درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در کوهک

مبل شویی در کوهک

انجام مبل شویی در کوهک را فقط با نام مبل شویی جاوید در منطقه کوهک بشناشید. ما با  استفاده از بهترین و مجرب ترین متخصصین مبل شویی سعی در انجام بهترین خدمات را داریم. ما در این منطقه جزو مبل شویی های خوش قولی هستیم که در اسرع وقت در منزل مشتری آماده هستیم. بهترین شستشو و خدمات مبل شویی را از ما بخواهید. در هر بخش می توانید به صفحه اصلی سایت و به قسمت تماس با ما بروید و با ما در ارتباط باشید.

 

انجام مبل شویی در کوهک با دستگاه در محل

ما در منطقه شهرک راه آهن و خیابان کوهک و مجتمع طوبی به مدت دو سال است که فعالیت داریم. ما در این منطقه سعی و تلاش خود را نموده ایم، تا بهترین باشیم. مبل شویی در کوهک یکی از شعبات مبل شویی جاوید در منطقه ۲۲ می باشد. که تمام مجتمع طوبی و شهرک زیتون را نیز تحت حمایت و تسلط خود دارد. ما با دو سال تجربه کاری در کوهک میزبان خوبی  برای تمام عزیزان و ساکنین شهرک راه آهن بوده ایم.

 بهترین خدمات خود را نثار مشتری های کوهک می کنیم تا تمامی ساکنین منطقه به خوبی با مبل شویی ما آشنایی پیدا کنند. دفتر مرکزی ما در شهرک زیتون کار را برای شما عزیزان آسوده کرده است. شما مشتریان عزیز می توانید به صورت حضوری هم خدمات خود را رزرو کنید و از نحوه شستشوی پرسنل حرفه ای و کار آزموده ما بهره مند شوید.

 

مبل شویی در کوهک
مبل شویی در کوهک با ضمانت نامه

مبل شویی در منطقه کوهک تهران

ما در این منطقه و تمامی منطقه شهرک راه آهن و دهکده المپیک خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهیم. دادن یک کار تضمینی سودی دو طرفه می باشد. چرا که هم مشتری از خدمات خوب این مبل شویی بهره می گیرد. و هم خود شرکت بر تعداد مشتری های ثابتش می افزاید. در این کار هردو طرف با خیالی آسوده خدمات خود را به همدیگر ارائه می دهند. چون از خلقیات و توانایی های سرویس کاران مبل شویی اطلاع دارند. و می دانند که روز به روز بر تجربیات خود خواهند افزود.

بعد شستشو در کوهک
مبل شویی خوب

مبلشویی در منزل کوهک توسط متخصصین

مبل شویی یکی از اساسی ترین کارهای روزمره ای است که همه ما روزانه درگیر آنها هستیم. ما با توجه به این که در طول روز بیشترین استفاده را از مبلمان می کنیم. فلذا باید انتظار این را هم داشته باشیم که بیشتر کثیف شوند. خیلی از مشتری ها این کثیفی ها را نادیده می گیرند و مدام از مبلمان استفاده می کنند.

تا زمانی از مبلمان خود استفاده می کنند که کاملا چرک مرده  و کثیف می شوند. مبلمانی که حالت چرک مردگی به خود بگیرد، بسیار سخت تر پاک می شوند.و این گونه مبل ها در بسیاری از موارد قابل شستشو و پاک کردن نخواهند بود. چرا که با توجه به این که چندین سال مداوم از آنها استفاده کرده اند. و حتی یک بار هم اقدام به شستشوی آنها نگرفته اند.

وظایف سرویس کاران مبل شویی در کوهک

همه کسانی که روزانه سر کار می روند و کاری دارند. حتما در زمینه کاری خود وضایف و شرایطی را برای خود تعریف کرده اند. اینجا هم برای کار شست و شوی مبلمان وضایفی تایین شده است. در ابتدا مشتری به خود زحمت می دهد تا از گوگل یک شرکتی را برای خود انتخاب کند و بعد از آن کار اصلی شرکت ها شروع می شود.

ما در این حالت وظیفه این را داریم که بهترین و با تجربه ترین سرویس کاران مبل شویی خود را برای انجام خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه  انتخاب کنیم. اگر سرویس کار ماهر و باتجربه باشد خیال دو طرف آسوده است. و مشتری با روی باز خدمات خود را به این سرویس کاران می سپارد. سرویس کاران قبل از شروع هر کاری باید نظافت شخصی و اخلاق مشتری پسندانه ای  داشته باشند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

نحوه شستشوی مبلمان در کوهک

سرویس کاران مبل شویی در کوهک و یا در تمام مناطق به یک شیوه کار می کنند. یعنی در حالت کلی کلیه مبل های مورد استفاده مشتری با یک نوع دستگاه شستشو و تمیز می شود. در ابتدا سرویس کاران پمپی که در اختیار دارند را با آب پر می کنند و با شامپو های مخصوص مخلوط می کنند تا کاملا حل شوند.

در این حالت که سرویس کار تمام مبلمان را با این محلول که حالت کف است شستشو می دهند. سرویس کار تا جایی که می توانند سعی می کند که بهترین شستشو و کیفیت خود را تحویل مشتری بدهد تا مشتری برای همیشه بتواند کارهای  مبل شویی خود را به ما بسپارد.

بعد از شستشوی مبلمان نوبت به پاک کردن و تمیز کاری مبلمان می رسد. که سرویس کار بعدی تمامی این کف و

کثیفی ها را با دستگاه جارو برقی تمیز و جمع آوری می کند. و مبلمانی تمیز و مشتری پسند را تحویل می دهند.

 

راههای ارتباط با مبل شویی در کوهک

همان گونه که همه می دانند برای ارتباط با هر شرکتی نیازمند شماره تماس است. مشتری که تصمیم گرفته است که مبلمان خود را شستشو بدهد کاملا واضح و روشن است که دنبال شماره مبلشویی خوب می گردد. امروزه با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به صدها شرکت و مبلشویی خوب در کوهک دسترسی پیدا کنید.

مشتری هایی که ما را می شناسند وارد سایت ما می شوند و شماره مورد نظر را برمی دارند. و با مبل شویی جاوید ارتباط می گیرند. شما عزیزان وقتی وارد سایت ما شدید به راحتی می توانید ار طریق تماس، وات ساپ و اینستاگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

ما در سایتمون برای راحتی مشتری راه های زیادی گذاشته ایم. تا مشتری با هر افزونه ای که راحت باشد با ما ارتباط برقرار کند.

مبل شویی در کوهک
قیمت مبل شویی در کوهک

موکت شویی و فرش شویی با دستگاه راداکتور

موکت شویی یکی دیگر از خدماتی است که ما در این شرکت انجام می دهیم. شاید برای خیلی ها سوال پیش بیاید:

مگر می شود موکت و فرش را در خانه شستوشو داد ؟
۱. آیا بخواهند شستشو را انجام دهند خانه خیس می شود؟
۲. آیا بعد شستشو فرش ها را باید بیرون پهن کرد؟
۳. چگونه فرش ها باید خشک شوند؟
۴. آیا فرش و موکت بعد از شست و شو بو نمی گیرند؟

در ادامه من به طور کلی می خواهم به تمام سوالات بالا پاسخ بدهم. سوال یک بله تمامی فرش های ماشینی و دست بافت و موکت ها در خانه قابل شست و شو می باشند. دو: فرش ها بعد از شست و شو همان جا و سر جای خود باقی می ماند و خشک می شود.  سه: خشک شدن آن در خانه انجام می گیرد.

 جهارم: موکت ها و فرش ها به هیچ عنوان زرد و بو نمی گیرند.  سه ساعت بعد از شست و شو قابل استفاده می باشند. و این نحوه شستشو بسیار ساده و به صرفه می باشد. و امروزه بسیاری از مشتری ها از این خدمات مبل شویی ما در ویلا شهر هم استفاده می کنند.

 

۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در کوهک»

  1. با سپاس فراوان از اقای جاوید
    من قبلا مبل هامو شستشو داده بودم اما اقای جاوید زحمتی روی مبلمان من کشیدن که تازه فهمیدم پارسال اصلا مبل هامو نشستن
    خدا به کارتون برکت بده انشاالله🙏🙏🙏🙏🙏

    1. ممنونم خانم دوستی عزیز
      شما یکی از مشتری های خوبم هستید و من همیشه سعی میکنم که کار همه مشتری را با جان و دل انجام دهم تا هم مشتری هام زیاد بشن و هم روزیم حلال باشه
      مبارکتون باشه اشاالله

  2. واقعا من از سرویس کارانی که اومدن بسیار تشکر می کنم و مبل هام مثل روز اول تمیز شده ممنونم از شرکت جاوید بابت استخدام چنین نیروهای خوبی
    ممنونمممممم

  3. با سلام می خواستم تشکر کنم بابت اینکه سرویس کارانی که اومدن هم بسیار با تجربه و کار بلد بودن و هم بسیار صبور و خوش برخورد من علاوه بر شستشوی مبل هام نهار خوری ها هم برای تمیز کاری دادم که خیلی خیلی خیلی خیلی تمیز شدن ممنونم🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    1. سلام و عرض ادب
      بله الا نچند سالی است که مشتری های زیادی فرش ها وموکت های خونشونو با این دستگاه ها شستشو می دهند و بسیار هم به صرفه و کم هزینه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید