خانه » چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل

چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل

There are several ways to make furniture at home

چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل وجود دارد. که من دوست دارم برای شما عزیزان در این بخش به این توضیحات بپردازم. مبل شویی در منزل بهترین شیوه شستشو در خانه می باشد. و مشتری ها هیچ نگرانی و دغدغه ای برای تمیز کردن مبلمان خود در خانه نخواهند داشت.

مبل شویی در غرب تهران در نظر دارد که تمامی راه کارهای شستشوی مبلمان در خانه را تمام و کمال برای شما عزیزان بنویسد. تا انشالله که بتوانید از خواندن این مقاله بهترین استفاده را ببرید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از بهترین روش های شستشو در منزل را برایتان بنویسیم. تا بتوانید به راحت ترین روش مربوطه مبل های خانه خود را تمیز و مرتب کنید.

۴ راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل

راه کارهای زیادی برای از بین بردن لکه های مبلمان و هم چنین شستشوی مبلمان در منزل وجود دارد. ما قصد داریم تا جایی که بتوانیم بهترین راه کارهای شستشو در خانه را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. ام در حالت کلی مبل را باید به دستان یک متخصص و کاربلد و استاد کار، مبل شویی سپرد. تا بهترین کیفیت شستشو را شاهد باشید. و هم خود هیچ دغدغه ای برای پاک شدن و نشدن مبل ها داشته باشید.

اما راه کارهای پاک کردن مبلمان:

  • تمیز کردن مبملان با دستگاه مبل شویی
  • تمیز کردن مبل با سرکه و جوش شیرین
  • شستشوی مبلمان با شلنگ آب
  • شستشوی مبلمان با وای تکس و دامسوس

 

تمیز کردن مبلمان با دستگاه مبل شویی

یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که مبل شویی ها با خیالی راحت خدمات شما را انجام می دهند. کافی است هر زمانی شما عزیزان نیاز به شستشوی مبلمان در خانه پیدا کردید. با یک تماس گروه متخصص و استاد کار ما را به خانه خود ببرید. سرویس کاران مبل شویی سال ها برای انجام این خدمات ها زحمت کشیده اند.

و به راحتی می توانند که خدمات مبل شویی شما را انجام دهند. مبل شویی در منزل با دستگاه مبل شویی توسط دو نفر انجام می شود. سرویس کار متخصص تمام سطح مبلمان را با آب و کف و دریلی که در دست دارد. تمام و کمال شستشو داده و تا جایی که تمام کثیفی ها را به بیرون بکشد، می شوید. دریل صرفا برای تمیز کردن مبلمان و بالا آوردن کثیفی های مبلمان به روی پارچه مبلمان می باشد.

سرویس کار دومی ما با تمام وجود تمام کف و کثیفی هایی که روی مبلمان جمع شده است، را جمع آوری می کند. دستگاه های جاروبرقی بسیاری قوی در اختیار دارند. که به راحتی تمام کثیفی های مبلمان را جمع آوری کرده و مبلمانی تمیز و مرتب را تحویل مشتری ها می دهند.

Several ways to wash furniture at home
Several ways to wash furniture at home

تمیز کردن مبلمان با سزکه و جوش شیرین

به نظر من این راه کار ها برای زمانی بود که ما دسترسی به مبل شویی ها نداشتیم. و از این مواد ها چون خاصیت پاک کنندگی دارند، استفاده می کردند. و من برای کار شستشوی مبملان اصلا توصیه نمی کنم. زیرا بارها خود شاهد کثیف تر شدن مبل توسط مشتری بوده ام. که مشتری مجبور به شستشو دوباره شده است.

چرا که در بسیاری از موارد این مواد وقتی روی پارچه مبلمان می ریزند خود تبدیل به یک لکه بسیار بدتری روی مبلمان می شوند. که مشتری های عزیز خیلی به زحمت می توانند همان لکه ها را از روی پارچه ها پاک کنند. چون این کار خیلی طاقت فرسا و خسته کننده است. بنابراین در نیمه های کار مشتری واقعا از انجام این خدمات ها منصرف می شود.

ابنجا دیگر نمی توانید پا به عقب بکشید، و شستشو را ادامه ندهید. چرا که مبلمان دو رنگ شده است و یا باید کار را تمام کنید. و یا اگر قصد ادامه دادن شستشوی مبلمان در منزل را ندارید. حتما در کمترین زمان ممکن از متخصصان مبل شویی کمک بگیرید. تا خدمات شما را به پایان برسانند.

چندین راه کار برای شستشوی مبلمان در منزل
چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل

شستشوی مبلمان با شلنگ آب

همان گونه که در قسمت بالایی توضیح دادم این روش ها واقعا برای زمانی بوده است. که خدمات مبل شویی در منزل و شستشوی فرش در منزل وجود نداشت. و از این رو مشتری هایی که حساسیت بالایی داشتند، مجبور به شستشو با این روش می شدند.  این روش شستشو هم خیلی زحمت و تلاش می طلبید. و مشتری ها هم برای شستشوی یک دست مبلمان حداقل یک روز خود را آزاد می کرند.

چرا که آوردن تمام مبل ها از یک طبقه ای به سمت پارکینگ خانه کار بسیار دشواری بود. اما چون مشتری تصمیم به این کار گرفته است. بنابراین با آرامش خیال به این کار ادامه می دهد. و تمام مبل ها را در حیاط خانه می گذارد. و بعد از آن مشتری با تمام جون خود با آب و کف به جان مبل ها می افتد تا آنها را شستشو دهد.

شاید بتواند که کثیفی های مبل ها را هم پاک کند. و کف و کثیفی ها را از روی مبلمان جمع کند. اما چون با فشار مستقیم آب شستشو می شود. بنابراین پارچه های مبلمان کاملا شل و ول می شوند. و با توجه به این که حجم زیادی از آب در داخل مبل ها جمع شده است. بس به راحتی این مبل ها خشک نمی شوند. و احتمال زرد شدن آنها هم بسار زیاد می باشد. و این کار اصلا توصیه نمی شود.

چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل
چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل

شستشوی مبلمان با وایتکس و سفید کننده

ما هر چقدر هم توصیه کنیم و هشدار بدهیم که سفید کننده علاوه بر ضرر مبلمان، به خود فرد هم آسیب می رساند. بسیاری از عزیزان و مشتری ها به این حرف گوش نخواهند داد، و هم چنان به کار خود ادامه خو.اهند داد. و هیچ کسی هم نمی تواند مانع آنها بشود.

بسیاری از مشتری ها فکر می کنند چون وایتکس ها و دامسوس ها خاصیت سفید کنندگی دارند. بنابراین  می توان به راحتی به تمام مبل ها و پارچه ها مالید. و آنها را با این مواد شستشو داد. در حالی که صفر تا صد شوینده های سفید کننده برای شستشوی مبلمان توسط مشتری مضر می باشد.

چرا که اگر هر جایی از مبلمان سفید بشود دیگر به حالت قبلب خود باز نخواهد گشت.و مبل شما برای همیشه رنگ ظاهری خود را از دست خواهد داد . شما دیگر نمی توانید که آنها را درست کنید.

چنرای پاک کردن مبلمان در منزلدین راه کار ب
پاک کردن مبلمان در منزل با وایتکس و دامسوس

بهترین مایع برای شستشوی مبلمان

این نوشته صرفا برای شما عزیزانی است که، خدمات مبل شویی خود را باید به مبل شویی ها بسپارید. و زمان و وقت خود را برای انجام خدماتی دیگر هدر کنید. شما عزیزانی که می خواهید هر هفته مبل های خود را تمیز کاری و مرتب کنید. بنابراین بهترین توصیه من به شما این است که: فقط از مواد ظرفشویی که در اختیار دارید، استفاده کنید. مواد ظرقشویی قدرت پاک کنندگی بسیار قوی دارند.

شما می توانید یک محلول کف از این مواد درست کنید و با پارچه ای کف را به تمام سطح مبلمان بمالند. مالیدن کف به مبل و دست کشیدن به آنها تما کثیفی ها را به روی پاره می آورد. و به راحتی می توان آب و کثیفی که روی پارچه وجود دارد را خالی کرد. و این کار چون به صورت کف انجام می شود. بنابراین مبل زیاد خیس نمی شود و به راحتی خشک می شوند.

اما اگر مبل شویی بخواهد شستشوی مبلمان را برعهده بگیرد. بی شک می گویم که ار مواد نانو استفاده کنند. جون مواد نانو کف کنندگی بسیار بالایی دارد. و مبل خیلی کم خیس می شود. و این کار باعث می شود که بافت اصلی پارچه و فوم مبل حالت خود را از دست ندهند.

چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل
بهترین شستشو مبل در منزل، شستشو با مواد نانو می باشد

دلایل تغییر رنگ مبل بعد از شستشو

مبل ها و پارچه های زیادی وجود دارند که سازندگان از آنها آستفاده می کنند.بسیاری از پارچه های مبلمان به خاطر کیفیت پایینی که دارند. حتی با کشیدن یک پارچه روی آنها کم رنگ تر می شوند. چه برسد به اینکه مشتری بخواهد از مواد سفید کننده و وایتکس هم برای شستشو استفاده کند.

اما دلیل اصلی تغییر رنگ مبل را می تئان اینگونه برشمرد:

  • بی کیفیتی پارچه ها مبلمان
  • بی کیفیتی کار سازنندگان مبل
  • بدترین حالت تغییر رنگ الگوهایی که سازندگان مبل برای نصب پارچه ها روی چوب می کشند. که این الگوها به محض خیس شدن با ظاهری بسیار نامناسب ظاهر می شوند. و مشتری ها را از کاری که کرده اند، پشیمان می کند.
  • بی تجربگی متخصصان مبل شویی: که ازمواد بی کیفیت و یا سفید کننده ها استفاده می کنند.

بهترین زمان شستشو مبل در منزل

شستشوی مبلمان در منزل مستلزم زمان و تایم خاصی نمی باشد. و این یک کار بسیار شخصی بوده . مشتری های عزیز هر زمانی که دوست داشته باشند می توانند این کار را انجام دهند. اما بهترین زمان برای شستشوی مبلمان در منزل سالی یک بار می باشد. تا مبل ها چرک مرده و کثیف نشوند.

چون اگر مبلم ها چرک مرده شوند. دیگر به سختی می توان این همه کثیفی و آلودگی ها را از روی مبلمان بیرون کشید.و این کثیفی ها هر چقدر هم توسط مبل شویی در غرب تهران انجام شود. باز هم به مقدار زیاد کثیفی در لایه های زیری مبلمان وجود دارد. که به مرور خود را به سمت بالا می کشند. و مبل دوباره حالت کثیفی به خود می گیرد.

چندین راه کار برای پاک کردن مبلمان در منزل
There are several ways to make furniture at home

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید