خانه » قیمت شستشوی مبلمان در سال ۱۴۰۳

قیمت شستشوی مبلمان در سال ۱۴۰۳

قیمت شستشوی مبلمان در سال 1304

قیمت شستشوی مبلمان در سال ۱۴۰۳ یکی از بزرگترین مقوله هایی است. که اکثر کسانی که برای شستشوی مبل در منزل اقدام می کنند، به این گزینه توجه بیشتری دارند. مبل شویی جاوید در سراسر تهران دارای شعباتی است. و نزدیک ترین شعبه می توان به مبل شویی در غرب تهران اشاره کرد. ما در تمام شعباتمان با یک تعرفه ثابت کار می کنیم. و شما عزیزان از شمال به جنوب و از شرق به غرب تهران خدمات خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

قیمت شستشوی مبل در منزل

شستشوی مبل در منزل مانند تمام خدمات دیگر که در تهران و در منزل مشتری انجام می شود. مستلزم وجود یک تعرفه خاص و قیمت گذاری مشخصی می باشد. تا مشتری با خیالی آسوده تر برای انجام خدمات مبل شویی خود در منزل تصمیم بگیرید. زمانی که مشتری مقاله ای را باز می کنند. و لیست قیمت ها را به صورت شفاف می بینید. با خیالی راحت تر می تواند تصمیم خود را بگیرد. و هم خدمات و قیمت های  مبل شویی جاوید را با سایر مبل شویی ها مقایسه کند.

درست است که تعداد محدودی از مشتری ها هستند که قیمت شستشو برایشان مهم نیست. و هنگامی که با شرکت مبل شویی در منزل تماس میگیرند. هدفشان فقط شستشو می باشد. و به چیزه دیگری هم اصلا فکر نمی کنند. حتی اگر شرکتی با مبلغ های بالایی به خانه مشتری برود و خدمات آنها را انجام دهد. و فقط کار برای آنها مهم می باشد.

اما در حالت بسیاری از مشتری ها در سراسر تهران برای انجام خدمات خود به خیلی جیزها توجه میکنند. که از مهم ترین آنها می توان به قیمت های خدمات توجه می کنند. و حتی در بسیاری از مواقع از تخفیف ها هم بهره مند می شوند.

قیمت مبل شویی در سال 1403
قیمت مبل شویی در سال ۱۴۰۳

چرا قیمت مبل شویی ها با هم متفاوت است؟

همان گونه که در قسمت بالا به صورت مختصر اشاره کردم، مبل شویی ها زیادی در تهران وجود دارند. و هریک برای خود  فواید و امتیازهایی را برای خود در نظر گرفته اند. و کلا براساس این امتیاز ها خدمات خود را به مشتریها ارائه می کنند. اما سوال اینجاست که جرا قیمت ها در مبل شویی ها متغییر است. و هر شرکتی برای خود یک قیمت ارائه می کند.

این کار و متفاوت بودن قیمت ها برای مشتری کمی گیخ کننده می باشد. و مشتری را سر در گم می کنند. که این حجم تفاوت قیمت ها از ه یزی می تواند باشد. و هزاران سوال در ذهن مشتری تداعی می شود. که اولا مشتری با خودش فکر می کنه که هیچ ارزانی بی دلیل نمی باشد. را که یک مبل شویی خدماتشو با ۷۰۰۰۰۰ تومان  و شرکتی دیگر همین خدمات و با ۱۵۰۰۰۰۰ تومان ارائه  می کنند. و در اصل هم واقعا گیج کننده است و جا سوال دارد؟

اما جواب سوال این است:  که در ست است که شرکت های مبل شویی زیادی در تهران فعالیت می کنند. ولی این را باید دانست که همه این مبل شویی شرکت مبل شویی نیستند. و یا در ایام شلوغی سال جون کار خدماتی زیاد است به تهران می آیند. و کار شستشو مبل شویی را انجام می دهد و برای خودشان قیمت های نزولی را در نظر می گیرند.

قیمت شستشوی مبلمان در سال1403
قیمت شستشو مبل در منزل با دستگاه

تفاوت قیمت مبل های استیل و تمام پارچه در چیست؟

تفاوت اصلی این کار در نوع خدماتی نمی تواند باشد. یعنی شما فکر نکنید که مبل های تمام پارجه با یک دستگاه شستشو می شود. و مبل های استیل با یک دستگاه دیگر شستشو می شود. در جواب باید گفت نه، زیرا تمامی مبل ها و صندلی و حتی فرش هایی که مشتری میخواهد در داخل خانه شستشو دهد. کلا با یک دستگاه انجام می شد.

یعنی هیچ سرویس کاری برای انجام خدمات مشتری جند دستگاه با خود نمی برد. و یه چیز غیر ممکنی می شود. اما تفاوت اصلی قیمت این دو نوع مبل در این است که: مبل های استیل همان گونه که از نامش پیداست استیل می باشند. و حتی در بسیازی از مواقع دسته ندارندو و بسیاری از مبل های استیل حتی پست و دور وبر ندارند که شستشو بشوند.

اما مبل های تمام پارچه اکثرا دسته دارند و تمام زیر بم مبلمان پوشیده از پارچه می باشند. و سرویس کارها موظف به این می شوند. که تمام دور و بر و پشت مبل ها را شستشو و تمیز کاری بکنند. دلسل دیگری هم که می توان به آن اشاره کرد این است که: مبل های تما پارچه اکثرا دارای تشک دوبل می باشند. و این تشک ها باید پشت و رو و حتی زیر اون تشک ها هم شستشو شوند. تا پاک شوند.

قیمتن در سال 1403 شستشوی مبلما
تفاوت اصلی قیمت مبلمان چیست

قیمت شستشوی مبل ۷ نفره و مبل ۹ نفره

همان گونه که توضیح دادم قیمت ها در شرکت ها مختلف متفاوت می باشد. اما با بقیه شرکت ها هیچ کاری نداریم . و صرفا به خدمات خود و قیمت های  شستشویی که توسط مبل شویی جاوید ارائه می شود می پردازیم.مبل شویی جاوید در تمامی شعبات خود در تهران و حتی در محدوده های کرج از این تعرفه شستشو برای انجام خدمات شستشوی فرش در منزل با دستگاه و شستشوی مبل در منزل استفاده می کند.

شستشوی هر ست مبلمان هفت نفره در منزل  مشتری اگر با مواد نانو شستشو شه ۹۰۰۰۰۰ تومان و اگر معمولی شستشو بشود به ازای هر عدد مبل ۱۰۰۰۰۰ تومان گرفته می شود. 

شستشوی هر ست مبلمان نه نفره در منزل مشتری اگر با مواد نانو شستشو شود ۱۱۰۰۰۰۰ تومان می باشد. و اگر مشتری خود بخواهد با مواد معمولی مبل هایش را شستشو دهیم. بی شک کمتر می شود. و با هزینه ۹۰۰۰۰۰ تومان انجام می شود.

قیمت شستشوی مبلمان در سال 1403
قیمت مبل های ۷ نفره و مبل ۹ نفره در منزل

مزایای مبل شویی خوب چیست ؟

ار ابتدایی که فردی تصمیم به تشکیل و بنای یک شرکت می کند با هدف جلو می رود. یعنی امکان ندارد که شرکتی تاسیس شود و برای آن برنامه ریزی و هدف گذاری نشود. بزرگی می گوید هر کار بزرگی ابتدا در ذهن فرد جرقه می خود و سپس آن هدف را روی کاغد پیاده سازی می کند. و سپش برای پیاده سازی آن هدف گذاری می کند  و خدمات خود را در اختیار مشتری هایش می گذارد. هر شرکتی در ابتدای تاسیس فقط پیشرف و ارتقای سطح شغلی خود توجه میکند.

و دوست دارد در شرکتی که راه اندازی کرده است، بتوانند به بالاترین سطح شغلی خود برسد. و یا حتی کاری کند که سایر رقبای خود پیشی بگیرد. که این کار باید با اصول و قواعد خاصی پیش برود و خیلی کارها و چیزها رعایت شود تا شخص بتواند به این سطح دست یابی داشته باشد.

اما مزایای مبل شویی خوب : مبل شویی یک شغل بسیار حساسی می باشد از این رو که سرویس کاران به خانه و محل زندگی مشتری ها می روند. تا خدمات شستشوی مبل و شستشوی خوش خواب در منزل و مبل شویی را انجام دهند. بنابراین باید به موارد زیر بسیار توجه کنند.

  • کار با کیفیت یکی از بزرگترین امتیاز یک شرکت می باشد
  • تعرفه ای شفاف و دور از شک و شبهه برای مشتری ها
  • لباس فرم مناسب و پوشش خوب و تمیز برای سرویس کار و برای مشتری بسیار ضروری می باشد
  • برخورد و خوب و داشتن اخلاقی شایسته در حد مشتری های عزیزشان
  • دادن اشنتیون و تخفیف به مشتری در حد توان 
  • استفاده از دستگاه به روز و درجه یک و هم نین استفاده از مواد نانو برای بهتر تمیز کردن خدمات مشتری ها

تمامی شرکت هایی که می خواهند به درجات بالاتری از شغلشون دست پیداکنند. به تک تک این موارد بالا احتیاج دارند و باید همه را در نظر بگیرند. تا بتوانند که به قول معروف سری توی سرها داشته باشند.

قیمت شستشوی مبلمان در سال 1403
مزایای مبل شویی خود در منزل چیست

چرا باید مبل شویی جاوید را انتخاب کنیم؟

مبل شویی جاوید از سال ۱۳۸۰ کار و فعالیت خود را در زمینه شستشوی مبلمان در منزل را  آغاز کرده است. و در طول این مدت تنها هدف اصلیش رضایت مشتری از خدماتی است که ما به مشتری ارائه می کنیم. ما در مبل شویی جاوید تمام بند به بند بالا را بدونه کم وکاست در اختیار مشتری هایمان می گذاریم. مشتری های عزیز در هر شرایطی و زمانی می توانند از خدمات ما با تخفیف بهره مند شوند.

بسیاری از شرکت ها صرفا برای کسب درآمد کار و خدماتی را به مشتری ها ارائه می دهند. اما مبل شویی جاوید هدف را برای رضایت مشتری گذاشته است . امیدوارم با این شرایطی که ما در تختیار مشتری ها می گذاریم. می دانم که مشتری ها برای همیشه از خدمات ما استفاده خواهند کرد.

ما در تمامی شعبات مان از متخصصانی کمک گرفته ایم که سال ها برای این کار مهارت کسب کرده اند. و دارای کارت مهارت شستشو می باشند. و همه خدمات این شرکت چه مشتری بخواهد و چه نخواهد از مواد نانو استفاده می کنیم. تا هم خدماتی با کیفیت را تحویل مشتری داده باشیم. و هم خود از کار خود رضایت داشته باشیم. تا بتوانیم به هدف والایی که داریم برسیم. من در پایلن این مقاله از تما عزیزانی که مبل شویی جاوید را برای انجام خدمات خود انتخاب می کنند صمیمانه متشکر و سپاس گذارم.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت شستشوی مبلمان در سال ۱۴۰۳»

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما خانم یا اقای اسدی عزیز در قسمتی که بزرگ نوشتیم قیمت شستشوی مبلمان نه نفره و هفت نفره کامل توضیح داده شده. و نوشتیم که به ارای هر عدد مبل ۱۰۰۰۰۰ تومان هزینه می گیریم ارتون با تشکر از انتخابتون ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید