خانه » مبل شویی در سهروردی

مبل شویی در سهروردی

مبل شویی در سهره وردی

مبل شویی در سهروردی با ضمانت نامه کتبی+ سرویس رایگان و با قیمت ۷۰۰۰۰۰ تومان انجام می شود. شستشوی مبل در منزل با بهترین کیفیت در منزل مشتری توسط متخصصان مبل شویی جاوید انجام می شود. بسیاری از شرکت ها بهترین تبلیغات های خود را براساس کیفیت کار خود می گذارند. تا بتواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن خدمات خود را به مشتری ها ارائه کند.

مبل شویی در سهروردی با دستگاه

شستشوی مبلمان در منزل با ضمانت نامه کتبی برای مشتری های عزیز در منطقه سهره وردی انجام می شود. ما در شرکت مبل شویی جاوید تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم. تا بتوانیم بهترین خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل خود را به مشتری هایمان ارائه کنیم.

ما اساس کار خود را بر مبنای کیفیت کار گذاشته ایم. هر یک از مشتری هایی که در منطقه سهره وردی سکونت دارند. می توانند در کمترین زمان ممکن با یکی از شعبات مبل شویی ما تماس بگیرید. زمانی که شما عزیزان با این شماره های مبل شویی تماس می گیرد. سرویس کاران مبل شویی ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند.

۲۲۸۷۴۵۳۱ ۴۴۰۳۹۲۱۷

مبل شویی جاوید یکی از هزاران مبل شویی در تهران است. که خدمات مبل شویی و قالی شویی را در منزل انجام می دهد. بسیاری از شرکت ها در جای جای تهران فعالیت مبل شویی خود را با ضمانت انجام می دهند. اما ما تمامی خدمات خود را علاوه براینکه با ضمانت نامه انجام می دهید. تحت پوشش بیمه ایران خدمات شما را انجام می دهیم.

مبل شویی در سهروردی
Sofa cleaning in Sohrvardi

خدمات مبل شویی در سهروردی 

خدماتی که ما در منطقه سهره وردی برای عزیزان و مشتری های عزیز در نظر گرفته ایم. را در پایین به صورت لیست برایتان به نمایش می گذارم. اما ناگفته نماند که خدماتی که ما در سهره وردی انجام می دهیم. کار خود را با ضمانت نامه کیفیت انجام می دهیم. شما عزیزان با خیالی آسوده می توانید خدمات شستشوی مبل و فرش خود را به سرویس کاران و متخصصان ما بسپارید. اما خدمات مبل شویی در سهره وردی این گونه است:

  • شستشوی مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، ترک، فرهی و پشم در منزل
  • شست و شوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم،کل ابریشم و ماشینی در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی
  • شستشوی انواع صندلی های نهار خوری و اداری در منزل
  • شست و شوی صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل مشتری  و یا پارکینگ آنها
  • شستشوی انواع کفی و کوسن و پشتی ها های مبلمان
  • شست و شوی انواع تابلو فرش های تزئینی ماشینی و اعلا
  • شستشوی انواع شاه نشین ها
  • شستشوی انواع موکت های چسبی در منزل مشتری
  • خشک شویی انواع  خوشخواب های دو نفره و یک نفره با ضمانت نامه کتبی
مبل شویی در سهره وردی
خدمات مبل شویی در سهره وردی با ضمانت انجام می شود.

قیمت مبل شویی در سهروردی ۱۴۰۳

شستشوی مبلمان در منزل یکی از پر طرفدارترین خدمات ما در منزل مشتری می باشد. و شرکت های زیادی در سراسر تهران این خدمات را برای مشتری ها انجام می دهند. اما همیشه مشتری از اینکه قیمت های ارائه شده توسط شرکت ها بالا و پایین می باشد. اعتراض می کنند و نمی دانند که این حد تفاوت دلیل آن چی می تونه باشد.

بسیاری از شرکت ها هر ساله تعرفه ای را برای شستشوی مبلمان خود ارائه می دهند و کاملا شخصی می باشد و با آن تعرفه خدمات خود را انجام می دهند. اما تعداد بی شماری از شرکت ها بر اساس قیمت ها ارائه شده توسط اتحادیه مبل شوییان کار و خدمات خود را انجام می دهند.

اما قیمت شستشوی مبلمان در منزل در مبل شویی جاوید:

  1. هزینه شستشوی یک دست مبلمان نه نفره در منزل مشتری ۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  2. قیمت شست و شوی هر ست هفت نفره در منزل مشتری در منطقه سهره وردی ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  3. هزینه شستشوی هر عدد نهار خوری در منزل مشتری ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  4. قیمت هر عدد خوشخواب دو نفره با ضمانت نامه کتبی ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  5. هزینه شستشوی هر عدد تشک یک نفره در منزل مشتری با ضمانت نامه ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  6. قیمت هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا و ابریشم در منزل توسط پرسنل متخصص ما ۳۰۰۰۰ تومان می باشد

تمامی خدمات مبل شویی جاوید تحت حمایت بیمه ایران و با ضمانت نامه کتبی توسط متخصصان مبل شویی ما در منطقه سهره وردی انجام می شود. ما تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد. تا بتوانیم بهترین خدمات و بهترین کیفیت ها را برای مشتری ها به ارمغان بیاوریم .

بهترین مبل شویی در سهروردی

بهترین مبل شویی در سهره وردی را مشتری های عزیز می توانند که از خیلی چیزها بدست بیاورند. مبل شویی هایی که در منطقه سهره وردی فعالیت خود را انجام می دهندو همه خود را مهم و برتر از بقیه رقبا می پندارند. اما این مشتری ها هستند که باید خوب و بودن و یا بد بودن را برای مشتری های تازه وارد توضیح بدهند.

بسیاری از مشتری هایی که خدمات خود را مثلا به مبل شویی در تهرانسر می سپارند. چون برای بار اول است که از خدمات آن شرکت ها استفاده می کنند مانند شما عزیزان دو به شک بوده اند. اما زمانی که متخصصان ما خدمات مبل شویی شما عزیزان را انجام داده اند. خود را موظف به آن کرده اند که میزان رضایت خود را از نحوه برخورد، کیفیت و میزان تمیزی مبل ها را بنویسند. مبل شویی جاوید در پایان مقاله ها تعرفه نظر سنجی را برای مشتری ها گذاشته است.

که شما عزیزان از روی این نظرات ما را برای انجام خدمات خود انتخاب کنید. شما عزیزانی که برای بار اول می خواهید از خدمات مبل شویی ما استفاده کنند. به راحتی می توانند متوجه آن بشوند که سرویس کاران آن شرکت چگونه خدمات خود را به مشتری ها ارائه می کنند.

امتیاز شما به این مقاله

2 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سهروردی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید