درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شهرک دانشگاه

مبل شویی در شهرک دانشگاه

مبل شویی در شهرک دانشگاه

مبل شویی در شهرک دانشگاه صرفا برای رفاه حال شما عزیزان و ساکنین شهرک می باشد. ما در شهرک دانشگاه واقع در فاز شش شعبه جدیدی را افتتاح کرده ایم. تا دسترسی بهتری را نسبت به سایر مبل شویی ها هم از لحاظ مکانی و زمانی داشته باشیم. مبل شویی جاوید در تهران و منطقه ایران خودرو تمام خدمات شما عزیزان را با ضمانت نامه انجام می دهد.

ما در شهرک دانشگاه و شهرک شهرداری تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی را با نهایت دقت برای شما عزیزان انجام می دهیم. مبل شویی در چیتگر نزدیک ترین شعبه به شهرک دانشگاه می باشد.

مبلشویی در شهرک دانشگاه

مبلشویی ها جزو شرکت هایی به حساب می آیند که همیشه قالی شویی را در کنار خود دارند. و اکثر آنها این دو خدمات را با هم انجام می دهند. اوایل تمامی قالی شویی ها هیچ خدمات مبل شویی را انجام نمی دادند. و همیشه از انجام این کار و مبل شویی گریزان بودند. اما امروزه این دو تا شغل، کاملا با هم دیگر هستند. مبل شویی یکی از کارهای بسیار مهم و ضروری درخانه و محل کار شما هستند. اکثر ما ایرانی ها و حتی بسیاری از مردم جهان به نظافت و تمیز کاری اهمیت می دهند. البته ناگفته نماند که این تمیز کاری ها برای سلامتی خود و تمام کسانی که با مجموعه ما سرو کار دارند مفید است. اما مبلمان در خانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بدونه دلیل هر چیزی هم که بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد طبعا بیشتر هم کثیف می شود و نیاز به شستشو پیدا می کنند که این کار جزو خدمات مبل شویی در منطقه ویلا شهر می باشد.

بیشترین میزان آلودگی در خانه و محیط کار بر روی مبلمان است. زیرا بیشترین تایم و وقت خود را همیشه با مبل ها سرو کار داریم. بس بنابراین باید برای تمیز نگه داشتن مبل ها و سلامت ماندن جسم و روح خودمان به نظافت کردن آنها اهمیت بدهیم. چرا که این خدمات مبل شویی در سراسر دنیا امروزه به یک شغل اصلی تبدیل شده است.

 

مبل شویی در شهرک دانشگاه
بهترین مبل شویی در شهرک دانشگاه با ضمانت نامه کتبی

موکت شویی در شهرک دانشگاه

موکت شویی و شستشوی موکت ها در محل کار و زندگی نیز جزو کارهای ما به حساب می آید. شستن موکت ها در خانه و محل کار را فقط با یک تماس به مبل شویی جاوید در شهرک دانشگاه بسپارید. و خودتان با خیالی راحت و آسوده به کارهای روزمره خود برسید. چرا که سرویس کاران مجرب و کار آزموده ما با تمام دستگاه های مخصوص شستشو در محل حاضر می شوند. در ابتدا تمام سطح موکت ها و فرش ها را جارو کشی می کنند تا هیچ زباله و آشغالی روی آن باقی نماند. و سپس با دستگاه چرخشی موکت شویی به صورت کاملا ساده و راحت شستشوی موکت را انجام می دهند.

این کار با وجود اینکه خیلی ساده به نظر می رسد اما بسیار تمیز است. این شیوه شستشو شاید بگویم خیلی بهتر از کارخانه شستشو می شود.  تنها فرق این نوع خدمات در این است که با آب کاملا پشت و رو خیس می شود.

شستشوی خوشخواب در شهرک دانشگاه

برای هر شرکت این نهایت افتخار است که مشتری ها او را انتخاب کنند. انتخاب یک شرکت و یا سرویس کار از طرف مشتری یعنی اینکه مشتری به شما ایمان دارد. منظور اینکه این عزیزان از من و شما سرویس کار کیفیت کار را می خواهند. و می دانند که شما از عهده این کار برمی آیید و کار را تمام و کمال انجام می دهید. کار کردن در خانه مشتری از هر لحاظ باید اوکی و درست حسابی باشد تا سرویس کار بتواند امتیاز مثبت از مشتری بگیرد. برای شستن و انجام دادن مبلمان و خوشخواب ها در خانه مشتری معیار های زیادی وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

مبل شویی در شهرک دانشگاه تهران
نزدیک ترین مبل شویی در شهرک دانشگاه تهران

بهترین مبل شویی در شهرک دانشگاه

برای هر مشتری که در شهرک دانشگاه و یا هر کجای تهران باشند معیارهایی را برای شستشو در نظر می گیرند. که از بارز ترین و مفید ترین آنها می توان به موارد زیر آشاره کرد. که مشتری ها براساس چه ویژگی هایی سرویس کاران خود را انتخاب می کنند.

  • با کیفیت بودن و مورد پسند بودن شستشو برای مشتری خیلی مهم است.
  • تضمین کیفیت کار و ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتری، مشتری را دل گرم و با اعتماد تر می کند.
  • نظافت شخصی همان گونه که پیدا است شخصیت هر فردی از نحوه لباس پوشیدن آنها بر آورد می شود. بس بدانید که برای مشتری بسیار مهم و ضروری است که سرویس کار لباس مرتب و تمیز به تن داشته باشد.
  • اخلاق یکی دیگر از مهم ترین رکن ها در انتخاب مشتری است. یعنی هر سرویس کاری که اخلاق خوب داشته باشد. و نحوه برخورد او با مشتری از روی ادب و احترام باشد خیلی مفید می باشد.
  • منصف بودن در کار بسیار ضروری است. من همیشه به این اعتقاد دارم که کم بخوریم ولی همیشه بخوریم. یعنی اگر در شستشوی مبلمان و شستشوی خوشخواب ها در خانه مشتری بتوانید یک تخفیف ناچیز به آنها بدهید.
  • یعنی می توانید که حسن نیت خوت خود را برای مشتری به اثبات برسانید. این براییک شرکت و یا خود سرویس کار بسیار خوب است. و روز به روز بر تعداد مشتری های آنها افزوده خواهد شد.
مبل شویی در شهرک دانشگاه با ضمانت
قیمت شستشوی مبلمان در شهرک دانشگاه طبق مصوبه اتحادیه مبل شویی می باشد

نحوه شستشو در شهرک دانشگاه

شستشوی مبل در شهرک دانشگاه و تمام نقاط تهران توسط سه دستگاه انجام می شود. مبل ها توسط دستگاه دریلی انجام می شود و مبل ها با این دستگاه ها کاملا تمیز و مرتب شسته می شود و کاملا تمیز می گردد. و بعد از شستشو توسط دستگاه جارو برقی صنعتی وکیوم می شود و مبل بعد از این کار کاملا تمیز و مرتب می گردد. هر کسی که مبل های خود را با این دستگاه ها شستشو بدهد برای همیشه از این خدمات استفاده می کنند. چرا که این کار اینقدر با کیفیت انجام می شود که مشتری هر ساله مجبور به انجام این کار می شوند.

 

 

امتیاز شما به این مقاله

5 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شهرک دانشگاه»

  1. با سلام من برای خدمات مبل شویی از این شرکت نیرو خواستم دو تا سرویس کار اومدن بسیار با دقت کارو برام انجام دادند و با حرف سرویس کار فرشم را شستشو دادم بسیار تمیز مرتب شده است🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹

    1. سلام خانم پیری عزی ما هم از شما ممنونیم ما هم در این مجموعه مبل شویی در شهرک دانشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین خدمات ها را به مشتری هایمان ارائه کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید