درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در رسالت

مبل شویی در رسالت

مبل شویی در رسالت

مبل شویی در رسالت توسط کادری مجرب و حرفه انجام می شود. هر دست مبلمان هفت نفره ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد. مبل شویی جاوید در شرق تهران اقدام به تاسیس شعبه ای دیگر جهت شستشوی تشک خوشخواب و مبل شویی در منزل کرد. این اقدام جدید بیشتر به نفع مشتریان و یا ساکنین شرق تهران می باشد.

تمام عزیزانی که در رسالت تهران زندگی می کنند. وقت آن است که با مبل شویی در رسالت با دستگاه آشنا بشوند. چون مادر میدان رسالت تهران در نزدیکی اتوبان امام علی آماده ارائه بهترین خدمات مبل شویی در منزل شما عزیزان می باشیم. ما در مجموعه خود تمام خدمات شستشوی مبلمان شما را ضمانت می کنیم.

مبل شویی در رسالت با مواد نانو

مبل شویی در رسالت با مواد نانو یکی از بهترین خدمات مبل شویی جاوید در تهران می باشد.اکثر شرکت هایی که در تهران با مواد نانو و مواد اعلا کار و خدمات مبل شویی انجام می دهند. جزو بهترین های مبل شویی در تهران به حساب می آیند. مبل شویی در رسالت تهران یکی دیگر از این شرکت ها است. که در میدان رسالت به خدمات مبل شویی و قالی شویی می پردازد.

مبل شویی در رسالت یکی از بهترین و پر طرفدار ترین شعبات مبیل شویی در تهران می باشد. ما در مبل شویی در رسالت تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم. و از بهترین شامپو های نانو و اعلا برای خدمات شستشوی مبل در منزل استفاده می کنیم. و هم چنین در شرکت خود چندین نیروی کارکشته و با تجربه را استخدام کرده ایم. تا مشتری ها و ساکنین رسالت بابت این که خدمات خود را به مبل شویی در رسالت می سپارند، راحت باشد.

کسانی که به عنوان متخصص مبل شویی در مبل شویی رسالت استخدام شده اند. سال ها برای این مقام تلاش کرده اند و تجربه خود را در خانه مشتری برای شستشوی مبلمان و شستشوی قالی در خانه نشان می دهند. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی در رسالت کارت مهارت گرفته اند. و با استفاده از این کارت در خانه مشتری حضور پیدا می کنند.

مبل شویی در رسالت
مبل شویی در رسالت با مواد نانو

  قیمت مبل شویی در رسالت ۱۴۰۲

قیمت شستشوی مبلمان در رسالت مانند تمامی مناطق دیگر تهران می باشد. مبل شویی جاوید در رسالت برای اینکه بتواند خدمات خود را برای مشتری شفاف سازی کند. اقدام به نوشتن بنرهای  زیبایی در ابتدای سایت کرده است. که ما در این بنر های تبلیغاتی قیمت شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی را به تصویر کشیده ایم.

  • قیمت شست و شوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه در رسالت که نه نفره باشند. و تشک آنها جدا شود ۷۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی در رسالت محل که هفت نفره باشند را با ضمانت ۶۵۰۰۰۰ تومان شستشو می دهیم.
  • شستشوی هر متر فرش ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابریشم و حتی موکت های چسبی در منزل منطقه رسالت توسط سرویس کاران مبل شویی در فرشته ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شست و شوی خوش خواب های دو نفره در منزل پشت و رو با ضمانت نامه کتبی در رسالت  ۴۵۰۰۰۰ تومان می باشد
  • شست و شوی انواع خوش خواب های یک نفره ایرانی و خارجی با مواد نانو در خیابان فرشته ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شست و شوی هر عدد صندلی اداری و حتی صندلی های نهار خوری و صندلی آرایش خانم ها دونه ای حساب می شود. و هر عدد آن ۴۵۰۰۰ تومان می باشد. 
  • قیمت هر عدد کوسن و پشتی های اضافه ای که روی بسیاری از مبل های ایرانی و خارجی وجود دارد. دونه ای حساب می شود و هرکدام ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت تابلو های تزئینی و تابلو فرش هایی که در خانه مشتری برای همیشه خاک می خورد. و مشتری ها اطلاع ندارند که با این شیوه می توان این تابلو فرش ها را هم مانند روز اول تمیز کرد. قیمت آنها دونه ای ۱۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • مبل شویی در رسالت
    قیمت مبل شویی در سال ۱۴۰۲

شستشوی مبل در رسالت

ما در مجموعه مبل شویی و قالی شویی خود در منزل و در منطقه رسالت را انجام می دهیم. ما همه خدمات مبل شویی را با ضمانت در رسالت انجام می دهیم. ولی در زیر می خواهم به نحوه شستشوی مبلمان در رسالت را برایتان بیان کنم. بسیاری از مشتری ها بر این تصور هستند که وقتی که مشتری برای شستشو مبلمان می آید. باید مبل ها را به پایین و داخل حیاط ببرد و با شلنگ آب اقدام به شستشوی مبلمان بکند.

اما در حالی که سرویس کاران به خانه مشتری می روند. بدونه اینکه بدانند که مشتری چه چیزی در ذهن دارد. شروع به آماده سازی و پر کردن مخزن آب می کنند. وقتی سرویس کار پمپ آب را پر کرد باید با مواد و شامپو های در دسترس خود به آن اضافه کند. در این حالت باید دریچه پمپ را محکم کرد. و با استفاده از اهرمی که برای پر کردن هوا در آن تهویه شده است.

تا جایی این کار را انجام می دهند. تا کف به دست آمده به راحتی از شلنگ تخلیه شود. این شلنگ ها به دریلی وصل می شود که متخصصان مبل شویی در رسالت با آن کار می کنند. دریل حالتی چرخشی دارد و این حرکت چرخشی باعث می شود تا تمام کثیفی ها را به سطح مبلمان بیاورد.  ومبلمان کاملا تمیز و مرتب گردند.

خشک شویی مبل در رسالت در منزل

همان گونه که بسیاری از مشتری می دانند ما در سراسر تهران شعبه داریم. که یکی از این شعبات مبل شویی در رسالت با مواد نانو می باشد. که ما در این شعبه بیش از ۴ سرویس فعال برای انجام خدمات مبل شویی و قالی شویی شما عزیزان را داریم. شما مشتری های عزیز هر جایی از تهران باشید می توانید با استفاده از شماره های زیر با یکی از شعبات مبل شویی در رسالت تماس بگیرید.

با یک تماس ساده شما عزیزان به کارشناسان مبل شویی در رسالت متصل می شوید. و کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده جواد دهی و پاسخ گویی به تمام خواسته های شما عزیزان می باشند. شاید برای شما هم سوال باشد که آیا لکه های مبل روی پارچه پاک می شوند؟ در جواب این سوال باید گفت بله، و کاملا هم پاک می شود.

بسیاری از مشتری ها هیچ خدماتی برای انجام دادن ندارند. و تنها چند سوال دارند که می توانند از کارشناسان ما بپرسند. کارشناسان پاسخ گوی ما در تهران موظف به این هستند. که مشتری ها را تا جایی که از دستشان بر می آید راهنمایی کنند. و حتی اگر جوابی هم برای سوال مشتری نداشتند ختما آنها را به متخصصان مبل شویی معرفی کنند. متخصصان بهتر و بیشتر از کارشناسان مبل شویی می دانند. چرا که آنها عملی کار را دیده و انجام داده اند.

خشکشویی مبل در رسالت
خشک شویی مبل در رسالت با دستگاه

شماره تماس مبل شویی در رسالت 

همان گونه که در بالا توضیح دادم می توانید با هریک از شعبات زیر تماس بگیرید. ما در کل تهران جوابگوی شما عزیزان هستیم و خدمات شما را در اسرع وقت انجام می دهیم. اما شما عزیزان هم تلاش کنید تا نزدیک ترین شعبه به خودتان را انتخاب کنید. و از همان شعبه برایتان نیرو اعزام گردد.

۴۴۰۳۹۳۱۴
۴۴۸۲۷۴۶۴
۴۴۰۳۹۲۱۷
۶۶۹۳۲۴۷۳
۲۲۸۷۴۵۳۱

تمامی این شعبات و شماره های بالا پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود. ما در مبل شویی جاوید تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم بهترین باشیم. اما بهترین بودن را فقط در عمل باید برای مشتری ها نشان داد. چرا که هر کسی به راحتی می تواند شعار بهترین مبل شویی در رسالت را سر دهد. اما بهترین بودن هر زمانی که از طرف مشتری باشد. بسیار مهم می باشد و مشتری های این شرکت ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

همه مشتری ها دنبال کیفیت هستند. و بسیاری از این مشتری ها قیمت خدمات دهیشون برایشان مهم نیست. و کیفیت کار برای همه عزیزان در اولویت خواهد بود.

امتیاز شما به این مقاله

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در رسالت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید