درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در عبدل آباد تهران

مبل شویی در عبدل آباد تهران

مبل شویی در عبدل آباد تهران  یکی دیگر از شعبات مبل شویی جاوید  در غرب و منطقه سه راه آذری است. ما با استفاده از کادری مجرب، کار آزموده و استاد کار تمام خدمات شما را به صورت ضمانتی انجام می دهیم.وجود ما در این منطقه برای شما عزیزان بسیار سود مند است. و با خیالی آسوده می توانید خدمات مبل شویی در منزل خود را به ما بسپارید. ما نیز از بهترین مواد و سرویس کاران برای انجام خدمات مبل شویی و شستشوی خوشخواب استفاده می کنیم.

مبل شویی در عبدل آباد تهران با دستگاه

مبل شویی در عبدل آباد یکی از شعبات مبل شویی است که تعداد زیادی از مشتریان در این شعبه اشتراک خود را ثبت کرده اند. عبدل آباد همان منطقه ۱۹ تهران است که در سمت جنوبی خیابان آزادی واقع شد و بسیاری از ساکنین تهران این منطقه را با نام دلالان ماشین و بازار پرده فروشی می شناسند. ما هم در وسط این پرده فروشان مغازه ای را اجاره و شعبه دیگری از مبل شویی جاوید را راه اندازی کرده ایم. تاسیس این مبل شویی در منطقه بسیار خوب و مفید بود.

بسیاری از مشتری ها و ساکنین این منطقه راحت با ما ارتباط گرفتند. زیرا تا این لحظه هیچ دفتر مبل شویی وجود نداشت و ساکنین منتظر چنین حرکتی بودند که یک مبل شویی در محله خود داشته باشند. زمانی که ما پا به این محله گذاشتیم بسیاری از مشتری ها  از مناطق دیگر تهران مبل شویی می گرفتند. و به خاطر اینکه به منطقه دور بودن با مبلغ های بالاتری خدمات را قبول می کردند. و ساکنین منطقه هم مجبور به پرداخت این هزینه های اضافه می شوند و برای اینکه کار و خدماتشان انجام شود این کار را قبول می کردند.

مبل شویی در عبدل آباد

نحوه شستشوی مبل در عبدل آباد

همان گونه که می دانید مبل ها انواع مختلفی دارد و همه مبل ها قابل شستشو می باشند. نحوه شستشوی مبل ها با همدیگر هیچ تفاوتی ندارد و همه مبل ها با یک دستگاه و یک نوع شامپو شستشو می شوند. اما در نحوه تبلیغات مبل شویی ها بسیار به چشم می خورد که می گویند با شامپوی نانو، خارجی، مواد درجه یک و هر چیز دیگری که بتوان مشتری را جذب خود کرد استفاده می کنند.  اما مشتری ها و ساکنین این منطقه این را نظر داشته باشند که تمامی این ها من در آوردی و فقط برای تبلیغات می باشد. و اکثر مبل ها حتی اگر با مواد ظرف شویی هم بخواهید بشویید کاملا تمیز می شود.

کل این کار بستگی به میزان کار بلد بودن سرویس کاران دارد و این سرویس کار است که با توجه به تشخیص خود جاهایی از مبلمان را بیشتر می شوید تا کاملا تمیز و پاکیزه گردند.

مبل شویی در عبدل آباد و منطقه

مناطقی که در عبدل آباد ما پوشش می دهیم

بسیاری از مبل شویی ها زمانی که کار و خدمات خود را شروع می کنند همه آنها خدمات خود را از یک منطقه آغاز می کنند. تا دسترسی آسان تری به مشتری هایشان داشته باشند و خود نیز راحت تر به مشتری ها بتواند خدمات بدهد. این کار و نحوه شروع کردن بسیار خوب است و از این طریق سرویس کار می تواند که مشتری های زیادی را جذب خود کند. اما ما در این منطقه تمام خیابان های(عبدل‌آباد، شکوفه شرقی و غربی، خ غلام رضایی،اتوبان کاظمی،خیابان نور،خیابان طالقانی،خیابان سهیل و …) را پوشش می دهیم. و تمام خدمات خود را در همان روزی که درخواست کرده اید را انجام می دهیم.

ارزان ترین موکت شویی در عبدل آباد

شاید بیاری از مشتریان با این شیوه شستشو در خانه آشنایی نداشته باشند و به همین خاطر مجبور به تحمل خیلی سختی ها برای شستشو می شوند. شما فرض کنید که یک شش متری در داخل اتاق خواب پهن کرده اید و روی آن تخت و خواب تان را گذاشته اید. هر زمانی شما تصمیم به شستشوی آن بگیرید باید کل تخت را باز کنید تا بتوانید فرش را از زیر تخت با هزار مشکل جمع کنید و به کارخانه بفرستید تا شستشو شود. اما اگر مشتری با این شیوه آشنا باشد اصلا چنین رنج و  سختی را تحمل نمی کند. مشتری کافی است که با مجموعه مبل شویی ما تماس بگیرد و سرویس کاران ما در کمترین زمان ممکن  به خانه شما می آیند و شستشو را شروع می کنند.

نحوه کار سرویس کاران با مشتری بسیار متفاوت است و آنها هر جایی از موکت و یا فرش که بیرون باشد را شستشو می کنند. و این کار بسیار ساده و راحت و در عین حال برای مشتری بسیار کم هزینه و به صرفه می باشد. اگر هر مشتری یک بار این کار را امتحان کند دیگر شیفته این کار می شود. و برای همیشه از این خدمات برای شستشوی مبلمان و فرش شویی خود استفاده می کنند.

 

۵/۵ - (۱۹ امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در عبدل آباد تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید