درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در شاد آباد

مبل شویی در شاد آباد

مبل شویی در شاد آباد شستشوی مبلمان هفت نفره را با ۷۰۰۰۰۰ تومان + سرویس رایگان برای عزیزان انجام می دهد و در خیابان هفده شهریور نبش خیابان سرحدی قرار دارد. تاسیس این شرکت با نام مبل شویی جاوید از سال ۱۳۹۰ استارت خورد و مشتریان برای خدمات مبل شویی در منزل از متخصصان و سرویس کاران ما بهره می برند. ما در این خیابان دسترسی آسان به تمام خیابان های اطراف شاداباد و  مبل شویی در عبدل آباد را داریم. و شایسته ترین خدمات شستشوی مبل و فرش رو برای شما عزیزان در چند قدمی خودتان برایتان به ارمغان آورده ایم.

مبلشویی در شاد آباد

در زمان های قدیم هیچ خبری از این دستگاه های مبل شویی نبود و مشتری ها خود مبلمان را شستشو می دادند. مشتری ها در خانه مقداری شامپو فرش را با آب مخلوط می کردند و محلول کف فراوانی درست میکردند تا با آن مبل ها را شستشو بدهند. مشتری ها زمان بسیار زیادی را صرف تمیز کاری مبلمان با این شیوه شستشو می کردند. هر چند از لحاظ تمیزی بسیار تمیز به نظر می رسید و مشتری سعی و تلاش خود را برای تمیز کاری کرده بود. اما این نظافت کاملا زود گذر است و یک هفته بعد از تمیز کردن مبلمان دوباره حالت چرک مردگی را به خود خواهد گرفت.

زیرا شما عزیزان زحمت خود را برای تمیز کاری مبلمان در خانه انجام ولی هیچ کثیفی را از بافت مبلمان به بیرون نکشیده اید. این خود کثیفی ها است که به داخل پارچه مبلمان نفوذ کرده و دوباره به سطح مبلمان برمی گردند. مشتری احساس می کند که مبل ها دوباره نیاز به شستشو دارند و خیلی زود کثیف می شوند. ولی این در حالی است که اگر مبل ها با دستگاه مبل شویی در خانه شستشو شوند امکان ندارد که در بدترین حالت هم کمتر از شش ماه کثیف شوند.

خاصیت شستشوی مبلمان با دستگاه در منزل  در این است که تمامی کثیفی های داخل مبلمان توسط دستگاه مکنده بسیار قوی که سرویس کار در اختیار دارد مکیده می شوند. و در پایان کار می توان این کثیفی ها را به مشتری نشان داد تا مشتری متوجه شود که مبل ها چقدر آلوده بوده اند.

مبل شویی در شاد آباد
مبل شویی در شاد اباد با ضمانت نامه کتبی

 

موکت شویی در منطقه شاد آباد

مبل شویی ها و یا بهتر است بگویم که شرکت هایی که این خدمات را انجام می دهند به راحتی از عهده این کار برمی آیند. خدماتی که ما در مبل شویی در شاد آباد انجام می دهیم عبارتند از:

  • شستشوی مبل های استیل و راحتی و تمام پارچه و صندلی های نهار خوری در محل شما با ضمانت نامه کتبی
  • خشکشویی انواع موکت های چسبی که در محیط کار و یا خانه چسب شده اند. و قابلیت جدا شدن را ندارند
  • شستشوی انواع تابلو فرش هایی که سال ها است روی دیوار خانه شما خاک می خورند.
  • خشک شویی انواع خوشخواب ها دونفره و یک نفره و حتی خوشخواب کودک در خانه و روی تخت و خواب ها
  • شست و شوی فرش های دستی، اعلا، ابریشم و ماشینی در منزل با دستگاه بدونه آب ریزش

تمامی این خدمات ها و خدمات دیگری که به کار ما ربط داشته باشد در خانه شما به صورت کاملا ضمانتی و تحت پوشش بیمه پاسارگاد انجام می شود. تا شما عزیزان بابت سپردن مبل ها و فرش های گران قیمت خود به ما برای شست و شو در منزل خیالی راحت و در آرامش باشید.

 

قیمت شست و شوی مبلمان در شاد آباد

قیمت شستشوی مبلمان در سراسر تهران یکسان است. و اتحادیه مبل شویان یک نرخ را سالیانه تایین میکند و به شرکت های مجاز مانند مبل شویی در شاد آباد با نام تجاری مبل شویی جاوید اعلام می کنند. ولی بسیاری از مبل شویی ها این قیمت ها را تغییر داده و بالا و پایین می کنند. بسیاری از این شرکت ها چون نو پا هستند و  می خواهند که پیشرفت کنند و بتوانند کسب و کار خودشان را ارتقا دهند. از این شیوه که هزینه شستشو را پایین تر از سایر مبل شویی ها بگیرند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب خود کنند. که مبل شویی در طرشت یکی از این شرکت ها به حساب می آید.

منصف بودن یکی از هزاران راه و شیوه مبل شویی و جذب مشتری است که بسیار هم مفید و جواب می دهد. در این روزها با این وضعیت اقتصادی اکثر مردم دنبال جاهایی و یا شرکت هایی هستند که مبلغ پایین تری را پیشنهاد می دهند. که البته این پایین بودن قیمت ها بستگی به خود شرکت دارد که چگونه و چطور به مشتری تخفیف بدهد.

 

مبل شویی در شاداباد
بهترین مبل شویی در شاداباد و منطقه ۱۸

ارزان ترین مبل شویی در شاد آباد

این قیمت ها به صورت کلی می باشد و سالیانه دچار تغییراتی می شود.

  1. قیمت مبل هفت نفره با تشک ها جدا ۷۰۰۰۰۰
  2. قیمت مبل ۹ نفره با تشک ۹۰۰۰۰۰ هزار تومان
  3.  صندلی های نهار خوری دونه ای حساب می شود و دونه ای ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  4. موکت شویی در محل متراژی حساب و متری ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  5. خوشخواب های دو نفره ۵۰۰۰۰۰ تومان و خوشخواب های یک نفره ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  6. قیمت شست و شوی فرش در خانه متری ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.

همه مشتری ها نیز به خوبی می دانند که قیمت ها در سراسر تهران و حتی شرکت های مختلف متفاوت است. این قیمت ها با توجه به میزان کثیفی مبل ها و تشک دوبل بودن مبلمان و هم چنین داشتن پشتی و کوسن اضافه تغییر خواهد کرد. این تغییر به این معنا نیست که مبلغ مبلمان را چندین برابر از مشتری بگیرند اما هزینه این موارد را نیز جدا جدا از مشتری می گیرند. که این خود از نظر مشتری دبه در آوردن است بنابراین متخصصان و سرویس کاران ما در تهران با توجه به اطدیاد این موارد مبالغ شستشو را کم و زیاد می کنند.

لکه گیری مبل در منطقه شاد آباد

شاد آباد یکی از مرکزی ترین شعبات مبل شویی جاوید در ۱۷ شهریور به حساب می آید که ما بیشترین فعالیت خود را در این منطقه انجام می دهیم. انجام دادن و کار کردن با مشتریان این منطقه بسیار جذاب و دل نشین است.

مردمانی خوب و مشتریانی بسیار وفا دار هستند طوری که مشتری داریم که از اولین سال تاسیس شرکت با ما در ارتباط است. این نهایت شکر و سپاس گذاری را دارد که مشتری به ما و مجموعه ما اعتماد کرده است. ما نیز قدر دان چنین مشتریانی خواهیم بود و همیشه با آشانتیون و هدایایی برتری آنها را نسبت به سایر مشتریان نشان می دهیم.

لکه گیری مبل در منزل شاداباد

لکه گیری مبل در منزل، این روزها مبل ها با توجه به استفاده زیاد از آنها و و جود بچه ها در خانه مبل ها لکه های زیادی را به خود می بینند. که متخصصان مبل شویی جاوید در منطقه شاد آباد انواع لکه ها را با راه کارهای خوب از بین می برند. که ما به صورت مفصل در مقاله ای نحوه برداشتن لکه های چربی و جوهر و هر لکه دیگر روی مبل را برایتان توضیح داده ایم.

و بری ما چقدر زیباست که نتیجه نهایی این شستشو ها به رضایت کامل مشتری ختم شود و باعث شود که مشتری خود به عنوان یک تبلیغ کننده برای ما عمل کند.

و برای ما چقدر زیباست که نتیجه نهایی این شستشو ها به رضایت کامل مشتری ختم شود و باعث شود که مشتری خود به عنوان یک تبلیغ کننده برای ما عمل کند.

 

۴.۸/۵ - (۶ امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در شاد آباد»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید