درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در منطقه ویلا شهر

مبل شویی در منطقه ویلا شهر

مبل شویی در منطقه ویلا شهر و چیتگر یکی از شعبات مبل شویی ما می باشد. ما در تمامی این منطقه و تمام مناطق تهران کار را با ضمانت نامه ارائه می دهیم. در مبل شویی جاوید تا زمانی که مشتری رضایت کافی را از سرویس کاران ما نداشته باشد بی شک ما انتظار دریافت وجهی از مشتری های خود نداریم، ما در تمامی نقاط تهران سعی کرده ایم که خدمات خیلی زیادی را به مشتریان عزیز عرضه نماییم.

اگر در منطقه دیگری از تهران زندگی می کنید و نیاز به خدمات دارید مثلا در نیاز به مبل شویی در منطقه کمیل را دارید و یا مناطق دیگر کافیست یه سری به وبلاگ مبل شویی جاوید بزنید و متوجه این قضیه بشوید که ما در کجا های تهران خدمات انجام میدهیم.

 مبلشویی در منطقه ویلا شهر

شستشوی مبلمان در خانه تهران یکی از کارهای روزمره است که ما با آن کار داریم. در هر خانه ای که مبلمان دارند بیشتر درگیر این ماجرا هستند. و روزانه با دستمال و شیشه پاک کن و یا هر چیز دیگری به جان مبلمان می افتند. این که در هر خانه کسی هست که به تمیزی مبلمان و دکوراسیون خانه اهمیت می دهد بسیار خوب و مفید است.

و اینکه خانم هایی که وسواس دارند که وسایل هایشان همیشه مرتب و تمیز باشد مدام تمیز کاری می کنند. شستن مبلمان در خانه های این چنینی بسیار راحت و از لحاظ وقت خیلی کمتر زمان می خواهد که مبلمان را بشوییم. چرا که این خانم ها مدام هر کثیفی که روی مبلمان بوده است را پاک و تمیز کاری کرده اند. به همین خاطر هیچ گونه کثیفی وارد بافت مبل و یا اسفنج مبلمان نشده است.

و هر کثیفی که باشد کاملا سطحی و روی پارچه مبلمان است. که سرویس کار به راحتی از عهده تمیز کردن این مبلمان ها بر می آید. و خیلی راحت تر روی تمیز کردن مبلمان کار می کند.به این گونه مشتری ها باید احترام خاصی گذاشت و از آنها به عنوان مشتری نمونه یاد کرد.

مبل شویی در ویلا شهر

قیمت مبل شویی در ویلا شهر

قیمت شستشوی مبلمان در شهرهای مختلف متفاوت می باشد. و در هر شهری بنا به شرایط و قیمت های صنف مبل شویی و اتحادیه انجام می گیرد. یعنی به احتمال زیاد تعرفه اسلام شهر با تعرفه تهران متفاوت است. صنف هایی که درگیر این کار هستند مانند تمامی کارهای دیگر با توجه به تورم هر ساله نرخی را تایین می کنند. اما در حالت کلی تایین کننده اصلی خود فرد و یا سرویس کار می باشد که به منزل مشتری می رود.

در بسیاری از موارد برای خود من هم پیش آمده است که قیمتی را که در تلفن به مشتری پیشنهاد می دهیم. با قیمتی که در خانه مشتری دریافت می شود بسیار تفاوت دارد. که این تفاوت قیمت ها داستان و شرایط خودش را دارد. که من در این مقاله سعی خواهم کرد که به چند نمونه آن بپردازم. و یا جهت سهولت و توضیحات بیشتر با ما در تماس باشید.

مشتری به مبل شویی در ویلا شهر زنگ می زند و به ما می گوید یک دست مبلمان هفت نفره دارم. و ما هم قیمت شستشوی مبل هفت نفره را به مشتری اعلام می کنیم. اما مشتری نگفته است. که کفی و پشتی مبلمان آنها دوبل است و آنها هم جدا باید شسته شوند. بنابراین قیمت کفی و پشتی مبلمان که دوبل بوده است را به مبلغ مبلمان اضافه می کنیم. و یا مشتری در خانه دوباره تصمیم می گیرد که صندلی های نهار خوری خود را نیز بشوید. در اینجا قیمت صندلی های نهار خوری هم باز به مبلغ مبلمان و فاکتور آنها اضافه می شود. و در کل این گونه است که واقعا نمی شود که یک مبلغ ثابتی به مشتری داد.

موکت شویی در ویلا شهر

موکت شویی و فرش شویی در ویلا شهر

وقتی هر جایی حرف از شستشوی موکت و یا فرش می شود سریع ذهن ما درگیر شستشوی قدیمی می شود. مشتری پیش خود فکر می کند که ما در اپارتمان زندگی می کنیم و اصلا نمی شود که فرش ها را در حیاط و یا پارکینگ شست. بنابراین اکثر مشتری ها از این شستشو منصرف می شوند و با یک قالی شویی تماس می گیرند تا فرش ها و موکت هایشان را بشویند.

اما با دستگاه های مبل شویی و فرش شویی به راحتی می توان این کار را در خانه انجام داد. مشتری کافی است که با مبل شویی جاوید تماس بگیرید. سرویس کاران موکت شویی ما در کمترین زمان خود را به شما می رسانند و خدمات شما را انجام می دهند. جهت پی بردن به صحت این قضیه کافیه یه سری به نمونه کارهای مبل شویی جاوید بزنید.

نحوه شست و شوی موکت و فرش در ویلا شهر

شستشوی موکت در خانه مانند قدیم نیست که فرش ها را در حیاط بندازند. و با پارو و پودر به جان موکت و فرش ها بیافتند و آن ها را شستشو بدهند. بلکه شرایط کاملا متفاوت است و باب میل آپارتمان نشین ها می باشد. ما با دستگاه های فرش شویی، فرش ها را در خانه و سر جای خود با دستگاه شستشو می دهیم. این شستشو بسیار مکانیزه است و از لحاظ تمیزی ظاهر فرش و موکت بسیار تمیز می شود.

با گذشت سال ها و پیشرفت علم خیلی از کارها از شیوه سنتی خود فاصله گرفته است همان گونه که در مقاله مبل شویی در منطقه آزادی تهران به این قضیه اشاره شد و توضیحات لازمه را دادیم شما مشتریان عزیز نگران چگونگی انجام کار نباشید و کافیست که به ما اعتماد کنید.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در منطقه ویلا شهر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید