیاری از ساکنین تهران برای اینکه این فضا را از جلو یک بار ببینند و لمس کنند حتما سری به این خیابان ها زده اند. و از خیابان فرشته نیز گذر کرده اند. ما هم در دل این خیابان شعبه ای از شعبات مبل شویی خود را در منطقه الاهیه تهران و یا همان فرشته تاسیس کرده ایم. از زمانی که ما در خیابان فرشته و شهرک الاهیه فعالیت خدمات دهی مبل شویی و قالی شویی خود را شروع کرده ایم.

بسیار زیادند مشتری هایی که ما را نیز با نام کوچک صدا می کنند. و ما را می شناسند و هم چنین از نحوه خدمات دهی ما نیز آگاهی کامل را دارند. بسیاری از این مشتری ها در طول این چند سال فعالیت خود در خیابان الاهیه تمام خدمات مربوط به کار مبل شویی و قالی شویی در الاهیه را فقط با ما و سرویس کاران با تجربه ما تجربه کرده اند. و هیچ وقت دلشان نخواسته است که از ما و مجموعه مبل شویی ما جدا شوند. و سعی بر آن داشته باشند تا برای انجام خدماتشان دنبال شرکت دیگری بگردند.

مبل شویی در فرشته
مبل شویی در فرشته با مواد نانو

مبل شویی در فرشته و شمال تهران

تاسیس مبل شویی در فرشته و شمال تهران برای ساکنین شمال شهر بسیار مهم بوده است. و این مهم را ما از کامنت های مثبت و رضایت بخش شما عزیزان در زیر همین برگه  وجود دارد، می توان فهمید. بسیاری از ساکنین خیابان فرشته دوست دارند که خدمات خود را به ما بدهند. و میزان رضایت خودشان را نیز با سایر مشتری ها در میان بگذارند. این خود دلیل بسیار مهم و یا راه کاری ساده برای یافتن مبل شویی های خوب در سراسر تهران می باشد.

یعنی شما عزیزانی که برای بار اول با مبل شویی جاوید در خیابان فرشته برمی خورید. و نمی دانید که کار کردن سرویس کاران در این منطقه چگ.نه است. و حتی نمی دانید که ایا می شود که به چنین شرکتی اهتماد کرد. و یا حتی این شرکت خدمات خوبی را ارائه می دهد. به راحتی می توان از امتیازاتی که مشتری های قدیمی برای تشکر و یا برای ابراز نگرانی برای سرویس کاران ما گذاشته اند. را مطالعه بفرمایید و آنها را با سایر رقبای مبل شویی ما در منطقه فرشته مقایسه کنید.

شما عزیزان با این ترفند ساده می توانید یک شرکت مبل شویی را برای انجام خدمات خود در خانه انتخاب کنید. و حتی اگر نسبت به کارکنان و سرویس کاران مبل شویی خود در این منطقه رضایت دارید. می توانید مانند سایر مشتری های قدیمی نظر خود را به صورت مکتوب در پایین همین برگه بنویسید. تا سایر مشتری های عزیزی که مثل شما به مبل شویی در فرشته می خواهند، بیایند آنها را مشاهده کنند. یعنی شما کامنت قبلی را دیدید و آمدید. و بگذارید بقیه هم با نظر شما به مجموعه ما بیایند.

مبل شویی در فرشته
مبل شویی در الاهیه و شمال شهر

قیمت مبل شویی در فرشته در سال ۱۴۰۲

قیمت شستشوی مبلمان در شمال تهران و جنوب تهران با همدیگر مساوی هستند. و در تمام مناطقی که ما در تهران فعالیت می کنیم قیکت ها به همین شیوه شستشو می باشد. که در زیر برای شما عزیزانی که با نحوه قیمت گذاری مبلمان در خانه آگاهی ندارید، بیان می کنم. قیمت ها براساس قیمت های تایین شده صنف قالی شویی ها و مبل شویی ها است که در سال ۱۴۰۲ توسط چندین مشاور  تایین و به ما ابلاغ شده است.

  • قیمت شست و شوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه که نه نفره باشند. و تشک آنها جدا شود ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی درر محل که هفت نفره باشند را با ضمانت ۴۵۰۰۰۰ تومان شستشو می دهیم.
  • شستشوی هر متر فرش ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابریشم و حتی موکت های چسبی در منزل توسط سرویس کاران مبل شویی در فرشته ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شست و شوی خوش خواب های دو نفره در منزل پشت و رو با ضمانت نامه کتبی ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره ایرانی و خارجی با مواد نانو در خیابان فرشته ۲۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست و شوی هر عدد صندلی اداری و حتی صندلی های نهار خوری و صندلی آرایش خانم ها دونه ای حساب می شود. و هر عدد آن ۳۰۰۰۰ تومان می باشد. 
  • قیمت هر عدد کوسن و پشتی های اضافه ای که روی بسیاری از مبل های ایرانی و خارجی وجود دارد. دونه ای حساب می شود و هرکدام ۱۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت تابلو های تزئینی و تابلو فرش هایی که در خانه مشتری برای همیشه خاک می خورد. و مشتری ها اطلاع ندارند که با این شیوه می توان این تابلو فرش ها را هم مانند روز اول تمیز کرد. قیمت آنها دونه ای ۱۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
مبل شویی در فرشته
قیمت مبل شویی در فرشته در سال ۱۴۰۲

نحوه شست و شوی مبل در شمال تهران ( فرشته )

مبل شویی این روزها به یکی از شغل های پر درآمد در تهران  و کم کم در شهرستان ها شده است. مبل شویی به نظر من فقط مقداری تجربه و مهارت می خواد. یعنی اگر سرویس کاری برای یک سال در یک شرکت استخدام شود. و در طول این یک سال با یکی از متخصصان مبل شویی در فرشته به سر کار برود. در همین مدت کوتاه او هم خود یک متخصص و یک استاد کار با تجربه به حساب می آید. که ما نیز در مجموعه خود آموزش می دهیم.

اکثر این سرویس کاران به محض اینکه مهارت لازم برای شستشوی مبلمان راکسب کردند. از شرکت ها بیرون می روند. و برای خود کار می کنند. که البته بیشتر این ها حالت درصدی در سطح تهران کار خود را ادامه می دهند. این کار برای سرویس کار خیلی به صرفه تر از کار کردن برای شرکت ها می باشد.و سرویس کار از این راه درآمد زیادی را کسب می کند.

بسیاری از شرکت هایی که مشتری را از احاظ قیمت دهی گیج می کنند. دقیقا به همین خاطر می باشد. چرا که این شرکت ها چون خود نیرو برای خدمات دهی مشتری ها ندارند. بنابراین ۲۰% بالاتر قیمت  ها را به مشتری ها اعلام می کنند. برای این که سرویس کاری که خدمات را برای آنها انجام می دهد. ۶۰% این مبلغ را برمی دارد. و حدود ۴۰% را به صاحبان کسب و کار پرداخت می کند. این افراد برای این که پول خوبی هم گیر آنها بیاید. مبلغ را بالا تر می گیرند.

مبل شویی در فرشته
نحوه شست و شوی مبل در شمال شهر (فرشته)
۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

11 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در فرشته»

  1. من مبل هام سفسد رنگ بودن بچه ها که اومدن گفت شاید رنگ بده و با اجازه خودم شستن که خوشبختانه رنگ هم نداد اما خواستم بگم تخربه ای که این سرویس کاران داشتن لایق تشکر بود مممنونم

    1. سلام باران خانم عزیز
      بله همین طوره بسیاری از مبل های سفید رنگ از جای الگوی دکمه هاش رنگ پس می دهند. و به خاطر همین قضیه است که سرویس کاران ما احتاط لازم را می کنند و به مشتری اعلام می کنند

  2. بسیار خوب و ان تایم خونه من اومدند و بی نظیر کارشون انجام دادند. من از نحوه اومدن و شستشوی و اخلاق خوبشون هر چی بگم کم گفتم. لازم دونستم که اینجا از شون تعریف کنم و هم اونارو معرفی کنم بی نهایت تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید