درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » آموزش شستشوی مبل در منزل

آموزش شستشوی مبل در منزل

آموزش شستشوی مبل در منزل

آموزش شستشوی مبل در منزل یکی از خدمات پر طرفدار مبل شویی جاوید می باشد. قیمت شستشوی مبل در منزل ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ما تمام خدمات شستشوی مبلمان را با ضمانت نامه کتبی و سرویس رایگان انجام م ی دهیم. شستشوی مبلمان در منزل امری بسیار ضروری می باشد.

نحوه شستشوی مبلمان در منزل

شستشوی مبیل در منزل مشتری با دستگاه های به روز و راد اکتور انجام می شود. این دستگاه ها از سه قسمت تشکیل شده است. که سرویس کاران مبل شویی در منزل ما تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهند.  انجام کار با کیفیت همیشه شما را به بهترین برند های معروف تبدیل می کند.

مبل ها اگر با دستگاه های مبل شویی انجام شود خیال مشتری بابت تمیزی مبل ها بسیار راحت می باشد. سرویس کاران و متخصصان مبل شویی ما تمام تلاش و سعی خود را می کنند تا بهترین خدمات را تحویل مشتری ها بدهند. اما در تهران شما عزیزان شاهد تعداد بی شماری از مبل شویی ها در تمام مناطق تهران می باشید.

اما نکته قابل توجه این می باشد که: کدام یک از مبل شویی ها از سرویس کاران خبره و کار بلدی استفاده می کنند. استفاده از سرویس کاران کاربلد و متخصص رکن اصلی شستشو مبلمان در منزل می باشد. و ما برای انجام این خدمات ها از بهترین سرویس کاران و متخصصانمان در شهر تهران استفاده می کنیم.

آموزش شستشوی مبل در منزل
آموزش شستشوی مبل در منزل

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه

اکثر عزیزان و سرویس کارانی که در سراسر تهران فعالیت دارند. از یک نوع دستگاه برای شستشوی مبلمان در منزل استفاده می کنند. این دستگاه ها از سه قسمت تشکیل شده است. که هر یک از آنها به همدیگر ئابسته می باشند. پمپ سمپاشی که برای این کار در نظر گرفته شده است. در ابتدا باید پر از آب و شامپو شود تا توسط اهرمی که روی آن درست شده است. برای انجام خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در منزل آماده گردد.

این پمپ توسط یک شلنگ به یک دستگاه دریلی که در سر آن فرچه وجود دارد، متصل می شود.  محلول ایجاد شده با فشار زیاد از دریل به بیرون و روی مبل ها می ریزد. حالت چرخشی که فرچه دارد تمام کثیفی ها را روی پارچه مبلمان می آورد. و در قسمت بعدی سرویس کار دیگر با جارو برقی هایی که در اختیار دارد. تمام این آب و کثیفی ها را جمع آوری می کنند. این دستگاه ها بسیار قدرتمند می باشند. و مبل را به حالت نیمه خشک می گذارند. طوری که بعد از گذشت سه یا چهار ساعت مبلمان خشک و قابل استفاده می شوند.

شما عزیزان هر نوع مبلی که در خانه دارید نباید نگران شستشوی آنها باشید. چرا که تمامی مبل ها قابل شستشو و از لحاظ کیفیت با این دستگاه ها با بهترین کیفیت انجام می شود.

 

آموزش شستشوی مبل در منزل با دستگاه

من در قسمت بالا به طور کلی تمام مراحل شستشو را برایتان بیان کرده ام. و در این قسمت می خواهم یک فیلمی از نحوه شستشوی مبلمان در منزل را برایتان به نمایش بگذارم. تا شما عزیزان  به راحتی و با استفاده از این فیلم خدمات شستشوی مبل در منزل را بتوانید انجام دهید.

انجام خدمات با این دستگاه ها بسیار ساده و راحت می باشد. و هر کسی که یک بار این فیلم را مشاهده کند. می تواند به راحتی نحوه شستشوی مبل را یاد بگیرد. و حتی از مبل های خانه خود شروع به شستشو مبل ها بکند. اما در حالت کلی این تجربه متخصصان مبل شویی می باشد که با همدیگر فرق دارد. و من مطمعن هستم که تجربه در این کار می تونه حرف اول رو بزنه و خدمات با کیفیتی را تحویل شما عزیزان بدهند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید