درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در سنندج

مبل شویی در سنندج

مبل شویی در سنندج

مبل شویی در سنندج همانند سایر شعبات مبل شویی ما، مانند مبل شویی در تکاب فقط برای آسایش و آرامش شما همشهریان عزیز بنا شده است. ما در مبل شویی در سنندج تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی شما عزیزان را با ضمانت نامه کتبی ارائه می کنیم.

سرویس کاران ما در سنندج با رزومه کاری بسیار بالا و تجربه کاری چندین ساله در نزدیک شما آماده ارائه خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه هستند. همشهریان عزیز سنندج و یا همان ( سنه) نباید برای انجام خدمات مبل شویی خود در منزل دغدغه ای داشته باشند. چرا که ما تحت حمایت بیمه ایران فعالیت می کنیم.

مبل شویی در سنندج 

مبل شویی در سنندج یکی دیگر شعبات مبل شویی جاوید می باشد. ما در سنندج همکاران و سرویس کارانی آماده به کار برای انجام خدمات مبل شویی و قالی شویی شما در محل داریم. نیرو های این شرکت برای انجام این خدمات سال ها آموزش دیده اند و برای این کار سال ها زحمت کشیده اند.

۰۹۱۲۷۰۹۱۷۸۹ ۰۹۳۰۶۳۸۸۸۹۹

سرویس کاران ما در سنندج با رزومه کاری که دارند جزو متخصصین و استادکاران مبل شویی در سنه می باشند. این گفته ها اصلا شعار نیستند و در عمل همه این گفته ها را برایتان به اثبات خواهیم رساند. برای دیدن و لمس کردن این کارها کافی است که با مبل شویی در سنندج ( سنه) تماس بگیرید. کارشناسان ما در سنندج به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به نیاز ها و خدمات شما در مورد مبل شویی و قالی شویی هستند.

شما همشهری های عزیز با یک تماس از طریق کارشناسان می توانید خدمات مورد نظر خود را در سننندج ثبت و یا رزرو بفرمایید. که بعد ار رزرو کردن آدرس شما سرویس کاران مبل شویی در سنندج آدرس شما عزیزان را دریافت می کنند و در کمترین زمان ممکن خود را به محل سکونت شما عزیزان می رسانند. و تمامی خدمات مبل شویی و قالی شویی در محل را برای شما عزیزان سنندجی انجام می دهند.

مبل شویی در سنندج
مبل شویی در شهر سنندج با ضمانت نامه کتبی

خدمات مبل شویی در سنندج با دستگاه

ارائه خدمات مبل شویی در سنندج با دستگاه و مواد نانو در محل زندگی شما عزیزان و با ضمانت نامه کیفیت انجام می گیرد. شاید برای شما و تمامی عزیزانی که در شهر سنندج ( سنه) سکونت می کنند جای سوال باسد که مبل شویی ها چه خدماتی را به مشتری هایشان ارائه می کنند. که در زیر من به مواردی اشاره خواهم کرد.

  • شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی
  • شست و شوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه، ترک، فرهی و حتی مبل های چینی در محل زندگی شما با ضمانت نامه کتبی
  • خشک شویی انواع صندلی های نهارخوری
  • شستشوی  انواع پشتی و تابلو های ابریشم و ماشینی
  • خشک شویی انواع فرش های ابریشم، گل ابریشم، اعلا، دست بافت، فرهی، ترک، چینی و فرش های ماشینی در منزل با استفاده از دستگاه های راد اکتور
  • شستشوی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در سنندج
  • خشک شویی انواع موکت های چسبی و پالاز موکت ها در محل
  • شستشوی انواع تاتامی و چمن مصنوعی با دستگاه برای قیمت شستشو می توانید  روی مقاله شستشوی تاتامی کلیک کنید.
  • خشک شویی انواع خوش خواب های یک نفره و دو نفره در محل بدونه پارگی و با ضمانت از بین بردن زردی و کثیفی خوش خواب ها در محل و سر جای خود
مبل شویی در سنندج
بهترین مبل شویی در سنندج با دستگاه در منزل

شستشوی مبل در سنندج ( سنه ) با مواد نانو

شستشوی مبلمان در منزل یکی از کارهایی است که این روزها بسیاری از مشتری ها در منزل درگیر این قضیه هستند. و برای این کار هزینه و وقت کافی می گذارند تا تمیز و مرتب گردد. مبلمان جزو آن دسته از وسایل های پر مصرف در خانه ها و آپارتمان ها می باشند که امروزه مردم برای استراحت و مهمانی ها و حتی در بسیاری از مکان ها برای برقراری جلسات خود از مبلمان برای نشستن استفاده می کنند. بنابراین باید انتظار این را داشت که در معرض کثیفی ها قرار بگیرند.

مبل ها چون پر استفاده هستند بس بنابراین نیاز بیشتری به نظافت و نگه داری دارند. در زمان قدیم و حتی امروزه هم بسیاری از مشتری ها مبل های خانه خود را با دستمال ها خیس و مرطوب تمیز میکنند. چون یا از مضرات این کار خبر ندارند و یا در محیط زندگی  آنها خدمات شستشوی مبل در منزل وجود ندارد.

اما شهروندان و عزیزان در شهرسنندج می توانند از خدمات مبل شویی جاوید واقع در خیابان فرمانداری بهره مند شوند و خدمات مبل شویی خود را با استفاده از دستگاه های مدر و راد اکتور در منزل انجام دهند. که این کار هم باعث طول عمر مبلمان می شود و هم تمیزی و پاکیزگی به خانه هایتان بر می گردد.

مبل شویی در سنندج
نزدیک ترین و به صرفه ترین مبل شویی در سنندج

خشک شویی مبل در سنندج با دستگاه

خشک شویی مبلمان در سنندج با دستگاه توسط اکیپ مبل شویی جاوید در منزل شما انجام می شود. این دستگاه ها از سه دستگاه جدا از هم تشکیل شده است که در این کار ما همه آنها را به همدیگر وصل می کنیم تا خدمات مبل شویی شما را انجام دهیم. در ابتدای کار، ما یک پمپ داریم که باید پر از آب و با محلول شامپو مخلوط گردد.

زمانی که محلول ما آماده شود توسط یک اهرم در بالای پمپ آن را پر فشار می کنیم تا آب به راحتی از دریلی که به آن وصل می شود، بیرون بیاید. در آن صورت شما عزیزان شاهد کف فراوانی هستید که از آن خارج می شود. و چرخش دورانی دریل باعث پاک کردن و تمیز کاری مبلمان می شود . یعنی هر چه سرویس کار و یا متخصص مبل شویی بیشتر روی مبلمان زحمت بکشد، به همان اندازه مبلمان مشتری تمیز و مرتب می گردد.

در اینجا اگر سرویس کار دانست که تمام تلاش خود را برای شستشوی مبلمان به کار گرفته است و تمام کثیفی های مبلمان از جان آن بیرون آورده باشد نوبت به جارو کشی مبلمان در سنندج می رسد. در این حالت سرویس کار بعدی دست به کار می شود و با جارو برقی های دو موتوره تمام  سراسر مبلمان را جارو کشی می کند و آن ها را خشک و مرتب می سازد و مبلمانی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی تحویل مشتری می دهیم.

 

قیمت مبل شویی در سنندج با دستگاه در منزل

مبل شویی ها و قالی شویی ها در سراسر ایران باید تعرفه ای برای خدمات خود داشته باشند تا مشتری ها و هم شهری های عزیز از روی آن تعرفه بتوانند به حداقل قیمت شستشوی مبل در سنندج دسترسی داشته باشند. و به راحتی بتوانند قیمت های شستشو در منزل را با سایر رقبای مبل شویی شما بسنجند و بهترین و یا به صرفه ترین مبل شویی را برای خود انتخاب کنند.

  • قیمت شستشوی یک دست مبلمان ۹ نفره در سنندج با دستگاه در منزل ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شست و شوی یک دست مبلمان ۹ نفره در منزل بدونه تشک دوبل در سنندج ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی انواع مبل های ۷ نفره در سنندج  با تشک دوبل ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره بدونه تشک دوبل در سنندج ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر متر مربع فرش ماشینی، اعلا، ابریشم و موکت در سنندج ۲۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری در سنندج ۳۰۰۰۰ تومان می باشدو
  • قیمت شستشوی هر عدد تابلو فرش نفیس و دست بافت ۴۰۰۰۰ تومان می باشد.

و عزیزان و هم شهری های عزیزی که در سنندج تشریف دارید طبق این تعرفه خدمات مبل شویی و قالی شویی شما عزیزان در شهر سنندج ( سنه) انجام می شود. و تمامی این خدمات ها با ضمانت نامه کتبی در محل شما انجام می گیرد.

۵/۵ - (۲۵ امتیاز)

11 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در سنندج»

    1. سلام اقا رحیم عزیز اگه منظورتون اینکه که امروز می تونیم برای خدمات دهی و شستشوی مبلمان خدمت برسیم باید بگویم بله در خدمت هستم ادرس محبت کنید در خدمت باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید