درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در سبلان شمالی

مبل شویی در سبلان شمالی

مبل شویی در سبلان شمالی

مبل شویی در سبلان شمالی یک دیگر از شعبات قدیمی مبل شویی جاوید می باشد. مبل شویی در سبلان شمالی تمام مناطق دور و بر خود را پوشش می دهد. و تمام این خیابان ها را تحت حمایت خود در آورده ایم.خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه و شستشوی خوش خواب های در منزل با دستگاه از پر طرفدار ترین خدمات مبل شویی در سبلان شمالی می باشد. ما تمام خدمات خود در سبلان شمالی با ارائه ضمانت نانه کتبی برای مشتری هایمان انجام می دهیم.

مبل شویی در سبلان شمالی با دستگاه

سبلان شمالی یکی از مناطقی است که خدمات مبل شویی را در منزل انجام می دهیم. مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه های راد اکتور و پیشرفته روز دنیا استفاده می شود. مبل شویی ها از سال ۸۸ که ما اولین شعبه مبل شویی خود را تاسیس کرده ایم.کلا با این دستگاه ها انجام می شود و تا به امروز هم هیچ پیشرفتی نداشته است.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه های مبل شویی بسیار خوب و به صرفه می باشد. کسانی که به این خدمات مبل شویی عادت کرده اند. برای هیچ وقت دیگر خدمات نظافتی را برای تمیز کاری مبلمان نمی آورند. و از همین دستگاه ها برای شستشو و تمیز کاری مبلمان استفاده می کنند. شستشوی با دستگاه های مبل شویی بسیار خوب است و کثیفی های مبل کاملا از بین می رود.

دستگاه دریلی که با قرچه های پلاستیکی برای این کار خریداری شده است. بسیار سفت می باشند، و با استفاده از حرکات چرخشی دریل تمام کثیفی ها را به سطح مبملن می آورد. بعد از این که تمام کثیفی ها و آلودگی روی کف جمع شود. کفی که روی مبلمان می آید ظاهری سیاه و کثیف دارند. که حاصل این کثیفی ها است که از جسم و جان مبل ها بیرون می آیند. مبلمان با این شیوه شستشو بسیار تمیز و مرتب می شوند. و مشتری های زیادی از این نحوه شست و شو رضایت کامل دارند.

مبل شویی در سبلان شمالی
مبل شویی در سبلان شمالی با دستگاه

مبل شویی در سبلان شمالی با مواد نانو

نانو شویی مبلمان جند سالی است که در تبلیغات مبل شویی ها و قالی شویی ها به چشم می خورد. نانو شویی بسیار با اهمیت و کم هزینه برای سرویس کاران و شرکت های مبل شویی می باشد. و هم چنین برای مشتری ها هم بسیار با کیفیت و تمیز تر از مواد ایرانی می باشد. نمی توان گفت که مواد ایرانی بی کیفیت هستند ویا به درد نمی خورند. چرا که ما در طول سال آدرس های زیادی را فقط با شامپو های ایرانی شست و شو می دهیم. و از نتیجه کار و نحوه شست و شو با این مواد رضایت کامل را داریم.

طوری که ما در مجموعه مبل شویی خود هنگامی که به خانه مشتری ها می رویم. در حضور مشتری ها دو نوع شامپو را نشان می دهیم. و به مشتری ها اعلام می کنیم که یکی از این محلول ها شامپوی نانو می باشد. و آن یکی هم شامپوی ایرانی میباشد. و در حالت کلی شامپو های نانو برای شست و شوی یک دست مبلمان نه نفره ۱۰۰۰۰۰ تومان با شامپو های ایرانی فرق دارد.

اما در حالت کلی شست و شوی مبلمان با شامپو های نانو بسیار با کیفیت تر از سایر شامپو ها می باشند. کیفیتی که سرویس کارام مبل شویی در سبلان شمالی با نانو تحویل مشتری می دهند. در اصل قابل مقایسه با سایر شامپو ها نمی باشد. و ماذ هم همیشه به مشتری هایمان اعلام می کنیم که شاید صد هزار تومان بیشتر بابت شست و شوی مبلمان خرج می کنید. اما در شست و شو با مواد نانو مبل ها هم بیشتر تمیز می شوند. و هم از لحاظ کیفیت و بویی که شامپو های نانو دارند، مبل ها را خوش بو می کنند.

مبل شویی در سبلان شمالی
مبل شویی در سبلان جنوبی با مواد

شست و شوی مبلمان در سبلان شمالی

بسیاری از مشتری هایی که تا به حال از این خدمتات مبل شویی با دستگاه در منزل استفاده نکرده اند. نمی دانند که شستشو با این دستگاه ها معجره می کند و مبل ها را مثل روز اول تمیز می کنند. مشتری هایی که از قدیم خود برای شستشو مبلمان اقدام کرده اند. دیگر به این روال شستشو عادت کرده اند و هر چند وقت یک بار شستشوی مبلمان را انجام می دهند. شستشوی مبلمان با دست نسبت به شستشوی دستگاه بسیار متفاوت می باشد.

در شیوه دستی مبلمان مشتری زحمت زیادی می کشد تا شستشو و تمیز کاری مبلمان را انجام می دهد. و خود مشتری احساس می کند که چقدر کثیفی از مبلمان را گرفته است و پاک کرده است. اما در اصل این کار فقط مانع چرک مرده شدن مبلمان می شود. یعنی مشتری هر چقدر روی مبلمان زحمت بکشد نمی تواند  آب و کثیفی را که روی مبلمان وجود دارد را بیرون می کشد. یعنی دستگاهی برای بیرون کشیدن و جمع کردن این کثیفی ها در منزل خود را ندارد.

اما سرویس کاران مبل شویی در سبلان شمالی با استفاده از مواد نانو و با دستگاه انجام می شود. یعنی سرویس کاران بعد از اینکه با دریل تمام مبلمان را شست و شو دادند. و کف فراوانی روی مبلمان وجود دارد که با استفاده از جارو برقی های دو موتوره قوی این کثیفی ها را از مبلمان جمع می کنند.

مبل شویی در سبلان شمالی
شستشوی مبلمان در سبلان شمالی و سبلان جنوبی

قیمت مبل شویی در سبلان شمالی ۱۴۰۲

مبل شویی های زیادی در سراسر تهران وجود دارند که خدمات مبل شویی را انجام می دهند. همه این مبل شویی ها در سراسر تهران طبق تعرفه خاصی انجام می شود. و هرساله این قیمت ها قابل تغییر می باشد. بسیاری از مبل شویی ها در سراسر تهران برای خود قیمت تایین می کنند و براساس قیمت های خود به مشتری هایشان خدمات می دهند.

قیمت شست و شوی مبلمان ۹ نفره با دستگاه در منزل و در منطقه سبلان شمالی ۵۵۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه شستشوی مبلمان ۷ نفره با تشک دوبل در سبلان شمالی با مواد نانو ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
قیمت شستشوی انواع فرش های ماشینیفاعلا، ابریشم، در منزل و سبلان شمالی با دستگاه متری۲۰۰۰۰ تومان
هزینه شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و مبلمان اداری در سبلان شمالی  دونه ای ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت های هر عدد پشتی و کوسن اضافه در سبلان شمالی دونه ای ۱۰۰۰۰ تومان می باشد
هزینه خوشخواب دو نفره در منزل در منطقه سبلان شمالی ۳۵۰۰۰۰ تومان و خوشخواب یک نفره ۲۵۰۰۰۰ تومان می باشد
مبل شویی در سبلان شمالی
قیمت شستشوی مبلمان در سال ۱۴۰۲ در سبلان شمالی

قیمت ها با توجه به نوسانات بازار در طول سال یک بار تغییر می کند. اما بسیاری از شرکت های مبل شویی به این قیمت ها پای بند نیستند. و هر ساله خود با تعرفه های ازادی که خود آنها تایین می کنند، کار می کنند. مشتری ها زمانی که با خدمات مبل شویی ما تماس می گیرند و حدود قیمت ها را از جدول بالا دریافت می کنند. و براساس این قیمت ها می خواهند که خدمات مبل شویی خود را در سبلان شمالی انجام دهند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سبلان شمالی»

  1. با سلام و درود فراوان خدمت عزیزانی که اومدن بسیار خوش برخورد حرف گوش کن و کارو با کیفیت بالایی انجام دادند ممنونم از مبل شویی جاوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید