درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در ونک

مبل شویی در ونک

مبل شویی در ونک

مبل شویی در ونک طبق استانداردهای مبل شویی در تهران انجام می گیرد. و ما د مجموعه خدمات نظافتی خود تمامی خدمات مربوط به مبل شویی در منزل را با دستگاه های مدرن دنیا انجام می دهیم. این دستگاه ها از بروز ترین دستگاه های شستشوی مبل در منزل است که مبل شویی در کلهر نیز از همین خدمات استفاده می کند.

مبل شویی های زیادی در تهران و کرج وجود دارند که همه آنها برای ارتقای سطح شغلی خود سعی می کنند که روز به روز از رقبای خود پیشی بگیرند و جایگاه خود را برای همیاری و همکاری با مشتریان عزیز در تهران سفت تر کنند.

مبل شویی در ونک

مبل شویی در ونک را فقط با نام تجاری مبل شویی جاوید در تهران و کرج بشناسید. و گول هیچ کدام از سود جویانی راکه قرار است با این نام تجاری کار کنند را نخورید و همواره بهترین خدمات شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه و بهترین کیفیت خدمات خود را به صورت کاملا ضمانتی از سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما بخواهید.

مبل شویی در تهران به صورت کاملا ضمانتی و با دستگاه های مختلفی در منزل انجام می شود. اما بهترین و مهم ترین دستگاه های مبل شویی دستگاه دریلی است که بسیاری از شرکت ها با این دریل کار می کنند. دستگاه دریل با توجه به سرعت چرخشی که دارد پاک کنندگی بسیار قوی نسبت به بخار شور و یا دستگاه های مشابه به جای می گذارد.

دریل تنها دستگاهی است که مشتری های زیادی از نحوه شستشو و تمیز کاری مبلمان با آن رضایت کامل دارند و حتی در بسیاری از موارد مشتری ها برای انجام خدمات خود ابتدا شستشو با دریل فرچه ای را پیشنهاد می دهند. دریل با چرخشی که دارد تمامی کثیفی های روی مبلمان را به سطح بیرونی مبلمان می آورد. طوری که کف حاصله از مبلمان کاملا چرکی می شود و سیاه رنگ می شود.

مبل شویی در ونک
عکس شستشوی مبلمان قبل از شستشو در ونک

نحوه شستشوی مبلمان در ونک

سرویس کاران مبل شویی در ابتدا تمامی مبلمان ها را زیر رو جارو کشی می کنند تا تمامی آلودگی ها  و دوده ها و آشغال های بزرگ روی مبلمان را جمع آوری کنند. بعد از این کار سرویس کاران و متخصصان مبل شویی شروع به شستشوی مبلمان با دستگاه دریل فرچه ای می کنند. دریل حالتی دارد که با چرخش خود روی مبلمان کثیفی های مبلمان روی کف می شیند و سرویس کار بعدی توسط جارو برقی کف ها را جمع آوری می کند.

جاروکشی بسیار ساده است اما تخصص کافی می خواهد چون کشیدن جارو روی مبلمان باید با دقت کافی و حوصله انجام شود. چون اگر جاهایی از مبمان را جارو کشی نکنیم کثیفی ها روی مبلمان رگه رگه باقی می ماند و حالت بدی را به چهره مبلمان می دهد. از طرف دیگر اگر جاروکشی با سرعت بالا انجام شود باعث چروک شدن مبلمان می شود و مبل به سختی به حالت اولیه خود برمی گردد.

جارو برقی های زیادی در تهران وجود دارد که همه کار جارو کشی را انجام می دهند. اما جارو برقی هایی با قدرت موتور  بالایی، را باید انتخاب کرد تا بتوانیم بهترین نتیجه را برای مشتریان  به ارمغان می آوریم.

مبل شویی در ونک
بعد از شستشو در ونک با دستگاه فرچه ای

قیمت مبل شویی در ونک سال ۱۴۰۲

قیمت های شستشوی مبلمان در منزل براساس قواعد و اصول خاصی تایین می شود. و همه مبل شویی ها در سال جدید ۱۴۰۲ تعرفه قیمت شستشوی مبلمان را دریافت کرده اند. و اکثر مبل شویی ها هم به این اصول پایبند هستند و با این تعرفه در منزل کار می کنند

قیمت شستشوی یک دست مبلمان نه نفره ۵۵۰۰۰۰ تومان شستشوی یک دست مبلمان نه نفره بدونه تشک ۵۰۰۰۰۰  ت
هزینه شستشوی مبلمان هفت نفره با تشک دوبل ۴۵۰۰۰۰ قیمت شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره ۴۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری در منزل ۳۰۰۰۰ تومان قیمت هر متر مربع فرش ماشینی و موکت ۲۰۰۰۰ تومان

این قیمت ها و تعرفه ها مخصوص ۱۴۰۲ می باشد و هر ساله از طرف صنف مبل شویی ها تعرفه های جدیدی به مبل شویی ها  اعلام می کنند. اما در حالت کلی بسیاری از مبل شویی ها با این تعرفه ها کار نمی کنندو همواره تا ۳۰% قیمت های شستشو را در منزل مشتری بالا و پایین می کنند.

مبل شویی در ونک
نحوه شستشوی خوش خواب های یک نفره و دو نفره در منزل

مبل شویی در ونک چگونه انجام می شود

مبل شویی در ونک و در نزدیک شما توسط سرویس کاران مجرب و کار آزموده برای راحتی شما عزیزان در منزل انجام می شود. برای شستشوی مبلمان در منزل دیگر نیازی به این نیست که مشتری به خود زحمت بدهد و آن ها را کول بگیرد تا به حیاط خانه بیاورد. و بعد از این همه زحمت با آب و کف به جان مبلمان ها بیافتد و شستشو بدهد. که این کار خود مضراتی دارد.

بزرگ ترین ضرری که آب به اسفنج های مبلمان می زند این است چون مبل ها کاملا خیس می شوند باعث وارفتگی مبل ها می شود. و مشکل دیگه ای که این نوع شستشو دارد این است که تمام مبلمان زرد می شود و به هیچ عنوان این زردی ها برطرف نمی شود.

اما این روزها بدونه این که مبل ها نیازی به جابه جایی داشته باشد همان جا سر جای خود شستشو می شود. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی  با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن خدمات شستشوی مبلمان شما را با ضمانت نامه کتابی انجام می دهند

 

زمان کافی برای شستشوی مبل در ونک 

این روزها هر کسی برای خود وقت و زمانی برای شستشو تایین می کند و البته ناگفته نماند میزان زمان شستشوی مبل در منزل با دستگاه بستگی به میزان کثیف بودن مبل ها ی مشتری دارد. بسیاری از مشتری ها چندین سال است که مبل های خود را شستشو نداده اند و مبل ها بسیار کثیف و چرک مرده شده اند.

چرک مردگی مبلمان در منزل با تجربه و مهارت سرویس کاران فقط می تواند از بین برود. مبل های چرک مرده از لحاظ زمانی وقت زیادی برای تمیز کاری می خواهد و دو برابر مبل های دیگه برای پاکسازی زمان می خواهد. به طور معمول وقت کافی برایپاک سازی مبلمان هفت نفره در منزل با دستگاه نیم ساعت تا یک ساعت می باشد. اما برای شستشوی یک دست مبلمان هفت نفره چرک مرده یک ساعت و نیم زمان می خواهد.

۴۴۰۳۹۲۱۷     ۲۲۸۷۴۵۳۱        ۸۸۹۴۲۶۴۴       ۴۴۸۲۷۴۶۴
۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در ونک»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید